Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Prima 20-10-2021

Snelle, deskundige en prettige service zowel in de winkel als door de mensen die komen plaatsen

Ed van Duijn 20-10-2021

Wij hebben echt super goede ervaringen met Electro World All White Center in Rotterdam Hesseplaats !! We wonen inmiddels niet meer in Rotterdam maar kopen al onze huishoudelijke apparaten nog steeds hier!
Altijd duidelijke uitleg en advies, gratis opmeten en snelle levering en installatie! Wij blijven hier zeker klant

Jaap Meuleman 20-10-2021

Prettig geholpen door vriendelijke en behulpzame medewerkers!
Verder duidelijk uitleg gehad over het aangeschafte apparaat.

M.Stella 20-10-2021

Erg prettige en goede installateurs.
Snelle levering.
Goede kwaliteit apparaten, goede voorlichting.

peter van roeyen 19-10-2021

Problemen met wasmachine, goede service door monteurs
en een snelle oplossing door defect product snel om te ruilen,
als klant word je serieus genomen klasse.

Liesbeth 19-10-2021

Prima vakmanschap en vriendelijk personeel, plaatsing van de vaatwasser is netjes gedaan, zoals altijd is deze winkel n aanrader met prima service

M. Keijzer 19-10-2021

Voor het uitzoeken van een nieuwe wasmachine werden wij zeer uitgebreid geïnformeerd. Erg interessant om over alle verschillende toepassingen te horen. De verkoper was geduldig en beantwoorde onze vragen, zodat wij weloverwogen een keus konden maken. Bedankt daarvoor!

A.N. Vroegindeweij 19-10-2021

....... komt al jaren bij mij thuis voor al mijn witgoed apparaten. Alle apparaten worden, indien nodig, goed gerepareerd en als de levensduur op zijn einde loopt een eerlijk advies om tot vervanging over te gaan.

w van vuren 19-10-2021

we zijn in de winkel geweest voor een wasmachine en droger het advies dat we kregen was erg goed en duidelijk
waardoor we een goede keus hebben kunnen maken.

Anita 19-10-2021

De heren en dame van Van Amelsvoort staat altijd voor je klaar voor een goed en eerlijk advies. Mijn wasmachine had een mankement. Hiervoor kwam de monteur. Hij legde heel uitgebreid uit wat er aan de hand was en hoe ik dat in de toekomst kan voorkomen. Bovendien betaal je geen voorrijkosten als je het apparaat daar hebt gekocht. Al mijn witgoed komt daar vandaan!

J&L 19-10-2021

Zoals we gewend zijn van fa:Oosterhof in Steenwijk
Diegene die ons hielp had kennis van zaken .
Gaf goede voorlichting .
Dacht goed met ons mee .

Ria 19-10-2021

Altijd vriendelijk, goede service, als je vragen hebt altijd een goed antwoord.
Wij halen er alles als er iets stuk gaat. Staat altijd paraat.

Bart jan nusink 19-10-2021

Wiendels in Didam zit er al jaren, snel leveren, vriendelijk kundig personeel. Ik ben persoonlijk niet van de grote bedrijven, mocht er iets aan de hand zijn, word het dezelfde dag bekeken en binnen 3 dagen of sneller opgelost. Dealer van de grote goede merken. En niet duurder dan de concurrent.

Kundig
Bekwaam
Netjes
Goede kwaliteit prijs verhouding
Huis aan huis service
Zeer snelle levering

W. Thijssen 18-10-2021

Je wordt heel goed geholpen.
Via de telefoon aan dame bij Samsung uitleg gegeven dat wij een probleem hebben met het erop klikken van de parketborstel. Samsung wil dat wij de Jet 9000 stofzuiger opsturen omdat de parketborstel niet meer leverbaar is. Electro van Berkvens gebeld en het probleem uitgelegd.
Op advies van Laurens even langs komen in de winkel in Boxmeer . Hij wil kijken of evt de borstel van de nieuwere Samsung Jet erop past. Bij binnenkomst was er een collega. Hij loopt naar de nieuwe stofzuiger en borstels in de zaak. Probeert beide erop te klikken hierbij ziet hij dat er een iPhone pinnetje in vast zat……
Hij moest wel behoorlijk veel kracht zetten maar het pinnetje schoot eruit. De voet klikt nu weer op de steel. Super opgelost !! Ben blij dat alles weer als vanouds werkt!

Albert 18-10-2021

Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden en verdere afwikkeling en service

Pierre Rijnen 18-10-2021

keurig geholpen, mooie winkel, parkeren geen probleem, eigenaar met grote kennis van alle producten.

Paul 18-10-2021

Kwaliteit van het product met een goede uitleg en service zijn voor mij belangrijk.

Bloemetje777 18-10-2021

De monteur is eerst 2x gekomen voor een reparatie van de wasmachine.
Helaas geen succes, was niet meer te repareren, dus maar naar de winkel gegaan, voor een nieuwe. Super goed en heel eerlijk geholpen. Geen onzinnige extra's willen verkopen, goed naar mijn wensen geluisterd. Ondanks de drukte bij Hagedoorn, hebben ze 2 dagen later een nieuwe machine kunnen afleveren, en...
De rekening van de reparatie hoefde ik niet te betalen!!
Ontzettende klasse in alles!

Carla V. Smit 18-10-2021

Altijd prima en aardige service, nooit te beroerd om iets extra's te doen. Leuke sfeer in de winkel, mooie merken/produkten.

Joke 18-10-2021

Goede voorlichting, prettige mensen en fantastisch geholpen aan een wasmachine

Gerry 18-10-2021

Ik heb een goed advies gekregen en de geboden service was prima. Alles werd netjes voor me geregeld.

Hans Tromp 18-10-2021

Betrouwbare winkel met vast personeel dat er al jaren werkt. Goede en vriendelijke service!

Joop de Vries. 18-10-2021

Is goed in prijs, service, kwaliteit en snelheid. Heeft ruim assortiment en heeft kundige mensen in dienst.

JO VAN NIEUWENHUIZEN 18-10-2021

De winkel van Lamper Kapelle staat al jaren op Zuid Beveland goed bekend - ruime keuze -gedegen kennis - goede service - prettige behandeling - makkelijk parkeren -

Joyce de jonge 18-10-2021

Winkel in Heinkenszand word je goed geadviseerd, prettige zaak, en vriendelijke bediening.
Goed advies over wasmachine