Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Hans 28-03-2022

Zoals altijd top-service en volgens afspraak geleverd! Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen!

M. Aaldering 28-03-2022

Alles in huis, vriendelijke mensen en zo lekker makkelijk in je eigen woonplaats

Albrud 28-03-2022

Heb mij eerst georienteerd op de prima website en ben vervolgens naar de (lokaal gevestigde) winkel gegaan.
Dat leverde mondeling toch nog prettige/nuttige aanvullende informatie op en vervolgens ter plekke tot de aankoop overgegaan.

A 28-03-2022

Omdat onze wasmachine blijft "wandelen" (omdat de vloer te glad is) na meerdere andere dingen geprobeerd te hebben.
Nu een trilmat uitproberen.
Ze proberen van alles om het zo goed mogelijk op te lossen.

Coby van Doremalen 28-03-2022

goede uitleg wat we het beste konden kopen en een prima service voor plaatsing

Rutger 28-03-2022

Duidelijk productuitleg en uiteindelijk een concurrerende offerte gekregen ( in vergelijking met diverse internetaanbieders). Daarom geheel tevreden!!

van der Koogh 28-03-2022

Was een zeer onvriendelijke en onpersoonlijke monteur, toonde weinig interesse/empatie naar de klant. Was er in en er uit, was ook al na 12 uur itt de afspraak; ik vroeg nog naar een klepje van mijn wasmachine, "dat kan gewoon open" zei hij gehaast en liet het snel zien en weg was hij!!! Een halfuur later lag de rekening al in mn mail. Hier heb ik echt de balen van!

F. de Boer 28-03-2022

Vriendelijk mensen, verstand van zaken, uitgebreid assortiment en je word snel geholpen!

Kees 28-03-2022

Aangezien ik mijn droger een keer had laten schoonmaken bij hun, waren zij mij reeds bekend. Service staat bij hen hoog in het vaandel. Zo mocht ik het artikel eerst passen voordat ik het meenam. Daardoor wist ik zeker dat ik het juiste onderdeel te pakken had.

Christon 28-03-2022

Goed advies, meedenken in het maken van de juiste keuze, vakkundig en vriendelijk personeel.

F. Kruse 28-03-2022

Uitstekende service en persoonlijke benadering.
Prijs prestatie verhouding is goed

Johan K. 28-03-2022

Prima vergelijkend advies en service met daarbij ook nog eens een gratis stofzuigerzakken set met filters

Karin Koetsier 28-03-2022

Perfecte hulp bij storing aan wasmachine. Na telefoongesprek binnen 2 dagen ingepland!

john van de pol 28-03-2022

Ik kom vaker in deze winkel en word er altijd goed geholpen.Klein puntje van kritiek is dat de tv die ik nu had gekocht op voorrAD WAS DUS DAT WAS MOOI.nADAT HIJ was bezorg viel mij op dat de doos eerder open is geweest en met nieuw plakband dicht gemaakt.Na verder uit pakken misste ik ook de voedingskabel .Volgende dag terug na de winkel en kreeg ik netjes een nieuwe voedingskabel.Zag dat de tv die ik had gekocht niet meer in de winkel stond.Ik zei tegen de verkoper die mij had geholpen jullei hadden er toch 1 op voorraad en nu zie ik diegene die in winkel niet meer.Dat klopt zei hij dat was degene die we op voorraad hadden.Ik ag er van uit als iets op voorraad is dat dier in magazijn staat.Dus ik wist niet dat ik de tv kreeg die in de winkel had gestaan.Dat had hij wel mogen zeggen dan had ik misschien overwogen een andere te nemen of na korting te vragen wat niet is gebeurd.Ik zag de tv ook niet meer op jullie site staan.Dus ik vind dit toch minder dat men niet zegd dat ik de tv krijg die in de winkel stond en had dan ook wel korting verwacht

Richard Bernards 27-03-2022

In de winkel duidelijk advies gekregen over aan te schaffen geluidssysteem. Ik was aan het twijfelen tussen een Sonos Arc en een Sonos Amp in combinatie met twee Dali Oberon 5's.
In de winkel kon ik allebei horen met muziek van mijn keuze, wat voor mij ook gelijk de keuze verduidelijkte. Binnen een week was alles binnen en liep ik met de amp en de oberons de winkel uit.
Personeel is vriendelijk, kundig, was alleen jammer dat er maar 1 iemand in de winkel was vanwege ziekte. Daardoor heel even moeten wachten. Als ik nu luister naar het resultaat, is dat wachten het meer dan waard geweest!

LASFAR 27-03-2022

Monteur heeft ons goed uitgelegd wat er met de droger aan de hand was. Moederbord kapot dus de kosten werden geschat op ongeveer 300 euro. Vervolgens besloten om maar toch een nieuwe droger aan te schaffen.

Mike 27-03-2022

Deskundige uitleg, eerlijk advies, we zijn erg fijn geholpen en zeer tevreden.

Gradus 27-03-2022

Zeer deskundige en behulpzame monteur. Zo iemand gun je ieder bedrijf. Een sieraad vokr de branche

Caroline 27-03-2022

Monteur laten komen voor maken van droger.
Bij 2e bezoek van een monteur was deze gemaakt.
De 2e monteur had er verstand van . Dan ook tevreden.
Verder een fijne droger van deze winkel.

Eric Westenburg 27-03-2022

Prima persoonlijke service, duidelijke uitleg, klasse bedrijf om iets te kopen

Mona 27-03-2022

Lokale winkel, behulpzaam en eerlijk gesprek, goede informatie. Heel vriendelijke medewerkers.

Den Haag (Centrum) 27-03-2022

Ivm vervanging vaatwasser..snelle communicatie. Eerlijk gedrag/advies. Direct een monteur langs om te meten en apparatuur gelijk uit voorraad te vervangen.

Riet Van der laan 27-03-2022

Afgelopen maand meerdere keren een bezoek gedaan in deze winkel, voor aanschaf koffiepotdeksl en verwarmingselement voor de oven. De medewerker was zeer deskundig en zeer klantvriendelijk! ! Heb er zelfs nog een melkopschuimer aan afgeschaft ,gewoon omdat ik ze de winst gunde !

Marian 27-03-2022

Vakkundige shop met goed en betaalbare producten. Vakkundig personeel die weten wat ze verkopen.

Netje 27-03-2022

Zeer snelle reactie op contactformulier. Goed en duidelijk advies. Erg snelle levering.