Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

A T van der Vlist 21-10-2022

ik ben in de winkel geweest .... fijne mensen goede uitleg over artikelen ... altijd vriendelijk ... wordt snel geholpen ... toppie

Irma Jong 21-10-2022

Heel goed en uitgebreid geadviseerd door Electroworld De Groot in Woerden. Na 15 jaar toe aan een nieuwe wasmachine en wasdroger. Ik kreeg gerichte vragen en een goed persoonlijk antwoord. Wat is er veel veranderd in techniek en gebruiksgemak.

john uit aarle rixtel 21-10-2022

goede uitleg en ze nemen de tijd voor je als je iets wil kopen daarbij een goede service. goed bezig ....... electro world

Willem Wallet 21-10-2022

Wij zijn al meer dan 40 jaar klant bij van electroworld Drienhuizen in Amersfoort. Een zeer tevreden klant. Goede service, mooie producten en heel goed advies. De “monteurs” zijn zeer bekwaam en altijd vriendelijk.

M.C.A. Riemens 21-10-2022

Goede voorlichting, vriendelijk personeel. Professionele installatie, bezorging, uitleg.
Prachtig apparaat, erg blij mee.

Smits 21-10-2022

Wij kopen al jaren bij Wout van Vlerken. Je wordt er heel goed en vriendelijk geholpen , en je hebt er een goede service. .

Jan Makkinga 21-10-2022

Bij Hans Brinkhuis wordt je altijd vakkundig en met verstand van zaken geholpen.Prettig en gezellig personeel.Je komt daar altijd terug en de service is geweldig ook als er onverhoopt wel een keer iets stuk gaat!!

OmeSjon 21-10-2022

Terugkerende klant. Uitstekend advies, levering en service.

L. 21-10-2022

Zeer goede service en kennis van zaken.
Ik woon vlak bij maar kon de stofzuiger niet zelf met de rolstoel meenemen en mij werd direct gratis bezorging aangeboden.
Bedankt!

Andre Witteveen 21-10-2022

Prima webshop met een overzichtelijke website. In de winkel zelf vriendelijk geholpen en wordt er alle tijd voor vragen genomen. Ook voor de aflevering en installatie van mijn bestelling, door mensen die weten waar ze mee bezig zijn, niets dan lof.

Pieter biggel 21-10-2022

Ik ben bij de vestiging geweest in Udenhout. Ik ben erg tevreden. Ze geven goede uitleg en zijn eerlijk over de producten. Afgelopen dagen een wasmachine en droger gekocht. Beide mooie apparaten en goede installatie service. Wat mij betreft hebben ze er een nieue klant bij

M. van der Meer 21-10-2022

Goede uitleg, behulpzaam met de keuze. Gewoon een eerlijk verhaal. Ik kom hier al jaren.

Jantje 21-10-2022

De webshop was ff wennen, maar de webshop is goed en de mogelijkheden Riverty en dergelijke ook netjes geregeld. Wel of geen voorraad duidelijk aangegeven.

Hans 21-10-2022

Loewe TV thuis geïnstalleerd door monteurs. Hebben erg hun best gedaan om de draden netjes weg te werken. Installatie via wifi was niet zo eenvoudig en vergde veelgeduld en creativiteit van de mannen. Helaas 1 functie vd afstandbediening nog niet helemaal naar wens geïnstalleerd, maar daar komen ze nog een keer voor terug op mijn verzoek.

M. De Groen 21-10-2022

Klantvriendelijkheid en goede service. Staan altijd klaar als er iets is en proberen jou te helpen waar mogelijk

w.v.Oosten 21-10-2022

vriendelijk, duidelijk en rustig. zowel aan de telefoon als de reparateur. we hebben al meerder malen apparaten hier gekocht en altijd tevreden!

Tonnie van Wezel 20-10-2022

Deze Shop krijgt van mij een 10 Een betrouwbare winkel die goede prijs / kwaliteit levert
Ze kwamen de wasdroger mooi op de afgesproken tijd afleveren en ze hebben hem netjes met 2 man op zijn plaats gezet
en aan gesloten en duidelijke uitleg gegeven!

Peter 20-10-2022

Aardige mensen en prima service. Kom hier al jaren, ga zo door. Ik kan iedereen deze zaak aanbevelen.

Fred 20-10-2022

Vriendelijk en kundig personeel. Ik kom er graag en voel mij altijd welkom.

Vgr Elieze en Fred

Ber 20-10-2022

Prettige winkel, persoonlijke aandacht.

Echter bezorgd v wat minder.
Jullie waren goed op tijd👍Fijn dat de droger door jullie naar boven werd gedragen.
Twee kleine minpuntjes
- ik vroeg of de draairichting van deur gewisseld kon worden, maar monteur zei dat hij niet wist hoe dat moest🤨...vervolgens gezegd dat het ok was omdat de deur anders toch tegen kraan wasmachine zou komen.
Echter, toen jullie weg waren bleek het geheel in het geheel verschoven te zijn waardoor het nu bijna tegen toilet aan staat en de deur prima omgedraaid kon worden
- ik woon in binnenstad met eenrichtingsverkeer. De vrachtwagen werd op stoep gezet waardoor het verkeer geblokkeerd werd. Tweemaal bozige buurtbewoners aan de deur gehad. Vrachtwagen had 10 m verderop om de hoek gezet kunnen worden....

Gert Haalboom 20-10-2022

Vriendelijk personeel, snel begrip van probleem en kant en klare oplossing. Dat is wat je zoekt in een winkel. Bestelling keurig op tijd uitgevoerd. Melding van aankomst artikel en verder een vlotte correcte afhandeling. Helemaal tevreden!

AvG 20-10-2022

Ik ben heel tevreden over de het persoonlijke contact in de winkel alsmede de service en levering van deze zaak

Theo Nass 20-10-2022

Ik ken deze shop al jaren en koop hier altijd voor de enorme service en klantvriendelijkheid.

Ellen 20-10-2022

Snelle service en komen afspraak na. Alleen jammer dat het voor niks was aangezien er niks met de machine aan de hand was en we het door een simpele doe het zelf ontstopper hebben kunnen oplossen.

Theo Swinkels 20-10-2022

We zijn blij en de gekochte koel/vriescombinatie is netjes en keurig geïnstalleerd . De man die het bij ons afleverde was keurig en netjes en heeft de oude gelijk meegenomen. Het is een top zaak in de Lier. De mensen in de winkel zijn ook heel vriendelijk en denken mee om de juiste keuze te maken.