Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

r t 08-01-2022

d
Duidelijk en prima service,netjes geinstalleert.
Kan het iedereen aanraden.

Daphne 08-01-2022

Top service! Deskundig advies en plaatsing. Al meerdere producten aangeschaft.

paul 08-01-2022

prima advies, de producten een redelijke prijs en de locale ondernemer een beetje steunen. als er wat is nemen zij de verantwoordelijkheid wel.

G.jansen 08-01-2022

Nette service komen afspraken na en doen net iets meer dan ze moeten had problemen met af voer van de droger loste ze gratis op

Patricia 08-01-2022

Zeer vakkundige en prettige service aan huis gehad door Evert Hamelink. Dank daarvoor!

F Manders 08-01-2022

Reparatie wasmachine, gaven telefonisch tips vantevoren om kosten te voorkomen.
Reparatie succesvol verlopen, kortom goede service.

Zevenaar 08-01-2022

Het afgelopen jaar maar liefst 4x gebruik moeten maken van de service van electroworld Wiendels in Didam. Het betrof achtereenvolgens problemen met de wasmachine, vaatwasser, droger en combi-magnetron.

We zijn goed geholpen! En ondanks het nieuw moeten aanschaffen van een vaatwasser en combimagnetron (beide niet het goedkoopst), zou ik in de toekomst wel weer eerst contact opnemen met Wiendels.

Rob van de Kragt 08-01-2022

Keurig op tijd geleverd en juiste levering. Product voldeed aan de verwachting.

Sandy 08-01-2022

Ik wilde graag een ander bedrijf dan 'de grote jongens' een kans gunnen, daarom gekozen voor Electroworld.
Op 1 januari bestelling geplaatst. Betaling via iDeal werkte niet, dus ik koos voor Afterpay. Bij het product stond dat het op voorraad was en "vóór 17u besteld, volgende dag in huis". Maar natuurlijk hou je op 1 januari wel rekening met een paar dagen extra.
Op 4 januari kreeg ik de factuur van Afterpay. Ik heb de volgende dag betaald, terwijl ik het product nog niet had.
Op 6 januari gemaild of ze een indicatie kunnen geven over de levertijd. Een uur later werd ik gebeld door de lokale vestiging. Mijn bestelling was "er bij in geschoten". Ik kreeg netjes excuses aangeboden en de belofte dat het product 7 januari bezorgd zou worden. Die dag thuis gebleven, maar geen bezorger gezien en geen bericht gekregen.
Op 8 januari kreeg ik een mail of ik een review wilde geven omdat ik het product "al een aantal dagen in huis heb". Huh? Ik heb mijn product nog helemaal niet!
Nee, ik kan helaas tot nu toe niet positief zijn over Electroworld.

edward stienstra epe/heerde 08-01-2022

Ik verbleef voor langere tijd in het buitenland en kon niet zelf handelen. Voor vertrouwensrelatie over en weer was dit toch mogelijk

Paul Wester 08-01-2022

We hebben digitaal onze televisie uitgekozen op basis van een uitstekende uitleg van verkoper *** en heeft alle voor en nadelen goed benoemd. We konden toen een goede keus maken zonder in de winkel te zijn geweest. Ook het geluidsadvies voor een soundbar was prima.

Egbert 08-01-2022

Electro World firma Stadhouder in Den Haag gaf mij goed advies, begreep goed wat ik zocht/wilde en leverde en plaatste het apparaat vlot en geheel volgens afspraak.

Henri de Jong 08-01-2022

Heel fijn dat er wordt meegedacht om een probleem op te lossen. Kunnen ze het zelf niet regelen ze iemand anders voor je.

Joris 08-01-2022

Denkt mee, niets is te veel, blij met het eindresultaat èn een goede prijs! Wat wil je nog meer…

Elly ten Napel 08-01-2022

Goede service, goed assortiment en prettig geholpen. Deze winkel geeft nog 'ouderwetse service'

Dorien Reimering-Verhees 07-01-2022

De mannen van Electroworld in Prinsenbeek staan altijd voor mij klaar! Zo hulpvaardig. De service is echt geweldig. Kapot apparaat wordt meegenomen, alles weer op z’n plek en netjes! En ze zijn gewoon vriendelijk en gezellig. Niets is teveel voor ze!

