Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2927 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marga de Vries 21-12-2022

Zowel in de winkel als thuis bij de installatie keurig met veel kennis geholpen. Vriendelijk en netjes.

Frank 21-12-2022

Goede persoonlijke hulp en advies op de spullen. Ook de afhandeling van de offerte en uiteindelijke levering waren keurig netjes verzorgd. Vriendelijke mensen die de spullen zijn komen brengen en geïnstalleerd hebben. Hierbij nog een uitgebreide uitleg gekregen over de spullen.

Cees 20-12-2022

Tv uitgezocht bij Electro World en opgehaald in Baarn bij van der Meulen. Na plaatsing thuis bleek het toestel fabrieksfouten te hebben. Dit gemeld bij de heer xxxx, welke direct voorstelde de tv
terug te willen nemen en mij de keus te geven een andere tv aan te schaffen. Uiteindelijk kan ik zeggen nog niet zo een service en coulance te hebben meegemaakt! EEN TOP ZAAK.

Ingrid Warfman 20-12-2022

Goed advies, service-gericht en omdat we zelf niet thuis waren ten tijde van de bezorging konden we via een bankoverschrijving achteraf betalen. Echt heel prettig.

Gerard en Winanda ten Kate 20-12-2022

Komen afspraken na en wijzen ook op extra garantie op de apparatuur. Ook na een reparatie. Dat kan handig zijn bij al wat oudere apparaten.

Marijke 20-12-2022

Online een bestelling gedaan, 2 dagen later netjes bezorgd. Tussendoor nog telefonisch contact gehad en keurig te woord gestaan.

Mars 20-12-2022

Medewerkers denken met je mee, zijn zeer vriendelijk en servicegericht. Afhandeling van order ging ook uitstekend. Kortom: zeer tevreden!!!

J. van Ooijen 20-12-2022

Altijd vriendelijk en staan klaar met raad en daad en een kopje koffie hebben ons heel goed behandeld 👍🏻 eigenlijk een dikke 10, maar er moet nog iets overblijven 😉 toch.
En zullen Hoppenbrouwers zeker aanbevelen.

Lensen, L.G. 20-12-2022

Een vriendelijk en deskundig advies. Daarna een zeer deskundige, vriendelijke en kundige installatie.

guido 20-12-2022

Contact met de winkel was snel en makkelijk, medewerker behulpzaam en had kennis van zaken.
Ik kon per mail of app op de hoogte worden gehouden over mijn bestelling.
Bestelling was na levering goedkoper dan geadverteerd.

J. Ouwehand 20-12-2022

Electro World Peursum al vele jaren gevestigd in Katwijk
Goede voorlichting / ruim aanbod in de winkel
Goede bezorging en deskundige montage
Vriendelijk personeel. Zeer tevreden!

Anneke Kok 20-12-2022

Vind het altijd leuk om naar Poortman te gaan, goede uitleg en zorgen altijd voor een snelle levering. De service is top.

Bob Ploeg 20-12-2022

Uitstekende persoonlijke service. Levering exact als afgesproken.
Zeer prettige ervaring met Lieshout Electro World in Hoorn.

Chris 20-12-2022

Het duurde wat lang voor ik aan de beurt was, maar de aflevering en installatie waren top. Kon niet beter.
Alle eer voor de monteur, die vriendelijk en ter zake kundig was.

ernst 19-12-2022

goede duidelijke service geleverd, vaatwasser was snel gerepareerd, het met de hand afwassen was gelukkig snel afgelopen !

Eemol 19-12-2022

Zeer vlotte en goed advies. De medewerker kon snel inschatten naar waar we op zoek waren. Zonder lang twijfelen was de keuze voor een nieuwe en goede (nilfix) stofzuiger snel gemaakt.

Hans & Tineke Ouderdorp 19-12-2022

Uitermate tevreden. Snelle service. Keurig op tijd en alles correct geplaatst en aangesloten. Top!!

Piet 19-12-2022

Goede presentatie van mogelijkheden, produktkwaliteit en allerlei gebruiksaspecten waaronder plaatsing en bedieningsgemak.
Voor de 'app' Heos zou de procedure voor keuze en vastlegging van gebruikersnaam en wachtwoord iets beter kunnen.

Remco van der Pluijm 19-12-2022

Fantastische service in de winkel. Heel goed advies in de winkel. Perfecte en snelle installatie aan huis. Een echte aanrader.

Ellen 19-12-2022

Goed advies en persoonlijke aandacht. Goede service, bezorgen en installeren.

Werner Teunis 19-12-2022

Altijd goede adviezen en prima service. Echt nog een dorps bedrijf waar persoonlijke aandacht hoog in vaandel staat.

Toke Lugtenberg 19-12-2022

Het is handig om de winkel in het dorp te hebben. De medewerkers zijn deskundig, ze kunnen thuis komen repareren. Het is persoonlijk en snel bereikbaar. Je loopt makkelijk binnen.

Noreen 19-12-2022

Ik ben aan de telefoon prettig te woord gestaan en de medewerker is actief voor mij gaan zoeken. Daarna antwoord gekregen en de kachel werd besteld en zou in januari geleverd worden. Per mail kreeg ik de bestelbon toegezonden. Ik hoefde maar een kleine aanbetaling doen en toen kreeg ik half december al een telefoontje dat de kachel al in Venlo geleverd was. Omdat ik niet kon opnemen kreeg ik naast het inspreken van mijn voicemail ook nog een heel grappig mailtje van de medewerker dat hij de kachel zou bewaken met zijn leven totdat ik ‘m op zou halen. Wat een humor en wat voel je je als klant welkom als je zo geholpen wordt.

Arno Frijns 19-12-2022

Deze winkel is een oud vertrouwd adres waar mijn familie al vaker heeft gekocht en tevreden was over de service. Ook wij kregen een mooi en duidelijk advies over onze aankoop. Het fijne is dat ze ook iemand met het te leveren product meesturen om dat te installeren, omdat wij daar zelf niet goed in zijn.

Petkay 19-12-2022

Klant vriendelijk en klantgericht.
Denk mee voor mogelijkheden cq aanbevelingen.