Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Nico 05-08-2022

Electroworld De Smid had een prima service. Snelle levertijd, keurige montage, klantvriendelijke monteur, duidelijke communicatie door het hele proces. Vroeger toen het nog de Harense Smid heette, was het al top. Gelukkig is dat niet veranderd door alle overnames.

Woldhuis 05-08-2022

Zeer klantvriendelijk, uitstekende service en natuurlijk prima producten. We zijn al jaren een tevreden klant.

kiki 05-08-2022

zeer vriendelijk personeel denkt goed mee in de winkel in assen en de prijs was de goedkoopste van assen

binnenmarsch 05-08-2022

heel goede service en mooie spullen bij een lokale ondernemer. Dus dat was super

Wim Ooms 05-08-2022

Wij kopen alles bij Peursum .altijd goede service en vakmensen. Zeker als er iets ingebouwd moet worden in de keuken of een tv opgehangen aan de muur

A.Kraan 05-08-2022

De informatie hebben we eerst op de site bekeken. Vervolgens zijn we naar de winkel gegaan en zijn we door Rudie Roenhorst tot de voor ons perfecte keuze gekomen.
Vervolgens kwam Rudie de machine op zaterdag bezorgen en plaatsen. Daarbij heeft hij weer de nodige uitleg en tips gegeven.
Voor ons een zeer prettige ervaring en we zijn zeer tevreden over de gehele afhandeling.
Houden zo !

T. de Haan 05-08-2022

De vraagstelling werd goed geanalyseerd. Daarom werden de verschillende opties goed duidelijk en kregen we goede uitleg over het gekozen product. Het melden van aankomst van het product in de winkel ging perfect.

Angelien 05-08-2022

Heel vriendelijk en goed geholpen. Medewerker ging meteen aan het bellen toen ze het product wat wij zochten niet op voorraad hadden. Zeker een aanrader.

Electro Lamper 04-08-2022

Betrouwbare informatie; goede produkten tegen een eerlijke prijs.; fijne aan huis service.

Janine 04-08-2022

Top service van Electro World Drieenhuizen! Zijn zelfs bij mij thuis geweest om te overleggen en in te meten welke koelkast het beste bij mij zou passen. Goede kwaliteit-prijs verhouding van de koelkast, zeer vriendelijk en behulpzaam, komt afspraken na, in 1 woord TOP!

Eijssen 04-08-2022

Je wordt vlot en goed geholpen en geïnformeerd en dat allemaal onder een saus van humor . Perfect en goede levering . Daar kan geen webshop tegenop !

Swaenvecht 04-08-2022

Ik ben zeer tevreden, deze shop is me aanbevolen en terecht. De gekochte tv bevalt en ik ben zeer tevreden over de geboden service.

Liesbeth 04-08-2022

Erg vriendelijk personeel, loopt wel gelijk naar het duurste product, wel meedenkend als je aangeeft dat het niet in je buget past. Doen erg hun best om tamelijk snel te bezorgen maar toch besloten het zelf mee te nemen ik kan niet vier dagen zonder droger. Een van de personeelsleden vond het nodig aan te geven dat hij niet en zijn collega niet konden mochten tillen. Is niet nodig zorg dat er iemand is die het wel kan was gewoon bereid om mee te tillen.

Ria 04-08-2022

Netjes. En snel gewerkt. Monteur is altijd vriendelijk. Oude koelkast meegenomen.

Aras 04-08-2022

Duidelijke uitleg geen verkoop praatje
Er wordt goed naar je geluisterd omtrent je wensen of voorkeur

Cor Lotens 04-08-2022

Koelkast gekocht bij Hamer in Apeldoorn, een vanouds bekend bedrijf en gekozen omdat het bedrijf altijd keurig zijn afspraken nakomt. Winkel met vlotte en moderne uitstraling en vriendelijk personeel met grote kennis van de producten. Personeel smeert je niet zo maar iets aan, luistert eerst naar je wensen en komt dan met een goed advies. Ik koop hier al sinds jaar en dag. TOPBEDRIJF!!!

Paul van Hal 04-08-2022

Jasper was en is zeer behulpzaam en prettig in de omgang bij het aansluiten en adviseren van de soundbooster ,
komt nog wel een keer om de installatie geheel af te werken op de telefoon van mijn vrouw.

H. van Looij 04-08-2022

Wij zijn al jaren klant bij Stiphout en ook dit keer zijn we weer heel goed geholpen. Wij kochten een telefoon en kregen een duidelijke uitleg en de persoon die ons hielp sloot ook al diverse onderdeeltjes op elkaar aan. Zoals altijd: PRIMA SERVICE!!!!!

Marcel Rasenberg 04-08-2022

Wederom MEGA!!! Een mobiele airco gekocht, die 's avonds nog werd thuisbezorgd. Super!!

Ankie 04-08-2022

Vlot, deskundig, vriendelijk en voldoende op voorraad. Levering volgens afspraak.

Ramon 04-08-2022

Altijd goede en vriendelijke service met goed advies.
Nieuwe wasmachine op de dag van aankoop direct geleverd en netjes geïnstalleerd door 2 vriendelijke en nette medewerkers.

Electroworld jan bergvens boxmeer 04-08-2022

klant vriendelijk lage prijzen thuis bezorgen goede service als er iets is proberen ze het op te lossen wat meestal goed lukt

Ton 04-08-2022

perfecte service zowel tijdens de aankoop professionele hulp en adviezen. Heel Goed meedenken over aflevermomenten en bij aflevering ging alles goed. Er is bij AVA niets teveel. Een uitstekende partner waar wij al jaren zaken mee doen. Zowel zakelijk als privé.

Pouwer 04-08-2022

Eerlijk en professioneel advies met goede prijzen. Wij komen hier graag omdat AVA nog begrijpt wat een klant is!

Theo 03-08-2022

In één woord geweldig geholpen, eerlijk vanaf dag één mbt levertijden heeft even geduurd maar was voor ons geen probleem. Ik zou in het vervolg hier weer naar toe gaan.