Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Jacques 07-08-2022

Uitstekende service en attente medewerkers; plezierig in de omgang. De nieuw-ingerichte winkel is zeer overzichtelijk. Mijn complimenten!

slangen 07-08-2022

gemakkelijk een telefonische afspraak gemaakt ,daarna apparaat laten bestellen en toen een afspraak gemaakt voor plaatsing.
plaatsing perfect uitgevoerd door monteur .prima

Michael 07-08-2022

Vriendelijke ontvangst, efficiënte voorlichting tbv keuze product. Mooie en overzichtelijke zaak, veel keuze in producten.

Harriet Swinkels 07-08-2022

Bij wijze van uitzondering schrijf ik deze keer een review. Electro World Van Vlerken in Someren is echt, een fantastische zaak; duidelijke en deskundige informatie en zeer klantvriendelijk. Het personeel is oprecht geïnteresseerd in de klant. Met een luisterend oor en zonder opdringerig te zijn, word je geholpen. Gemaakte afspraken worden nagekomen en eventueel nog telefonisch aangepast aan de wensen van klant. Rechtschapen bedrijfsvoering ... daar ben ik gevoelig voor ! Hulde !

Anneke Kok 06-08-2022

Hele fijne winkel en personeel. Altijd tijd voor de klant en goede hulp om te kiezen. Hele goede en snelle service.

René Konink 06-08-2022

Goed advies, niet naar een bepaald merk praten maar van alles de voor- en nadelen noemen. Prettig geholpen.
Ook het plaatsen was goed en vriendelijk. Nogmaals goede uitleg gegeven. Alles werd schoon achter gelaten. Kennen we ook anders.

C.R.L.R.M. Ficq 06-08-2022

De vriendelijke manier van optreden, heldere uitleg en vooral het geduld...

H.v.Steenis 06-08-2022

Goede info. Duidelijke info. Goede argumentatie bij advies. Nakomen van gemaakte afspraken zeer vriendelijke benadering. Men neemt de tijd voor je.

Ine elslo 06-08-2022

Ik kies voor Baake omdat ik het geïnstalleerd wil hebben.
Ben zelf niet handig.

Björn 06-08-2022

Hele goede en snelle service!! Ben er heel erg blij mee en die vragen worden snel opgelost en aangepakt!! We kunnen nu weer met een gerust hart de stekkers in het stopcontact steken! Dank u!!

Marianne Bedeker- Duindam 06-08-2022

Goede verkoopinformatie, vriendelijk personeel
Snelle levering, goede uitleg,

Ron 06-08-2022

Bij de verkoop werd ik goed geïnformeerd over de mogelijkheden en verschillen tussen de wasmachines. Na de koop werd het apparaat keurig op afgesproken datum/tijdstip geleverd en vakkundig geïnstalleerd. Toen de bezorgers vertrokken was de machine klaar voor gebruik en de oude wasmachine werd netjes mee teruggenomen. Zeer tevreden dus.

Ruud van Nus 06-08-2022

Snelle service. Goed meegedacht over een passende oplossing. Kwalitatief goed werk geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

VanderWeide 06-08-2022

De ventilator werd netjes thuis afgeleverd.
Wij dachten dat er een onderdeel ontbrak. Zijn er mee naar de winkel gegaan. Zij hebben meteen Rowenta gebeld en hebben het probleem opgelost. De ventilator voldoet goed en is precies xoals omschreven.

Dons en Herman 06-08-2022

Ken de shop al jaren. Vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel in de winkel als bij het thuis instaleren van de aankoop.

Hans beunes 06-08-2022

Vriendelijk en zeer behulpzaam
Zeer goede ervaring
Zaak zeker aan te bevelen

T. 06-08-2022

Prima deskundig advies, goede kwaliteit producten. Vriendelijk personeel. Verzorgde winkel.

S. Verhulst 06-08-2022

Koop graag in eigen dorp en ben vaste klant in deze winkel waar ik altijd verzekerd ben van goede service.

Frans 06-08-2022

Prima geholpen in de winkel en voorzien van goed advies. Er werd echt de tijd genomen. De levering verliep eveneens voorspoedig. Binnen de aangegeven tijd stond alles netjes op z’n plek, aangesloten en wel. Keurige service!

E.Brugman 06-08-2022

we werden vriendelijk en correct geholpen. en zijn uiteindelijk met het product na keuze naar huis gegaan

JW 06-08-2022

Levering door externe omstandigheden(levering kookplaat door leverancier) later. De installatie van kookplaat en aansluiting door winkelier uitstekend verzorgd. Steeds van alle zaken op de hoogte gehouden.

René van Son 06-08-2022

Berkvens Elektro is een top bedrijf. dorpse service met modern assortiment. je voelt je er direct thuis met deskundig en aardig personeel

Dols 06-08-2022

Altijd zeer goede service
Denken mee
Efficiënt
Administratie is top…de hele geschiedenis van de klant snel bij de hand.
Vriendelijk ( heeeel belangrijk!)

M Bakker 06-08-2022

Is makkelijk bij ons in het dorp als er iets aan is heb je de service ze hebben mij goed geadviseerd

Rob 06-08-2022

Persoonlijke service en vakbekwaam
Prima installatie door goede monteurs,keurig op tijd met melding vooraf