Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

A.A. van Gelder 25-04-2022

Goede service in de winkel, de afspraken worden keurig opgevolgd, het personeel weet waarover het praat

Pieter 25-04-2022

Alles prima verlopen. Aangegeven een vaatwasser nodig te hebben voor in een huurwoningr. Alle rompslomp werd uit handen genomen. Geen omkijken verder naar gehad en erop vertrouwd dat het allemaal goed kwam...en zo geschiedde het ook!

F. Guvendi 25-04-2022

De medewerker is klantvriendelijk, snel, coöperatief, denkt mee en geeft goede adviezen

Chiel Bakker 25-04-2022

*** en zijn medewerkers denken mee en geven oplossingen. Ook de nazorg is uitstekend. Ze blijven zorgen totdat alles is, zoals het moet zijn. We zijn heel erg tevreden over Electroworld Oosterhof Steenwijk

Margot Kreukniet 25-04-2022

Zeer vriendelijk geholpen in de winkel en snelle levering toen bleek dat de wasmachine kapot was.

Tilly Paardekam 25-04-2022

Een hele fijne winkel met alle duidelijkheid vriendelijkheid en een enorme goede service . prijs deze zaak heel erg aan bij anderen die iets nodig hebben op alle gebruiksartikelen op dit gebied Komen afspraken heel goed na geven een hele goede service duidelijk en zeer correct . ook bij aanleg als dit nodig is .Bv inductieplaat: aansluiting in meterkast. Super Super waar vind je dit nog?

L.A. Ocken 25-04-2022

Goed advies, levering en installatie keurig volgens afspraak, afrekening probleemloos

Martin 25-04-2022

Op de website veel keuze. Mijn voorkeur gaat wel altijd uit naar lokale verkopers ook i.v.m. service en leefbaarheid van het dorp. De wasmachine die ik graag wilde hebben was niet direct op voorraad in de winkel maar binnen 3 dagen geleverd. Ook geen verkooppraat dat iets anders beter was en evt. eerder leverbaar. Gewoon non nonsens. Dus helemaal top.

Richard Coenen 25-04-2022

Gewoon een top klantgerichte organisatie met vriendelijk personeel en hostmanship hoog in het vaandel, echte aanrader!

Yvonne 25-04-2022

Goeie service en niet te duur
Mocht er wat zijn is het fijn om een winkel in de buurt te hebben

Louis kielbasa 25-04-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding, heel veel begrip en verstandige uitleg. Ze proberen tenminste niet je het duurste artikel aan te smeren. Vakkundig advies over de verschillen van elk apparaat. Snelle en vakkundige levering en aansluiting.
Ik het bedrijf iedereen adviseren.

van Horssen 25-04-2022

Onze bevindingen van Electro World in Leerdam zijn heel lovend, je word gastvrij ontvangen in de winkel waar ze ook meedenken voor wat je wilt kopen, en wat de voordelen zijn van verschillende machines.
Het bezorgen van het apparatuur staat hoog op hun lijst want de klant is hier nog altijd koning.
Dus stap deze winkel met een gerust hart binnen.

Ellie 25-04-2022

Fijne winkel, goed advies en snelle levering. Zelfs op zolder gezet en oude apparaat meegenomen. Top!!

Ed 25-04-2022

Weer goed geholpen door Robert Vogel ook met inladen van onze nieuwe droger.
Heeft daar 2 maanden in opslag mogen staan omdat ons nieuwe huis later opgeleverd werd.
Ik koop daar al 30 jaar maar de service blijft top en alhoewel we in Zeeland wonen blijven we daar kopen.

Germar 25-04-2022

Vaatwasser is kapot. Donderdag gebeld en zaterdag al een afspraak. Vriendelijk , snelle service , deskundig. Nu wachten dat de vaatwasser snel geleverd wordt en geïnstalleerd.

Aankoop tv 25-04-2022

Vriendelijk ,deskundig, goed advies, goede service. personeel weet goed naar de wensen van ons te luisteren en aansluitend advies te geven deal snel gesloten.

A.A.Dunnes 25-04-2022

Ik ben tevreden over Ava. Ik koop al jaren mijn spullen daar als ik wat nodig heb. Ze geven goeie surves en zijn altijd vriendelijk in de omgang.

Wilhelm 25-04-2022

Onze 18 jaar oude inductie kookplaat begon kuren te krijgen en moest eindelijk worden vervangen. Via internet een mogelijke kandidaat gevonden en toen naar hamer gebeld en samen met de adviseur tot een goede keus gekomen.
En de installatie was binnen 3 werkdagen geregeld.
Alleen een minpuntje, maar dat ligt aan het apparaat: Er blijft alleen een irritant rode lichtje constant branden. Maar daar moeten we mee leren leven. Of hebben jullie daar wel een oplossing voor? Misschien de dubbele schakelaar in de meterkast gebruiken? Bijvoorbaat dank voor het meedenken.

Loek 25-04-2022

Top Service! Goede bereikbaarheid, snelle hulp, een goed advies en prima afhandeling. Mijn combi oven kan weer jaren mee.

Johan Gommers 24-04-2022

goeie service en de afspraken worden altijd nagekomen, goeie aanbiedingen en mooie prijzen

Anneke 24-04-2022

Zeer vriendelijke en behulpzame en deskundige medewerkers. Denken met je mee en als er iets is lossen ze het op.

adrie 24-04-2022

prima had kapotte stofzuiger van bijna 3 jaar oud, reparatie zal heel duur worden. Garantie was maar 2 jaar geldig bleek, hebben ze zo opgelost dat ik hem kon vervangen door een nieuwe voor de helft van de prijs en opnieuw 2 jaar garantie

John Bartels 24-04-2022

Prima service en garantie zonder mitsen en maren. De winkel is in de buurt en is makkelijk te bereiken.
De winkeleigenaar denkt met je mee. De levering is altijd binnen de afgesproken levertijd en wordt correct afgehandeld.

Werner 24-04-2022

Prima analyse, op tijd aanwezig, werkzaamheden en prijs volgens afspraak uitgevoerd.

Paulette 24-04-2022

Keurig op afgesproken tijdstip gekomen. Goede service. Fijne uitleg. TV naar wens opgehangen en alles netjes opgeruimd. Helemaal top!