Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3014 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

André Busschers. 06-01-2023

Je wordt altijd kundig en vriendelijk geholpen door het personeel. Er is alle tijd voor je als klant.

Kruiswijk-Talsma 06-01-2023

Altijd goede service en snelle afhandeling!
Al jaren onze vaste winkel.
Hopelijk in de toekomst ook.

Rudy 06-01-2023

Je wordt als klant uitstekend geholpen. Je krijgt deskundig advies. We hebben onze wasmachine en droger exact op de afgesproken tijd geleverd gekregen en bovendien hebben ze het twee trappen op deskundig geplaatst. Bovendien nemen ze de moeite om je uitleg te geven hoe deze werken en alle mogelijkheden die er zijn (tips).

Fam . de Vries 06-01-2023

Mooie winkel Fijne uitstraling Vriendelijke eigenaar Koop was snel gesloten
Gebracht door vriendelijke monteurs , en direct aangesloten
Kortom prima [ bijna ouderwetse ] service

George 06-01-2023

Eerlijk en duidelijk verhaal!
Nieuwjaarsdag, zondagochtend, hield onze wasmachine ermee op, melding gemaakt, maandagochtend teruggebeld en woensdagochtend draaide de machine weer op volle toeren. Superservice!

Henk Leentfaar 06-01-2023

Zeer fijn geholpen. Denken mee en kunnen snel leveren.
De installatie is zeer vakkundig uitgevoerd.

Remco otjens 06-01-2023

Ik vind van der poel een goede zaak omdat als er iets is ze altijd mee denken in oplossingen en ze proberen het altijd nog dezelfde dag te doen! En een dikke pluim aan het personeel!

Henk en Judit 05-01-2023

Snelle levering, installatie en goede uitleg. Leveren ook goede service. Advies op maat gesneden. Oude machine wordt meegenomen.

Struijk 05-01-2023

Een geweldige voorlichting en een snelle service met zeer vriendelijk personeel dus een uitstekend bedrijf!

Leon 05-01-2023

Goede uitleg en deskundig advies, geen onnodig dure uitvoering wasmachine aansmeren

Sandra 05-01-2023

Aardige mensen in de winkel, hebben veel werk gehad aan een bestelling van mij, waar uiteindelijk geen goed product uit kwam, doordat het niet volgens de juiste maten meer leverbaar was.

Thea de Vries 05-01-2023

Goed geholpen in de winkel en volgens afspraak thuisbezorgd
Aanbevolen, ook wat betreft service als er iets aan de hand is

ML 05-01-2023

Over het algemeen ben ik dik tevreden over de service, maar deze keer ging het mis. Tussen de (zeer vertraagde!) levering met bijbehorende aanpassingen in de elektra, en het ontvangen van de factuur, zat maar liefst 2 maanden. Bij een net bedrijf verwacht ik een professionele financiële afhandeling.

Francien Rijnbeek 05-01-2023

In de week voor kerst hield mijn koelkast ermee op. Ik kreeg direct een koelkast te leen. Daarna zeer vakkundig advies gekregen voor een nieuwe. Op 3 januari werd hij geplaatst door 2 zeer vriendelijke medewerkers; alles werd daarna keurig opgeruimd. Heel tevreden dus!!

Hakan 05-01-2023

Klant vriendelijkheid staat boven aan bij deze onderneming. Zowel in de winkel als thuis zeer goed geholpen. Absoluut een aanrader

ja 05-01-2023

vele hersenen maken licht werk als de 1 het niet weet weet de ander wel de oplossing

Corrie 05-01-2023

Duidelijke uitleg in de winkel. Keurige installatie op 2e verdieping. Bij vragen bereid om z.s.m. thuis extra informatie te verstrekken.

Toon van Kaam 05-01-2023

Prettig geholpen in de winkel en ook bij aflevering en installeren goed en netjes aangesloten.

Jos van der Drift 05-01-2023

Stiphout Zandvoort is een uitstekende winkel, klantvriendelijk en met een perfecte service. Ook geven zij erg goed advies. Daarom ga ik altijd daar naar toe, ook omdat het een plaatselijke ondernemer is met veel kennis van zaken. De levertijd was wat lang maar we hadden geen haast en de inbouw van de koelkast en de vriezer is vakkundig gedaan.

Margareth 05-01-2023

Goede eerlijke service.
Warmtepompdroger die we wilden was er niet maar er werd een goed alternatief geboden. Snel geleverd.
Zijn al jaren tevreden over de service.

Jeannette 05-01-2023

Deze winkel is heel prettig. Goed aanbod, ook online. Altijd goed advies en goede service.

Jenneke Holleman 05-01-2023

Een goede winkel waar je snel en netjes geholpen wordt. Mijn diepvries was kapot en had een nieuwe nodig. Daar waar je normaal moet betalen voor het op zijn plaats zetten van een apparaat werd dat nu gratis voor me gedaan. Wat een top service!

Frank 05-01-2023

Vriendelijke klantgerichte advisering en een bij onze wens passend assortiment. Zeer snelle levering, nog op de dag van de aankoop. Vlotte installatie met heldere uitleg.

Jan Schijf 05-01-2023

Keurig op tijd
Alles netjes achtergelaten
Karton meegenomen

Goede service

dasmooij 05-01-2023

Paar jaar geleden er een tv gekocht en ze wisten nog precies wie ik was, nu voor een wekkerradio, maar net zo perfect geholpen als met de tv.