Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

CCA van der WILDE 19-11-2021

prima service, ook als het even tegen zit .Wordt het direct en perfect opgelost.

Electro World Hoevelaken 19-11-2021

Als vaste klant weer tevreden, aardige en gemotiveerde mensen. Zal dit bedrijf zeker aanbevelen.

Trix Bokkers- Fortanier 19-11-2021

Op aanraden van nieuwe buren hebben we gekozen voor Vogel. Geen spijt van. Alles was goed geregeld. Zeer klantvriendelijk.

Arno 19-11-2021

Maandagmiddag gebeld vanwege een kapotte wasdroger. Woensdagmiddag kwam de monteur langs en heeft de droger snel kunnen repareren.

Goede service voor een nette prijs.

C. Boermeester 19-11-2021

Goede en snelle service na het stuk gaan van de wasmachine. De reparatie (afgebroken deur en opheffen aquastop) kon uitgevoerd worden, maar zou relatief hoog uitvallen. Eerlijk advies gekregen dat de kosten voor repareren van een 14-jaar oude machine het misschien niet waard zou zijn, omdat de kans groot is dat andere onderdelen (o.a. stabilisator) op termijn het ook kunnen begeven. In de winkel een nieuw apparaat uitgekozen, deze kon de volgende dag al bezorgd worden. Erg fijn, want ik zat al een een week zonder werkende wasmachine, nadat een andere monteursservice eerder gewoon niet was komen opdagen. Electroworld van Dijk in Reeuwijk komt zijn afspraken gelukkig wel na! En de onderzoekskosten voor de niet uit gevoerde reparatie zijn niet in rekening gebracht. De oude machine afgevoerd voor het basistarief installatie wasmachine. Dat moet ik service zoals het hoort te zijn!

P. Wagemakers 19-11-2021

Zeer netjes geholpen en op advies van medewerker een Liebherr Koelkast gekocht en deze werd netjes ingebouwd en tot op heden zeer tevreden. Ook extra plankje bij ontvangen en na de duidelijke uitleg en tips is hij in werking. Prima koelkast en al meerdere dingen gekocht en voor een volgende aankoop als 1e naar Electro World Thijssen. Top Winkel, Top advies en Top kwaliteit

Henk Hissink 19-11-2021

de winkel is mooi groot en uitgebreid. Met vriendelijke mensen en goede snelle service door deze naamsbekendheid zijn we hier terecht gekomen.
de Website hebben we niet eens bekeken. is vast ook dik in orde. Hier in de achterhoek gaan we op de man af!

Batens 19-11-2021

Fantastische service, goed advies en sympathiek personeel , zowel de verkopers als de installateurs.

André van Heulen 19-11-2021

Zeer goede deal op Google Nest Hub 2

Frequente mails over status van bestelling.
Zelfs een telefoontje onder mogelijke late levering.

Niels 19-11-2021

Wat een prima service. Persoonlijke aflevering door winkel zelf.
Ook uitstekende hulp aan de telefoon van de winkel in Maarssen.

Geweldige service en betaalbaar. 19-11-2021

Ik heb een inductieplaat gekocht omdat ik net verhuist ben en ik er niet op gas kan koken. Dat ik een 10 geef, wat ik bijna nooit doe is omdat de service geweldig is. Waar ik elders vast liep en het wel erg moeizaam was om het voor elkaar te krijgen, ging het bij Stiphout heel soepel. Dus ik ben geweldig blij.

JO 19-11-2021

Prima geholpen in de winkel. Duidelijke uitleg en duidelijk antwoord op vragen. 'S middags besteld en 's avonds thuisgebracht.

Jan 19-11-2021

Goede en nuttige informatie over de verschillende types wasdroger.
Deskundig en klantvriendelijk geholpen.

Ron Bleijswijk 18-11-2021

Wij zijn geholpen door vakkundig personeel dat goed meedacht bij de aankoop. Andere deskundige en praktische collega's hebben de apparaten geïnstalleerd. Zo doet iedereen waar hij/zij goed in is. Afspraak is afspraak en de communicatie is prima. Het is fijn om een betrouwbaar bedrijf als Duynstee in het dorp te hebben.

Irene 18-11-2021

Geweldige service. Wij zouden onze kachel gaan ophalen, maar zij belde ons zelf op om het thuis af te leveren. Hoe geweldig is dit dan? Voor deze service dus een 10!!!

May 18-11-2021

Goed advies, levering volgens afspraak.
Wij zijn zeer tevreden over het product.

Bert 18-11-2021

Nieuwe speaker gekocht.
Dacht dat ik het met een kleinere speaker zou kunnen. Maar heel blij met een grote met alle uitbreid mogelijkheden.

Jos 18-11-2021

Uitstekend geholpen en snel geleverd. Daarnaast alles perfect geïnstalleerd en uitgelegd.

Nanno 18-11-2021

Altijd persoonlijke aandacht en goede en aardige medewerkers. Super bedrijf.

Rene van Lieshout 18-11-2021

Personeel denkt met je mee. Ze geven duidelijk uitleg en geven goed advies.

Lida Molenaar 18-11-2021

Snelle en goede service.
Binnen een dag werd de machine netjes thuis bezorg.

marianne 18-11-2021

sinds jaar en dag vertrouwde winkel in Haaksbergen, Prima service, vakkennis en zeer klantgericht. Montage afdeling ook snel en vakkundig.

Smit 18-11-2021

Persoonlijke aandacht en goede service. Nemen alle tijd voor je, zowel telefonisch als in de winkel.

Fam van Rossenberg-Knol 18-11-2021

Zeer behulpzaam winkelpersoneel en met kennis van zaken! Eerlijk en klantgericht.

Sandy 18-11-2021

Ik kan alleen maar positieve dingen schrijven. In eerste instantie een goed advies ontvangen om te kiezen voor een nieuwe vaatwasser en deze is snel en goed geplaatst.