Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Fam Muller 20-11-2021

Ondanks corona, en drukte in de winkel vanwege de verhuizing naar De Leim gaf de vriendelijke dame Kim goede uitleg, nam ook de tijd voor ons, en hebben ook de Inventum Inductiefornuis met oven gekocht! Zoals ook de medewerkers die hem hebben afgeleverd en aangesloten Top zeer vriendelijk allemaal.
Heb vandaag moeten bellen , de klok op het apparaat loopt heel wat uren achter, maar a.s zaterdag komt er iemand naar kijken!!Goede service dus, we gaan ervanuit dat het een kleinigheidje is!!!

Joke 20-11-2021

Al sinds vele jaren ben ik een trouwe klant, én een zeer tevreden klant. Keurig geleverd, oude tv's meenomen en nieuwe geïnstalleerd, met een prima uitleg.

Joosten 20-11-2021

De levering was perfect in orde ,en mooi op de afgesproken tijd . Het ontvangst in de shop verliep prima , er werd tijd en aandacht
aan besteed. Monteur *** gaf een goed advies . We zijn er tevreden over en wensen jullie veel succes.

Donald Nobel 20-11-2021

Zeer tevreden over de service. Flexibele behandeling. Kortom: goede wijn behoeft geen krans

H.Jonker 20-11-2021

Vriendelijke verkoper goede uitleg voor het product wat ik wou vlotte levering en netjes geplaatst en aangesloten en uit gelegt
Alles naar wens

Lalleman 20-11-2021

We kregen in de winkel een heldere uitleg over het product. De levering en installatie verliepen ook zeer prettig en deskundig.

W.E. 20-11-2021

Amicale sfeer in de zaak en goede uitleg.
Daarna de belofte dat het bestelde artikel er over 2 dagen zou zijn.
Klopte helemaal. Kreeg er netjes een telefoontje, en omdat ik niet thuis was, ook nog een mailtje over.
Helemaal tevreden.

l van lent 20-11-2021

heb een nieuwe tv haal hem uit de doos , en naar aansluiten bleek een barst in scherm.
Ik heb hun gemaild en werd direct een nieuwe tv geleverd.
perfecte service van electroworld Hamers in vucht.

Sjef 20-11-2021

Top service en zeer klantvriendelijk!!
Goed advies en uitleg over de diverse producten!!

Timmer 20-11-2021

Wij hadden een wasmachine gezien op de site deze was toen niet voorradig. Wij om advies gevraagd welke wel gelijk leverbaar was en daarin hebben ze ons duidelijk en goed advies gegeven. Deze is snel geleverd en geïnstalleerd waar wij zeer blij mee zijn. Dus kijk niet verder maar ga pijlsnel naar van Eijl voor goede service en kwaliteit.

Jan 20-11-2021

Fijne winkel vriendelijk personeel en fijne uitleg en niet iets willen opdringen

Erwin 20-11-2021

Vriendelijk en altijd goede service.
Snelle reactie en goede kennis van zaken.

Goed bedrijf 20-11-2021

Zeer goede service , klantvriendelijk , goede duidelijke uitleg. Tevens de uitbater weet waar hij over praat.
Ga zo door. Beter dicht bij huis dan elders.

chas venghaus 20-11-2021

Ik kwam eigenlijk toevallig langs de shop. Binnen werd ik op correcte wijze behandeld. Volgens mij had de man die mij hielp de gave van leraarschap. Ik wist niet veel van Oled en Qled en 8K en 4K en 12K.
Na zijn uitleg over het verschil tussen de vele merken, kon ik deze lezing zeer begrijpend voor mijn vrouw aan haar kwijt.
Zo hoort het m.i.

Rene Odink 19-11-2021

We zijn heel goed geholpen we kwamen in de winkel voor een nieuwe stofzuiger. Hadden onze blik thuis al een beetje laten vallen op een snoerloze staande stofzuiger maar hadden geen idee of dit een goede vervanger zou zijn voor onze gewone stofzuiger. We kregen in deze winkel een goed en duidelijk advies. Veel product kennis waardoor we goed geïnformeerd zijn over het verschil, merken Voor en nadelen van staande stofzuigers en ook verschil, voor en nadelen van staande en gewone stofzuigers waardoor we voor onszelf een goede afweging en uiteindelijk een goede keus konden maken. Zeer goed geholpen en onze aanschaf bevalt ons echt heel goed.

PIET LEUR 19-11-2021

Alles keurig geregeld volgens afspraak en zelfs moete gedaan om aan al onze wensen tegemoet te komen
Toen we later iets bij bestelde werd er zelfs gekeken of er in een andere winkel nog wel voorraad was is zelf in een andere plaats het bestelde wezen ophalen en zonder problemen thuis afgeleverd
Als ik weer iets nodig heb
Sta ik WEER bij bedrijfsleider bij ElectroWorld Harderwijk
In 1 woord WERELDS

Gerrit 19-11-2021

Ontzettend goed en duidelijk advies, zeer vriendelijk geholpen! Plaatsing van toestel op zeer korte termijn en volledig afgewerkt met terugplaatsen van de plint tot het stellen van het naaste keukenkastje! Super service!! Dank.

M Breen 19-11-2021

Ik had wat in mijn hoofd en niet omgepraat voor wat anders. Daar hou ik van

Sabine Dil 19-11-2021

Heel blij met mijn nieuwe koffiemachine, grill, en stofzuiger. De service was fijn, en snel. Keurig thuis afgeleverd.

Dick Meijers 19-11-2021

Ze hebben kennis van zaken en een hele goede service. Daarbij komt dat bij hen “ afspraak is afspraak” hoog in het vaandel staat!
De montage en installatie is altijd perfect in orde, ze leggen alles netjes uit en gaan niet eerder weg voordat je tevreden bent.

John P. 19-11-2021

Goed advies, uitstekende service en nette prijs. Kortom een tevreden klant :)

Joop 19-11-2021

Vriendelijke bediening met degelijke productkennis.
Uitvoerige productinformatie.
Geen tijdsdruk.

Dick 19-11-2021

Prima geholpen en goed advies gekregen. Ook de plaatsing en uitleg was duidelijk

Margo uit Meppel 19-11-2021

Diepvries ging kapot, direct van Electroworld Hagedoorn in Meppel een leenvriezer gekregen.
Top service waardoor al het ingevrorene goed bleef.
Was niet meer te repareren, bij Electroworld een nieuwe besteld..
Super service.

Felix 19-11-2021

Uitstekende hulp van de verkoper bij het uitzoeken van het juiste inbouw apparaat