Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

J. Stoop 29-10-2021

Op alle punten een welgemeend top (qua voorlichting, bejegening). In die zin een zaak waar je naar toe MOET gaan.

H. Kemperman 29-10-2021

Deskundig advies en vriendelijke afhandeling en verwerking van de overeenkomst.
Tevens naar tevredenheid beantwoordde vragen tijdens en na de aanschaf van het product.

marga ten brinke 29-10-2021

van mij een dikke 10. duidelijke uitleg mensen weten waar over ze praten waardoor ik precies heb gekocht wat ik nodig had.

markveldt 29-10-2021

Goed advies gekregen en wat wil je nog meer? Wasmachine doet het prima. Ook vriendelijk geholpen.

Tessa ter horst 29-10-2021

Goede winkel. Vriendelijk aan de telefoon en zeer behulpzaam. Ik had een wasmachine en droger gekocht online en betaald. Helaas was de droger niet meer leverbaar ( nieuwe productie starte over 6-10 weken pas). Locatie venlo heeft nav mij criteria een vervangende droger geadviseerd. Tot nu toe heel tevreden! Credit betaling werd ook niet moeilijk over gedaan.

Tom 29-10-2021

Prima winkel , goede uitleg en prima service
Ik mag graag daar binnen lopen , is een winkel om terug te keren

Anoniem 29-10-2021

Top! We zijn erg blij met de wasmachine en de goede service van Van Leeuwen!!

Hettie 29-10-2021

Snelle levering (1 dag), vriendelijk medewerkers en geen rommel in huis. Kortom. Prima service.

Annie Sonnema 29-10-2021

Correcte afhandeling bij levering. En wat een super leuke monteur! Warm gevoel bij dit witgoed.. Dankje wel! 100% tevreden

Ineke 29-10-2021

wordt er altijd goed en vriendelijk geholpen. zijn heel behulpzaam. ik vind ze super aardig

Hans van der Bilt 29-10-2021

Kundig en vriendelijk personeel. Nemen de tijd om dingen uit te leggen. Heb daar al vaak gekocht, nooit teleurgesteld geweest.
Ook de na-aankoop service is goed. Prijzen zijn zeker concurrerend, soms wat duurder, maar daar staat ook goede service tegenover. De installatie (een koelkast en een TV) zijn prima verlopen. Een aanrader. Ook een collega daar naar verwezen, en was ook erg tevreden.
Het betreft de vestiging Thomsonplein 15 in Den Haag.

Vee 29-10-2021

Deze winkel (geen shop dus) is uitstekend omdat de eigenaren het graag goed willen doen. Daar doen zij heel erg hun best voor en met succes.

Spang 29-10-2021

Super winkel en personeel!! Komen hier al meer dan 20 jaar!!
Personeel weten waarover ze praten.
Gewoon een goede zaak met professionele medewerkers!!

Kees Burgemeister 29-10-2021

Opvallend aardige en nette mensen die de koelkast perfect hebben geïnstalleerd. Erg fijn om het door professionals te laten doen…

Wiebe 29-10-2021

We zijn super goed geholpen door medewerker een duidelijke uitleg, en blij met onze nieuwe stofzuiger.

BAS BAAKE 29-10-2021

Zeer deskundig, meedenkend, goed adviserend, alles uitstekend geïnstalleerd wij zijn zéér tevreden ! ! !

Wilena 29-10-2021

Goede service hebben heel veel voor de klanten over, vriendelijk personeel. Prima winkel.

Johan van Spijker 28-10-2021

Mooie winkel, ruim assortiment, en goed opgeleid en vriendelijk personeel. Kom er al jaren !

Klant uit Zeist 28-10-2021

Dichtbij huis, mooie winkel, zeer goede behandeling van mijn vraag en advies. Installateur was op tijd en heeft goed werk geleverd.

Natasja 28-10-2021

Service is gewoon top!!. Wasmachine stopte er zondag mee! Dinsdag om 14.30u kwamen ze kijken. Niks meer aan te doen helaas. Miiele van 14 jaar oud.
En om 17.15u dezelfde dag stond er een nieuwe Bosch wasmachine bij ons!. Ze keken naar hun planning en hadden een gaatje over om al naar ons te komen. Dat is toch super!! Echt top service!!!

Grietje Wageman 28-10-2021

We vinden het erg plezierig om in onze woonplaats terecht te kunnen bij Poortman. We worden altijd vriendelijk en correct geholpen. Je bent geen onbekende en dat vinden we erg belangrijk!

Peter Muris 28-10-2021

Prima service, zeer vakkundig personeel en persoonlijke benadering van de klant

W Jost 28-10-2021

Het is heel prettig om een winkel als Combi in de buurt te hebben. Met vriendelijk en kundig personeel!!

Annemie 28-10-2021

We hebben deze week een magnetron en enkele weken geleden een tv gekocht. De verkoper was zeer vriendelijk, nam ruim de tijd voor ons en zeer eerlijk en betrouwbaar. Duidelijke uitleg en advies .komen zeker terug in deze winkel als we weer is wat nodig hebben. 👍

GJ Heersink 28-10-2021

Aanbevolen door familie die vertelde hoe goed ze waren .dus wij er naar toe ,we werden erg goed en vakkundig geholpen bij de aankoop van onze tv.Die precies op de afgesproken tijd werd bezorgd Fantastisch in eenwoord