Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

W.Dekkers 18-11-2021

Nette winkel. Qua werking en opties op de diverse machines zijn wij door de verkoper heel goed geinformeerd. Hierdoor konden
wij al snel onze keuze maken. Tot onze verrassing was de machine ook voorradig waardoor deze de volgende dag geleverd en geinstalleerd kon worden. Met een goede instructie uiteraard. Helemaal Top!

Pieter B. 18-11-2021

Via Pepper.com geattendeerd op deze aanbieding bij Electro World. Had nog geen ervaring met deze winkel. Maar bestelling, betaling en levering gingen allemaal probleemloos!

Sander Driessen 18-11-2021

Witte Hal / Electroworld is een lokale winkel met ruim assortiment maar vooral goede advisering en prima service en after-sales. Installatie van wit- of bruingoed verloopt prima en personeel denkt mee in oplossingen voor klant.

Kirsten 18-11-2021

Ik ging gisteren voor een droger en goed geslaagd. Ook de wasmachine hier vandaan gehaald.
Personeel denkt met je mee en product wordt met 2 man thuis neergezet daar waar jij hem wilt hebben.
Een woord top!

Cees van Stijn 18-11-2021

Kleinschalig, maar met een uitstekend assortiment. Adviseur is deskundig en neemt alle tijd voor. De adviseur luister naar de wensen van de klant alvorens te adviseren.

Gré K. 18-11-2021

Zeer tevreden. Er werd goed advies gegeven over een nieuwe AEG wasmachine. Vlotte levering en uitleg over de werking van het apparaat na installeren. Alles keurig opgeruimd en oude AEG wasmachine meegenomen. Heeft na 21 jaar het loodje gelegd.

Annie Naus 18-11-2021

Miele wasmachine.
Mooi op tijd en aangesloten!

Medewerkers van Grootaarts zijn vriendelijk, netjes, en deskundig.

De winkel in Nijmegen is goed toegankelijk en je wordt er uitstekend, en deskundig te woord gestaan.
De service is van hoog niveau, ook telefonisch zijn ze goed bereikbaar.

roy souren 18-11-2021

Gewoon eenvoudig,,,,,,, staan al tientallen jaren erom bekent dat de fam Wouters in valkenburg voor iedereen klaar staat en altijd vriendelijk en je wordt er zeer goed geholpen.

H.v.stiphout 18-11-2021

Ruim assortiment,
Zeer vriendelijk personeel
Ze nemen echt de tijd voor je
Ze geven duidelijk en eerlijk advies naar de klant
Echt een zeer fijne winkel, een aanrader

Niels Katier 18-11-2021

Voor de eerste keer bij Breukers onderdelen besteld. Klantvriendelijk geholpen en op de hoogte gehouden over de voortgang ivm leveren Miele onderdelen.

Jan Klapwijk 18-11-2021

Perfect geplaatste vaatwasser op onze school op de Goudsesingel100 , daarvoor dank !!

Tsjalling Swierstra 18-11-2021

De medewerkers in Gulpen waren zeer hulpvaardig en bekwaam. Onze oven was in een paar dagen gerepareerd.

Henny Haan 18-11-2021

Prima zaak al jaren mijn zaak voor alle elektronische apparaten. Goede service en klantvriendelijk.

Mc 18-11-2021

Maandagochtend besteld, er stond: op voorraad, vandaag besteld, morgen in huis.
De order kwam in het account op 'volledig' .
Daar staat hij nu, donderdag nog steeds op.
Woensdag gebeld: ja, we hebben erg veel bestellingen gekregen van dit product, ik denk niet dat we dit op korte termijn kunnen leveren. U kunt wel annuleren, dan storten we het geld terug .
En wanneer dan: Nou, ik denk deze of volgende week .....

Vanuit electroworld zelf wordt er niets gecommuniceerd. Geld binnen, klant in de kou?!

Mieke Albada 17-11-2021

Geweldige service . Ervaren monteur en meedenken met de klant .
Telefoontje eerder ,dan gepland. En zeer snel geholpen

L. DUL 17-11-2021

Snelle reactie op defecte keukenapparatuur
Duidelijke communicatie over uitzoeken en plaatsen van nieuwe apparatuur.

Onverwachte hobbels worden direct opgelost.

Gondarp 17-11-2021

Dichtbij, voor een reparatie meest praktisch. Monteur kwam voor de vaatwasser op de afgesproken tijd en heeft het euvel verholpen. Er waren geen dure vervangende onderdelen nodig.

Fam. Leijten 17-11-2021

Prettige sfeer in de winkel. Behulpzame medewerkers. Goede service. Voldoende keuze

Joke Torn 17-11-2021

Ik kwam voor een reparatie aan een stofzuigermond en verliet de zaak met een gerepareerde stofzuigermond en met de aankoop van een magnetron! Door geduld, goede voorlichting en meedenken met de klant gaf ik als waardering een 9. Ook daarna bij het verzetten van de afleverdatum, doordat ik een dubbele afspraak had gemaakt, geven de medewerkers van Electroworld Van Dijk in Zoetermeer die extra service door persoonlijke aandacht.

W.J. K 17-11-2021

De installatie van de inductie kookplaat verliep vlot. Monteur was kundig. Contact met eigenaren van de winkel was prettig.

timmermans 17-11-2021

het gaat deze keer voor de service aan huis monteur was er keurig op tijd zoals afgesproken .
hij is net zolang doorgegaan tot het probleem was opgelost.
patrick je bent een kanjer.

Ad en Nicolien van der Ploeg 17-11-2021

Deskundig en vriendelijk personeel. Goede uitleg en snelle levering van Electroworld Heinkanszand.

Mcelle 17-11-2021

Vriendelijk, hulpvaardig en goede service. Netjes eerst telefonisch geholpen. Ik kreeg meteen de informatie waar ik om vroeg. Het installeren van de vaatwasser was ook geen probleem, tegen een kleine meerprijs. De monteur was vriendelijk en beleefd. En deed zijn werk prima. En gaf daarna ook nog een goede uitleg over de vaatwasser. Rommel werd netjes meegenomen.

Marleen 17-11-2021

Deskundig personeel wat de tijd voor je neemt. Levering is soepel verlopen en ook de installatie van mijn vaatwasser.

henri en ria 17-11-2021

al meerdere apparaten gekocht door de jaren heen. goede info in de winkel, service top (zoals we gewend zijn)