Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Albert 28-11-2021

Ik heb zoveel vertrouwen in deze winkel, dat ik de nieuwe tv telefonisch heb gekocht. Aan de telefoon werd ik goed en deskundig geholpen.
Na een vlotte levering in hun nieuwe winkel geweest. De winkel is prachtig en een echte aanrader. Ook hier werd ik weer vlot geholpen.

hans 28-11-2021

klantenservice is prima, duurde ook niet lang, aardige mensen. Tekst is nu lang genoeg

Leon Pieters 28-11-2021

Goed advies gekregen, goede informatie ontvangen, prima afgeleverd op locatie.

Van de Poel Zundert 28-11-2021

Altijd vriendelijk en behulpzaam geen levertijden en houdt zich aan afspraak

Kingma 28-11-2021

Vriendelijke verkopers, lokale vertrouwdheid.
Direct bij ons thuis afgeleverd, super!

Wim Aanhane 28-11-2021

Electroworld heeft zeer goede service en denkt met de klant mee.
Ook de installateurs maken het werk netjes, zonder rommel.
Dus ik ben heel tevreden.

Ine 28-11-2021

Altijd netjes geholpen in de winkel, goede service en
Zeker niet onbelangrijk goede uitleg van het product waar je naar op zoek bent een goede uitleg .

Ronald Rameckers 28-11-2021

Ik kies graag voor de middenstander ipv de grote schreeuwerige ketens. Bij Hamers is er nog goede service en persoonlijk contact!

Buijs 28-11-2021

Snel en vakkundig geholpen bij maken van combi oven.
Eerst overleg bij wat de kosten werden.
Komen hier al jaren zijn altijd tevreden.

Familie Keus 28-11-2021

uitstekend bedrijf met goede en vriendelijke medewerkers, die netjes werken

Van Leeuwen 28-11-2021

Goede voorlichting in de winkel en keurige installatie door twee installateurs. Alles opgeruimd.

Peter 27-11-2021

Vakkundig geadviseerd en goed geholpen. Zoals we van gebroeders Hamers en hun medewerkers gewend zijn

Wissekerke 27-11-2021

Zijn heel fijn geholpen. Hele goede uitleg in begrijpelijke taal. Een mooie zaak voor jong en oud waar je graag terugkomt en waar je iedere vraag kunt stellen ook al weet je er weinig van af.

Jh Kessels 27-11-2021

Monteur van Weerts kwam aan huis om slecht sluitende koelkastdeur te repareren. Het klusje werd op deskundige wijze aangepakt en tot een goed einde gebracht.

RJ 27-11-2021

Prima service, al liet de leveringstijd wat langer zijn dan 1 dag, maar nette levering met meeneming van oude toestel.

Esther 27-11-2021

In de winkel goed advies gehad van een vriendelijle verkoper. Ik ben blij met mijn aankoop en tevreden met de service.

W.C.Geerlings en H. Bloch 27-11-2021

Vakkundig advies , snelle levering en daarna perfecte installatie. Wij hebben over de jaren al heel wat apparaten bij Stadhouder gekocht.

D.Schoneveld. 27-11-2021

Wij hebben door mond op mond reclame voor Baake gekozen.
Kijken werd dus kopen, door de goede voorlichting in de zaak!
Prima aflevering en zeer goede uitleg over onze wasdroger.
We komen zeker weer bij een volgende aankoop!

Menno Wennekers 27-11-2021

Altijd vriendelijk, goeie snelle service.
echt een winkel waar je vertrouwd kan shoppen.

JvR 27-11-2021

Inductie plaat voor keuken gekocht ter vervanging gastoestel. Goed maatwerk advies gekregen. De apparatuur en electra zijn netjes geïnstalleerd en compleet verricht.

M.M.C.C.Maanders 27-11-2021

Het is een mooie winkel met goede producten en uitstekende service. Kom er al jaren.

Hakhof 27-11-2021

Wat we bestelden werd geleverd op de tijd en datum die werden afgesproken. Oude apparaat ging mee . Uiterst tevreden.

Rob 27-11-2021

Werd keurig gebeld dat artikel mogelijk niet op voorraad was en levertijd niet bekend. Daarna keurig geïnformeerd dat artikel weer op voorraad was en zou worden verzonden. Zo hoort t ook, manage de verwachting bij je klant.
Verbeterpuntje, dit had ook bestelproces duidelijk gemaakt kunnen worden. Was nu een administratieve misser aan jullie kant, maar de follow up werd prima opgepakt.

Henk 27-11-2021

Komen afspraken na ,soms wel na een extra telefoontje. Prijs kwaliteit niet slechter dan bij de groot winkelbedrijven. Bij Hamers wel beteren servies.

M.Lemmens 27-11-2021

Staan altijd voor je klaar, vriendelijk , met geduld en deskundigheid helpen ze, ook al ben je op leeftijd, , proberen zich in te leven in de situatie van de klant .