Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

A.M. Hersbach 07-03-2022

Alles goed overzichtelijk opgesteld ,mooie grote winkel vriendelijke hulp bij het uitzoeken .

Mia 07-03-2022

De Electroworld Combi in Den Helder is een prettige winkel met nog fijn, deskundig personeel. Ik combineer het uitzoeken op internetter wat ik graag wil met de service van een fysieke winkel. De wasmachine is in overleg gebracht op een moment dat het mij goed uitkwam. Keurig uit de verpakking en volledig geïnstalleerd. Pas vertrokken toen ik ook daadwerkelijk kon wassen en ze namen de oude wasmachine mee. Mijn complimenten!

cynthia 07-03-2022

top service ,snelle levering ,
retour defecte product,laten geen rommel of verpakking achter

Dimitri 07-03-2022

Netjes aangemeld dat men kwam. De wasmachine en droger perfect geïnstalleerd. Beschadiging van de AEG wasmachine gefotografeerd en doorgegeven om dit zsm op te kunnen lossen. De beide machines netjes uitgelegd. Ik ben meer dan tevreden.

T.van Vliet 07-03-2022

Zeer professioneel personeel, en zeer behulpzaam.
Alsook perfecte en snelle service

Thorsten 07-03-2022

Een fijne zaak in de regio met veel vakkennis in huis. Zeker het bezoeken waard. Ook is de Bosch wasmachine een echte aanwinst in huis!

Peter Otter 07-03-2022

De vriendelijkheid waarmee je ontvangen wordt en de service die iha wordt gegeven mag spreekwoordelijk worden genoemd.
Top😀🤙

F.Rinkel 07-03-2022

Werd zeer goed geadviseerd door hans in Heinkeszand,alleen was vergeten bijn afleverinf Samsung dvd speler mee te leveren,die hij mij heeft laten zien en er zat geen gebruiks aanwijzing boekje bij de Tv.De monteut Todd is hiervan op de hoogte en zoualsnog de speler naleveren!!

Jan Jongepier 07-03-2022

Ik was al klant , gezien de ervaring natuurlijk terug gegaan , nu had ik tv storing
in de winkel was de ontvangst wat afstandelijk maar de aanpak was formidabel : nog dezelfde middag kwam er een monteur aan huis , Colin , hardstikke vriendelijk en vakbekwaam , binnen een halfuur was het euvel verholpen !!!! ( instelfout door mijzelf )

Eindelijk een winkel die de gemaakte afspraken na komt , Hoera !!! en dan ook nog vriendelijke mensen stuurt .

Daan Arnken 07-03-2022

Levering en service uitstekend.1 op 1 uitleg , de kennis in huis van al hun producten in de winkel !

Thea 06-03-2022

Ik wist wat ik wilde en ik vond het hier! Op de website checkte ik of het product ook daadwerkelijk voorradig was en dit was zo! Dat is wel zo prettig als je van plan bent om er naar toe te rijden en niet teleurgesteld wilt worden.

Klantvriendelijk behandeld! Vriendelijk welkom geheten bij binnenkomst en attent met het openhouden van de deur bij het weggaan. Ik had natuurlijk mijn handen vol!

Jan R. 06-03-2022

Ik kom al (10 tallen) jaren bij de firma Brilman en keer op keer word ik NIET teleurgesteld over de vakmanschap, kennis van zaken, eerlijke adviezen en snelle afhandeling. Sympathiek, vriendelijk en kundig personeel dat zelfs een stapje extra wil zetten.

rob widdershoven 06-03-2022

goede productinfo en prima behandeling. ook toezegging van reparatie van TV zodra onderdeel weer voor handen is.

B. Van der Lee 06-03-2022

We hebben voor een aardig bedrag aan witgoed, tv en geluid gekocht.
Goede service en klantvriendelijkheid, het is beslist aan te raden een bezoek te brengen aan dit filiaal.

W.Kosten 06-03-2022

Uitgebreide informatie over het product. Aflevering keurig op tijd envriendelijk personeel.

Joke 06-03-2022

Keurig geleverd en geïnstalleerd. Ook weer netjes uitleg gekregen.
Na de eerste vaatwasbeurt blijkt dat de deur met een verbindingsstuk, dit zit vast aan de vaatwasser, openstaat. Hoe de deur veilig moet worden geopend staat niet in de bijgeleverde handleiding vermeld. Op internet is een oplossing te vinden voor dit probleem. Dit hebben wij telefonisch doorgegeven aan de winkel.

Rien van Haren 06-03-2022

Ik ben redelijk tevreden. De deskundigheid van de verkoper vond ik matig. Wij hadden zelf meer informatie over de nieuwe koelkast dan hij. Wij kenden de voordelen al omdat wee ons hadden voorbereid. Gelukkig was er nog een ervarener verkoper in de winkel om te corrigeren en aan te vullen waar nodig. Los daarvan vond ik de service en afhandeling thuis prima.

Petra 06-03-2022

Snelle reactie op offerte-aanvraag. Goede terugkoppeling en plaatsing ook perfect!

Dian 06-03-2022

Goede uitleg over het product. Goed overleg over plaatsing
Goede afspraak over brengen en aansluiting van het product.

Ben en Christel 06-03-2022

Bij Electroworld Leerdam zijn we elke keer naar tevredenheid geholpen met goed advies en een nette afhandeling van de spullen die we daar hebben aangeschaft.
Tevens een zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

LM 06-03-2022

goede informatie, duidelijke afspraken en goede communicatie over de te nemen stappen en over de tijdlijnen

M Jansen 06-03-2022

Betrouwbaar, snel goede service en voorlichting. Als altijd! Zowel online als in de winkel een groot assortiment.

A.: 06-03-2022

Heel goede service en vriendelijke mensen.
Onze nieuwe combi/magnetron deed na 14 dagen helemaal niets en binnen het uur, op zaterdag middag kwam de monteur kijken wat er aan de hand was. Heel fijn.

L.F.Koppejan 06-03-2022

Hier wordt nog service verleend zoals dienstverlening zou moeten zijn, het belang van de klant voorop.

H de Jong 06-03-2022

Duidelijke voorlichting, met voor en nadelen van verschillende types, de verkoper was zeer enthousiast en was ter zake deskundig hadden wi het gevoel.