Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Joke 13-12-2021

Magnetron keurig, op het afgesproken tijdstip, thuisbezorgd en geplaatst. De noodzakelijke dingen ingesteld en de oude magnetron meegenomen.

Peter 13-12-2021

Bij het aanbieden van mijn kapotte bass box is mij niets verteld over eventuele kosten.
Hij was snel weer gerepareerd. Bij het ophalen is mij medegedeeld dat er iets met de voeding was en nog iets anders.
Ik heb hier geen bon van mee gekregen waar opstaat wat er gedaan is. Wel de rekening van 160 euro om te betalen wat me rauw op me dak viel. Had graag een telefoontje gehad wat de kosten zouden worden.

leon 13-12-2021

Veel empathie voor de klant Meedenkend en oplossingsgericht bij problemen . Kan op korte termijn leveren

Familie Boekhorst 13-12-2021

We hebben de shop in Duiven gekozen omdat er veel keuze is maar daarbij ook een goed advies gegeven word,
we hebben ook voor Duiven gekozen omdat we er meerdere producten gekocht hebben in het verleden.
En uit ervaring weten we dat de service goed is en wat wil je dan nog meer.

René Luinstra 13-12-2021

Super gemotiveerd personeel, kwaliteit van de service is hoog, heb een echt klantverzoek in deze winkel

Hans 13-12-2021

Nette overzichtelijke winkel
Goede duidelijke uitleg over product en product kennis
Goede service

De Lange 13-12-2021

Prima meegedacht met de klant. Top. Zodoende werd er besteld en bewaard en mocht ik het eerder ophalen dan betalen. Top 🔝

L. te Braake 13-12-2021

De dranger van de koelkastdeur was kapot. Deze is gerepareerd. Geen rekening ontvangen. Goede service

ir. f.h. rats 13-12-2021

prima voorlichting en afwikkelingn van de aankoop in de winkel in Gulpen.
correcte uitvoering en plaatsing van de order.

Christina Westerbeek 13-12-2021

Goed geholpen in de keuze van een nieuw apparaat. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en mijn vragen. Ondanks dat t druk was in de winkel, werd er genoeg tijd vrij gemaakt.

H.Smits 13-12-2021

Klantvriendelijk, gericht bedrijf met vakbekwaam deskundig personeel, koop hier al jaren een echte aanrader

Gerard 13-12-2021

Het is een lokale leverancier en dus service dicht bij huis. De monteur was stipt op tijd en heeft zijn werk keurig uitgevoerd. De oude machine is meegenomen en de nieuwe vakkundig ingebouwd in een bestaande keuken.

Mevr C Ponsen 13-12-2021

Ava Electro mooie fijne zaak
staat al jaren lang bekend als zeer klant vriendelijk en een hele goede service
ik ben er zeer tevreden over ook over mijn aankoop

A de Jong 13-12-2021

Goede hulp in de winkel.
Snel besteld, volgende dag was t product al binnen en kreeg ook direct SMS dat t opgehaald kan worden. Kon niet beter.

Anita Dammers 13-12-2021

Wij kopen al 30 jaar bij Hamers in Vught en blijven dat ook zeker doen.Zeer goede service en bij aflevering goede uitleg over hoe het apparatuur werkt.Top bedrijf en zeker aan te bevelen!

Van den hoek 13-12-2021

Heb de laatste tijd en hoop spullen bij hun afgenomen diverse witgoed een stofzuiger, koffie apparaat
De service en vakkundigheid is zeer goed!

Rob 13-12-2021

Vriendelijk, kundig en behulpzaam personeel. Goede service, ook na jaren nog is mijn ervaring met eerdere aankopen. Bezorging en installatie waren bij de prijs inbegrepen. Dit, en de goede service, rechtvaardigen de iets hogere prijs meer dan nodig is.

Linda de Jager 13-12-2021

Hele fijne winkel met echte aandacht voor de klant , service gericht en leveren zoals belooft keurig en op tijd ! Super dat er nog zo’n lokale electro winkel is .

Coen Prenger 13-12-2021

Prima advisering in de winkel met eerlijke productvergelijking. Deskundige montage door monteurs.

van gangelen 13-12-2021

snelle service en duidelijk uitleg en vriendelijk personeel. wat ik heel belangrijk vindt.

Piet 13-12-2021

Ook voor onderdelen kan je hier goed terecht! Ze zijn altijd bereid om het goede onderdeel voor je uit te zoeken, mee te denken en dan te bestellen. Vervolgens word je op korte termijn geïnformeerd als het is aangekomen. In dit geval werd het onderdeel zelfs thuisgebracht omdat mijn telefoonnummer niet actueel was! De benadering is ook altijd vriendelijk en geduldig.

John van Rijsbergen 13-12-2021

Zeer snelle service en probleem was zo verholpen door kundige en vriendelijke monteur !

B Jacobs 13-12-2021

Zeer tevreden over de uitleg in de winkel, het aanbod, de montage en de service!

Tim 13-12-2021

Zoals altijd weer snel en duidelijk geholpen bij Hamers in Vught. Net voor sluitingstijd gebeld en de volgende dag al meteen geholpen aan de kapotte droger.
Kosten waren ook heel goed, gewoon super!

AGB 13-12-2021

We kiezen het liefst voor plaatselijke leveranciers en hebben dan geluk dat deze leverancier in Delden zit. Goede spullen, goede op basis van deskundigheid gegeven adviezen en adequate en deskundige afhandeling bij levering.