Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Jo van Dinther 03-11-2021

Zeer persoonlijke hulp. Artikelen van prima kwaliteit. Soms duurt reparatie wat lang, maar ik kan niet beoordelen of dat buiten de schuld van Hamers is of niet.

Sarah 03-11-2021

Lokale winkel waar klanttevredenheid centraal staat.
Ben super goed geholpen, zowel bij de aanschaf van mijn wasmachine en droger als bij de aanschaf en plaatsing van een waskast.
Er wordt snel gereageerd en geschakeld, ze zijn vriendelijk en denken goed met je mee.
Prijs kwaliteit verhouding ook super.

Spieth 03-11-2021

Een bedrijf dat qua service uitblinkt, met 'n elan van 2021 werkt en een moderne afwikkeling kent waar de Cool Bleus van deze wereld nog wat van kunnen leren. En dan spreek ik nu gewoon over een reparatie!!

Gera van Alphen 03-11-2021

Alles keurig geregeld volgens afspraak, duidelijke info en vriendelijk personeel!!! Van harte aanbevolen

Nm Christiani 03-11-2021

Eerst monteur gehad super aardig en leerzaam legt de dingen goed uit helaas kon de wasmachine niet meer gemaakt worden. Op 1 nov nieuwe wasmachine bij jullie gekocht ook de mannen die mee kwamen om te instaleren waren aardig en beleeft. Duidelijk kwa uitleg machine. En netjes kwa werk nogmaals erg tevreden

drieenhuizen amersfoort 03-11-2021

vanaf 1988 dat ik in leusden woon heb ik gekocht bij Drieenhuizen-toen leusden nu amersfoort -
de merken die zij verkopen kun je overal krijgen, maar..... bepalend is toch de betrouwbaarheid
en de survice en DAAROM KOOP IK BIJ ELEKTROWORLD.

Michelle 03-11-2021

Heel leuk geholpen in de nieuwe winkel in Harderwijk. Liepen even binnen om te kijken want we hadden niets nodig. Maat we en gingen er met een laptop weer uit😀

Henk Peek 02-11-2021

Wij hadden een storing aan de vaatwasmachine, Electroworld Bunschoten gebeld, binnen 2 dagen was de monteur er en is het mankement verholpen.

Usha Krishnasing 02-11-2021

Klantvriendelijk ze houden je telefonisch heel goed op de hoogte en zijn telefonisch altijd bereikbaar. Daarnaast service en bezorging is top.
Ik zal mijn familie en vrienden adviseren om altijd naar Elektro world te gaan.

Vriendelijke groet,
Usha Krishnasing

H.K. 02-11-2021

Goede bezorgservice en installatieservice. Vriendelijke jongeman, die de oude apparatuur netjes heeft meegenomen en de nieuwe aangesloten en werkene heeft achtergelaten.

Toos en Frans Peters 02-11-2021

Familiebedrijf waar je altijd goed en eerlijk wordt geholpen! Al jaren klant en altijd tevreden, als je belt wordt je echt zo spoedig mogelijk geholpen als er iets niet goed of kapot is. Degelijk bedrijf.

evanrugge 02-11-2021

Electro Breukers denkt met je mee, legt uit wat t probleem is en lost het naar tevredenheid op

Felix 02-11-2021

Zeer persoonlijke en deskundige medewerkers. Fantastische service door ons, in afwachting van de nieuwe tv, een tijdelijke tv aan te bieden. We prijzen ons gelukkig met een zelfstandige winkel, wel aangesloten bij een Expert. Ze zien ons zeker terug bij een volgende aankoop.

Nanda 02-11-2021

Zeer tevreden! we zochten een speciaal type droger welke niet in de winkel stond, deze werd voor ons besteld en binnen een week keurig netjes thuisbezorgd en aangesloten. Vriendelijk personeel en ouderwetse service.

Denise 02-11-2021

Snelle levering, goede adviezen gekregen en heel fijn geholpen in de winkel en via de mail.

Ron Hak - MnR Services 02-11-2021

Rick Delissen is altijd bereikbaar voor een kort overleg over wat het beste is om in te kopen. Denkt mee en adviseert duidelijk!
Complimenten!

Tilly Berghs-Hendrickx 02-11-2021

Super geholpen! Hoog service level. Vriendelijke bediening! Snelle levering en installatie conform afspraak.

Peter Hendrix 02-11-2021

Ruime keuze in apparatuur. Professionele en terzake kundige verkoper die ons prima heeft geadviseerd. Nadat de koop gesloten was, zijn de levering en installatie uitgevoerd zoals afgesproken. Wij zijn zeer tevreden over de geleverde diensten en apparatuur.

Paul Fondon 02-11-2021

Super goed geholpen. De producten die we hebben besteld werden gemonteerd afgeleverd en een goede uitleg van het gebruik van de apparaten.

Akke en Rob 02-11-2021

zijn voor onze aankoop in de winkel bij ton v Aalten te Schoonhoven geweest, waar we goed voorgelicht en vriendelijk geholpen
het gewenste artikel hebben aangeschaft.

Van Lierop 01-11-2021

Ik ben zeer tevreden hoe ik ook deze keer weer ben geholpen met goed en eerlijk advies naar mij toe

Chris 01-11-2021

Ze regelen gewoon wat je wilt. Onderdeel was niet los te bestellen hebben ze het product in onderdelen los besteld zodat we het nu toch hebben.

G Klijn 01-11-2021

Super snelle reactie, prettig overleg, goede prijzen. Degene die ik sprak heeft ontzettend goed uitgelegd wat mn (beste) opties waren, en dat klopte na installatie inderdaad 100%.

Mars 01-11-2021

Goede hulp bij keuze zelfs per telefoon. Levering op afgesproken tijdstip op zaterdag, wasmachine netjes aangesloten en alle rommel mee terug.

Jan Megens 01-11-2021

Ik ben buitengewoon goed geholpen bij mijn Nokia streamkast, de verkoper heeft hem zelf voor mij in de zaak geïnstalleerd en werk perfect