Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Jan Hidding. 19-01-2022

Je wordt er netjes en vriendelijk geholpen. Goede uitleg ,
Goede service.
Netjes op afgesproken tijd komen.

Annemieke van Baal 19-01-2022

Na lange tijd wikken en wegen eindelijk een hoofdtelefoon gekocht. Na de lockdown gelijk naar de plaatselijke winkel. Dat is belangrijk voor mij want ik heb graag persoonlijk advies en ik steun altijd de plaatselijke winkeliers (nog belangrijker). Het product wat ik in gedachten had was niet op voorraad maar werd gelijk besteld en twee dagen later kon ik het al ophalen. Ik ben altijd zeer tevreden over deze winkel. Daarvoor hoef ik het dorp niet uit. Men is hier altijd zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Ik heb hier ook eens een koelkast gekocht die achteraf veel te klein bleek voor me. Die mocht ik toen omruilen voor een vriezer. Waar kan dat nog?

Frank 19-01-2022

Fijn dicht in de buurt, vriendelijk en kundig personeel en prettig persoonlijk contact.

Gerard 19-01-2022

Prettig en plezierige mensen, snelle levering en goede service. Wat wil je nog meer?

Arjan van Lith 19-01-2022

Keurig geholpen, prettig advies…

Voelde me welkom en er werd serieus meegedacht!

Fijne sfeer!
Snelle levering!

Yad 19-01-2022

Alles was in orde, levertijd duurde wel een week. Vriendelijke service & klantenservice!

Wouter 19-01-2022

Super goede en snelle levering van de heren van Reezo Electroworld Duiven.
Geen klachten en netjes aangesloten en uitgelegd.

tonny mulder 19-01-2022

Snelle reactie super geholpen ebn klantvriendelijk, ondanks de corona een goeie afhaalservice maar ze brengen de producten ook.

Leen 19-01-2022

Plaatselijke winkel met producten van goede kwaliteit en kundig personeel. Duidelijke voorlichting en snelle hulp.

Floris Meijer 19-01-2022

Ik kon kiezen vanuit welke winkel de TV bezorgd werd en toen ik de bestelling geplaatst had, werd ik binnen 2 uur al gebeld of ze dezelfde dag nog kunnen bezorgen. Super snelle service. Vervolgens had ik wat problemen met de afstandsbediening en heb ik hier contact met Electroworld over gehad en dat hebben ze netjes opgelost. Uiteindelijk zijn ze op 1 dag 3x bij mij thuis geweest om te zorgen dat ik mijn nieuwe TV goed kan bedienen. Top service dus!

Officier 19-01-2022

Goed geholpen met deskundige uitleg. Vaatwasser aangeschaft. Deze is door Passe geplaatst. De monteurs waren vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Vaatwasser is netjes geplaatst (binnen 24 uur na aankoop). Prima service.

A3 19-01-2022

Is gewoon DE winkel voor een oisterwijker, altijd al geweest. Aardig, no nonsence, coccert en professioneel

Richard 19-01-2022

Hele snelle service, ze nemen de tijd voor vragen en geven duidelijk en goed advies… goede service

Ruth 19-01-2022

Meerdere producten gekocht de afgelopen week. Ik kon er met al mijn vragen terecht en er werd echt nagedacht over hoe mij het beste te kunnen helpen. Daarnaast snelle, goede en secure montage service!

Theodora 19-01-2022

Snelle service. Wasmachine was kapot, binnen een dag een nieuwe mogen uitzoeken in de winkel en volgende dag al geleverd.

Joop 19-01-2022

Eerlijk over de voor- en nadelen van een apparaat en goed advies gegeven. De service is prima in orde. Er werd zelfs navraag gedaan of de aanschaf van een ander apparaat goed bevalt en het apparaat naar tevredenheid werkt.

Rinus Hoekman 19-01-2022

De service ia altijd prima. Deskundig personeel dat adviseert en ruim de tijd neemt om te helpen. 👍 👍

G.Brinksma 19-01-2022

Prima, geen enkele op of aanmerking . Klantvriendelijk , deskundig en goede prijs/kwaliteit.

Michiel 19-01-2022

Zondagavond besteld, maandagochtend keurig twee mailtjes ontvangen en dinsdag in huis! Supergeregeld! Keurig op de hoogte gehouden van het traject.

Jaco 19-01-2022

We krijgen een fijn en goed advies en men denkt altijd mee over prijs/kwaliteit. Men heeft kennis van de producten. Erg service gericht.

J.J.Marteijn 19-01-2022

Top geregeld. Zelfs zo snel zelfs dat de service er bijna eerder was dan ik zelf,
en ik heb best een snelle auto.
TV snel en kundig geplaatst, bedankt Sjoerd.

Pieter Vos 19-01-2022

Prima zaak, uitstekende service, ook voor reparaties. Goede adviezen, scherpe prijzen.
Zeer ruime keuze, ook beschikbaar in de winkel.
Snelle levering en installatie.
Gisteren inductie kookplaat gekregen, binnen 15 min. geinstalleerd !
Aanrader 👍👍

R.G. 19-01-2022

Ik heb hier eerder een wasmachine gekocht en nu weer iets anders. Ze reageren snel, geven prima advies en weten antwoord op alles wat je vraagt. Ook over een rubber van de koelkast waar ik een vraag over had, wordt gelijk uitgezocht hoe ik dat het goedkoopst kan repareren. Dat zij zelf repareren is ook juist een enorme pré, zo werk je mee tegen de verspilling. Leuk, gezellig, betrokken familiebedrijf (vader, 2 zoons).

Peet 19-01-2022

We hebben nu 2 keer bij deze vestiging van electroworld in barendrecht gekocht, we werden zeer vriendelijk en professioneel geholpen , wasmachine en droger gekocht en deze apparaten werden netjes bezorgd en aan gesloten door vriendelijke monteurs en er werd een goede uitleg gegeven ..
Als wij weer iets nodig hebben van wit goed of iets dergelijks dan gaan we zeker daar naar toe..
WIJ ZIJN ZEER TEVREDEN KLANTEN!!

mvg

Maarten Leunk 19-01-2022

Goede ervaringen uit het verleden.
Zéér klantgericht en deskundig.
Prima en begrijpelijk inhoudelijk advies.