Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Tom Luijten 25-12-2021

Vlak voor Kerst begaf ons koffiezetapparaat het. Binnen NowTime via Electro world Nijmegen een nieuwe kunnen bemachtigen. Uitstekend advies en top service. Dit is een bedrijf waar SERVICE en KWALITEIT ECHT nog op 1 staan. Er zouden meer van dit soort bedrijven moeten zijn.

Gaby 25-12-2021

Ik ben hier vaker geweest en ben altijd goed geholpen. Ze zijn klantvriendelijk en helpen je om een goede keuze te kunnen maken. Bezorging gaat snel en op het afgesproken tijdstip..

Ruud Reitsma 25-12-2021

Goede service en duidelijke uitleg en bij verdere vragen over bepaalde producten krijg je een duidelijk advies

G. Van der Vliet 25-12-2021

Prettig geholpen, goede informatie over het product. Het ging om een wasmachine, keurig geplaatst en aangesloten.

Jacqueline Van Meeuwen 25-12-2021

Deskundig advies, zowel in de winkel als bij installatie. Vriendelijke, goede service!

Cor en Margot Scheen 25-12-2021

Zeer vriendelijk en kundig personeel.
Alles keurig aangesloten en uitgelegd.
Een aanrader.
Vr gr.

Henk 25-12-2021

Wat is het toch heerlijk dat een winkel weet wat ik nodig heb, mij de juiste adviezen geeft en dat ik erop kan vertrouwen dat mijn problemen met elektronische apparaten snel worden opgelost of dat de apparaten snel en met een top service vervangen worden.

GJVDD 25-12-2021

Ik ben zeer tevreden over de zeer vriendelijk en deskundige bediening.
Een zeer goede service verlening. Bij de service verlening vind installatie zonder meerkosten plaats. Bij andere zaken wordt hiervoor een vergoeding in rekening gebracht. Bij het installeren een goede uitleg over alle mogelijkheden en bediening van het gekochte apparaat ontvangen. Alle materiaal waarmee het apparaat verpakt was, opgeruimd en meegenomen. Chapeau!

W.Dussel 25-12-2021

Een rustige man en vriendelijk en behulpzaam gaat goed met de bestelde producten om .
Levert het product af zo als de bewoner aan geeft.
Dik in orde.

Marcel Boogaert 25-12-2021

Mooie koffiemachine gekocht bij electroworld Gorinchem. Altijd goed en klantvriendelijk geholpen daar en tijdens de lockdown 2 dagen voor kerst deze machine besteld. Zelfde dag nog telefoontje gehad dat ik hem dezelfde dag nog kon ophalen. Super service en heel blij met de lekkere koffie! De service hier is altijd goed en bij problemen lossen ze die zo snel mogelijk op! Super tevreden over deze winkel!!

Hans Bisschop 25-12-2021

Keurige zaak en personeel ze hebben ons wasmachine met goed advies geleverd en aangesloten en geen rommel achter gelaten deze zaak in Raamsdonksveer verdient een echt een pluim

J Breen 25-12-2021

Ik vind het belangrijk om je locale ondernemers te steunen, goed geholpen om de juiste keuze te maken. Product besteld en netjes op de hoogte gehouden over de levering.

Bedankt Electroworld Peursum Katwijk

Cvd 25-12-2021

Goed advies bij de aankoop van een wasmachine. Aflevering en aansluiting op de afgesproken tijd. Vriendelijk en professioneel.

Nijdam 25-12-2021

Keurig en beleefd geholpen. Daarnaast goede tips voor aanschaf van het juiste apparaat.

Pauline Burgemeesters 25-12-2021

Fijn dat ik in deze bizarre coronatijd zo snel en accuut geholpen werd aan een nieuwe stofzuiger nadat de andere het had begeven, lastig met veel huisdieren

Heleen Broekema 24-12-2021

Omdat ik zo snel mogelijk geholpen wilde worden(koelkast dood), heb ik direct naar de dichtbij zijnde winkel gebeld. Kreeg goed advies en kon de monteur de volgende dag verwelkomen ! De deskundigheid, zorgvuldigheid ,maar vooral vriendelijkheid gaf me veel vertrouwen. Ben zeer positief en dankbaar over de gang van zaken! Heleen

Pennings 24-12-2021

Wij vinden het belangrijk om de lokale ondernemers te blijven steunen; de service is altijd goed!

Marleen 24-12-2021

Zeer tevreden over service, kundigheid en leversnelheid van de medewerkers van het filiaal in Gulpen (verkoop en monteurs).
De website van electroworld mag wel wat gebruikersvriendelijker.

Electro Word Wim v Leeuwen 24-12-2021

Ik ben al 51 jaar klant bij deze winkel in Wateringen. We worden altijd heel goed geholpen .Nu was in de corona mijn wasmachine kapot en kon dus niet in de winkel uitzoeken welke ik wilde Ze hebben mijn toen n mail met de type ‘s die in voorraad waren gestuurd en relf. uitleg gegeven welke goed is . Super mensen v deze winkel

Sjef 24-12-2021

Ben uitermate goed geholpen door de firma Balter. Nieuwe TV incl. soundbar conform afspraak geleverd en keurig geïnstalleerd.
Uitleg gekregen hoe alles werkt. Niets op aan te merken!!

H.G. Weijenberg 24-12-2021

Helemaal super tevereden. Voor de eerste keer 2 apparaten gekocht.
Goed geholpen in de winkel door de eigenaar van Hamer Electro World uit Apeldoorn
Alle afspraken nagekomen en de levertijden kwamen ondanks corona toch voorelkaar.
Goede uitleg en instrukties gekregen bij levering.

Cees en Meriam Verwater 24-12-2021

Goede en duidelijke info plus met neemt de tijd om alles uit te leggen. Zeer vriendelijk personeel inclusief xxxx zelf.

JGS van Bree 24-12-2021

Wij hebben hier eerder een Miele wasmaschine gekocht en waren blij verrast door de goede info, snelle plaatsing en service.
Net voor kerst koel/vriescombinatie kapot. Niemand had tijd behalve Windels, ondanks de drukte.
Hebben veel energie gestoken in het vinden, leveren en installeren van een nieuw apparaat tegen een fatsoenlijke prijs. En dat vlak voor Kerst!
KLASSE.

Myrian Jonker 24-12-2021

Snelle service, goed advies en super monteurs. Al jaren haal ik mijn witgoed bij hun. Als er problemen zijn dan lossen ze het snel op. Telefonische ondersteuning ook perfect.

GJ..ter Horst 24-12-2021

Door een defect van onze vrieskast door xxxx onmiddellijk voorzien van een nieuwe vrieskast , binnen een uur. Bij plaatsing gaf de monteur ons een tip om de deur andersom te openen en maakte dit direct voor elkaar. Onze voorraad voedsel was gered voor het helemaal ontdoooit was. Ook nog geen rekening ontvangen, reeds een week.geleden! Bas bedankt!