Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

dovenetel 22-02-2022

laagdrempelig, toegankelijk, gevoel serieus genomen te worden en goed service, gevraagd en ongevraagd, geven van goede tips, meedenken met de klant dus geen paarse krokodil

Leon Wijnhoven 22-02-2022

Zoals gewoonlijk wederom zeer goede service ervaren bij de reparatie van een vaatwasser.

R Hop-Heuveling 22-02-2022

Fijne winkel, wordt er goed geholpen. Het is zo: vandaag gekocht, morgen bezorgd. Met zowel in de winkel als thuis goede en duidelijke uitleg

Diede 22-02-2022

goede uitleg over programma's en extra handigheden, goede service, aardige mensen.

Annet 22-02-2022

Prima geholpen! Goed advies!
Eerder al goede ervaringen met Witte Hal.
Fijn dat ze eigen reparatieservice hebben.

mowhair 22-02-2022

all white center is een top zaak service die sneller is als het licht, eerlijk advies, geen pusherige verkoop maar eerst kijken of er reparatie mogelijk is
al jaren een heel tevreden klant

André 21-02-2022

Het personeel heeft overal verstand van en geven goed advies. Goede service en snelle levering.

Ceciel 21-02-2022

De bestelling werd keurig volgens afspraak op tijd afgeleverd en geïnstalleerd.

Walter 21-02-2022

I.v.m. storing oude (20 jaar) Bosch droger gevraagd langs te komen,
snel, eerlijk, professionele analyse & advies. Waarvoor dank.
Zeer tevreden.

frans van den Berg 21-02-2022

ik werd in de winkel snel geholpen en gevraagd waar ik op zoek naar was goed advies gekregen bij het kopen van mijn nieuwe huistelefoon

Arno brekelmans 21-02-2022

Erg content met de service. Kijkt wat er aan de hand is en geeft indicatie betreffende kosten, zodat we een juiste afweging konden maken. Erg tevreden met resultaat!

H.M.L. Lacroix - Sliepen 21-02-2022

Ik ben al meer dan 35 jaar tot volle tevredenheid klant bij deze zaak. Vriendelijke en deskundige behandeling. Goede service.

jettie 21-02-2022

ik wordt altijd goed geholpen en ze hebben een goede service. Prijs /kwaliteit is goed

Daniela 21-02-2022

Een fijne relatie gebaseerd op wederzijds vertrouwen, hoge service en betrouwbaarheid, ze doen wat ze zeggen en soms ook meer!!

Petra van Noort 21-02-2022

Lokaal kopen vind ik erg belangrijk, het voortbestaan van de winkel maar ook de zeer prettige service. Ik betaal liever iets meer voor de goede uitleg , de tijd nemen voor de klant, service. en zeer nette schone winkel.

Japat 21-02-2022

Vriendelijke verkoper die eerlijke adviezen geeft (dus niet het grootste en duurste aanprijst, maar hetgeen voor jou het best van toepassing is)

Maarten 21-02-2022

Alles volgens afspraak uitgevoerd, snelle levering en door kundig personeel geplaatst, helaas bij de plaatsing van de vaatwasser de keukenvloer beschadigd als dit niet was gebeurd had ik het cijfer 10 gegeven

Gerard Rademakers 21-02-2022

In een fysieke winkel krijg je persoonlijke aandacht en behandeling. Bovendien is de prijs van het bestelde artikel zeer aanvaardbaar (i.v.g. met webshops). Ook is de retourgarantie lovenswaardig. Smengevat: pevreden.

Monique 21-02-2022

Bij Breukers nemen ze voor alle klanten tijd.
Zelfs toen we de winkel dicht zat en we telefonisch een diepvrieskast hebben gekocht werden we nog volledig geinformeerd wat we het best konden doen. Diepvrieskast wordt keurig gebracht en op de plaats gezet. Oude vrieskist werd de dag erna keurig opgehaald. Een winkel met volledig 100% service en deskundigheid.

Anita en Piet 21-02-2022

In de winkel op een duidelijke manier uitleg gekregen over een nieuwe Miele wasmachine.
Nog even getwijfeld om een ander goedkoper merk aan te schaffen, maar toch voor onze derde Miele gekozen.
Ze zijn dat wat duurder, maar de kwaliteit is uitstekend.
De machine werd vlot en keurig naar de tweede etage gebracht en aangesloten. Daar werd een uitleg gegeven over de werking van de machine.
De oude Miele is weer meegenomen en we zijn helemaal tevreden.
Waarom geen tien gegeven? De machine hebben we zelf waterpas gesteld, nadat er bij het centrifugeren een onbalans was ontstaan.

Onno en Denise 21-02-2022

Prima service in de winkel bij ons in de buurt , waar we al jarenlang onze witgoed en tv's kopen. Ook de service van de technische dienst is perfect!!

R.H.C. Swart 21-02-2022

Je wordt vriendelijk te woord gestaan, je krijgt goede informatie, je krijgt goede service dus klantvriendelijk

Erik Duut 21-02-2022

Het is gewoon altijd goed bij deze winkel, personeel is vriendelijk en geven altijd de juiste adviezen. Van broodrooster tot tv, ik haal alles bij elektroworld Balsters

Hanneke 21-02-2022

Prima service. Ze zoeken uit wat in mijn situatie het meest geschikt is om aan te schaffen en hebben goede tips en adviezen. Ook bij de montage/installatie wordt er uitleg gegeven. Ze werken snel en netjes.

G 21-02-2022

Goeie service, top bedrijf en veel op voorraad. En als het niet op voorraad is dan is het super snel geleverd.