Frank de Bree 07-01-2022

Snelle en correcte levering door een betrouwbaar bedrijf! Goede omschrijving van het product en communicatie over de orderafhandeling.

Diana Bijl 07-01-2022

Al jaren klant en zal dat ook blijven. Ze denken met je mee en zijn niet te beroerd om alles nog eens uit te leggen ook al is het bij je thuis. Ze installeren alles super netjes . In de winkel ook alle tijd voor je. Gewoon top dus.

a wijgerde 07-01-2022

Heb gebeld en goed geholpen.kreeg raad hoe ik een mail met typenummer moest verzenden.
Had geduld,ben 82 jaar en het valt niet mee om bij te blijven.

Joost 07-01-2022

Nadat we een half jaar op onze Liebherr koelkast moesten wachten en de levering weer drie maanden zou worden uitgesteld kwam Electro World Van der Meulen met een passend alternatief. Een stuk duurder, maar de installatie kregen we ‘van het huis’ en voor de leenkoelkast hoefden we ook niks te betalen. Grote klasse.
Binnen een week werd de nieuwe koelkast geleverd en geïnstalleerd.

Eva Zegers 07-01-2022

Je belt, legt probleem voor, ze gaan meteen zoeken wie er kan komen en volgende dag staat er iemand de het maakt. Beleefd, adequaat, vriendelijk, heel prettig allemaal. Ze denken met je mee zonder te pushen. Wanneer er iets onverhoopt toch misgaat worden er meteen stappen ondernomen om het recht te zetten. Ik vnd electroworld De Bilt een hele goede en prettige zaak! Hoop er nog vaak te komen! hartelijke groet

H Guichelaar 07-01-2022

Ik ben zeker tevreden over het product maar heb toch wel wat dingetjes die ik niet zo als prettig heb ervaren!
De chauffeur was keurig op tijd, maar staat voor de deur met zijn zoon van een jaar of 12 schat ik,er word aan mij niet gevraagd of ik er bezwaren tegen heb of deze jongeman mee naar binnen komt! Het sjouwt samen met zijn vader mijn keuken in en dat vind ik toch in deze tijd waar er gevraagd word of ik me aan de Corona maatregelen wil houden een hele rare zaak! Omdat ik maar twee personen op een dag in mijn huis mag uitnodigen! Vervolgens is mijn keuken helaas maar klein en word er een beetje gemopperd in mijn keuken hoe hij de oude vaatwasser er uit moet krijgen maar goed de beste man gaat aan de slag na vervolgens onze keuze van onze oude vaatwasser nog even af te kraken!
Waar ik niet van gediend ben want dat is onze keuze en daar heeft hij geen oordeel over te vellen, je kan tenslotte niet in ieder zijn portemonnee kijken! Na veel gedoe en misschien inderdaad wat extra dingetjes die hij moest doen omdat hij er niet goed bij kon ( hebben we allemaal telefonisch besproken met de heer xxx en dat was geen probleem) wilde hij extra kosten gaan rekenen voor de installatie waar ik natuurlijk op antwoorden dat was niet de afspraak en dat ga ik ook niet betalen! Hij was kortaf en zei oh nou dan niet! Dus heb gewoon mijn rekening betaald! Nogmaals ik ben verder zeer tevreden over mijn nieuwe vaatwasser maar ik vind het niet kunnen hoe er gehandeld is met de Corona maatregelen!

Aart 07-01-2022

Perfecte service! Heel toegangkelijk en alles is mogelijk!!
Een echte aanrader!

Henk R 07-01-2022

Artikel was niet op voorraad in de winkel. Is besteld en 2 dagen later had ik het product in mijn bezit.

Ingrid van Eijk 07-01-2022

Zeer professioneel personeel, goede en snelle service.
Prachtige winkel met zeer ruime keuze. 👍🏻