Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Hannie 20-01-2022

Ik was op zoek naar een draagbare radio voor op mijn werkkamer. Ik heb er één waar ik zeer tevreden over ben maar die gebruik ik in een andere ruimte. Ik kreeg minimale tot geen uitleg over mijn aanschaf. Had het idee dat de verkoper snel van zijn waar afwilde. Kreeg geen nieuw apparaat maar degene die in de winkel stond. Verkoper was niet erg behulpzaam of betrokken. Hij gaf me het gevoel van: o jee daar heb je weer zo’n oud mens wat het liefst een radio uit het jaar 0 wil die hetzelfde werkt als haar radio uit 1970. ( eigenlijk was dat ook wel zo, grundig yacht boy 210 )Volgens de verkoper kon het apparaat zo in het stopcontact en spelen maar. Heb thuis een hele morgen zitten klooien om überhaupt geluid uit de radio te krijgen. Het is me bijna gelukt om FM en DAB radio te installeren nu de rest nog.
Handleiding zelf op internet opgezocht. Service viel me tegen, hoewel ik verder altijd goed geholpen word in die winkel.

L.J.Rison 20-01-2022

Duidelijk goede service, zeer uitgebreide uitleg en verschillen tussen apparaten.

Hilde 20-01-2022

Snel reparatie verholpen, geen wachttijd, vriendelijk geholpen aan de telefoon, maar ook de monteur was vriendelijk. Zeer tevreden.

Erik 20-01-2022

Oosterhof is zelf langs geweest om in te meten en advies te geven. Vriendelijke benadering. Monteur kundig en heeft voorkomende problemen opgelost. De eerste rede om met dit bedrijf in zee te gaan is toch wel de goede naam die het heeft in de regio. Die is waargemaakt.

Corinne 20-01-2022

Goede bereikbaarheid via telefoon, goed advies. Goede installatie thuis. Wel heel jammer dat ik tussen 1 en 6 thuis moest blijven en dat er op de dag zelf niet gezegd kon worden hoe laat de bezorgers kwamen, bij andere partijen wordt er meestal een 2 uur tijdsbestek doorgegeven op dag zelf. Dit zou een enorme verbetering zijn voor Electroworld Vogel en hun klanten.

Dick 20-01-2022

Ben al eerder bij Electroworld Stadhouder geweest en was toen al verrast door de deskundigheid en vriendelijkheid van de verkopers.
Deze keer via de telefoon order geplaatst voor inductiekookplaat en installatie daarvan. Helaas, misschien door eigen schuld, geen orderbevestiging ontvangen.
Installatie werd zeer professioneel en vriendelijk uitgevoerd en alles werd opgeruimd en schoon achter gelaten. Hierna werd de werking van de kookplaat duidelijk uitgelegd.
Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en zou eigenlijk een 9,8 willen geven.

Astrid 20-01-2022

Hele goede service en begeleiding. Goed geholpen bij het overzetten van een nieuwe telefoon voor mijn ouders. Recent ook daar een laptop gekocht voor ze gekocht welke thuis is bezorgd en geïnstalleerd.

Joke Breeuwer- den Hartog 20-01-2022

Bij Brenkman kun je altijd terecht. Je bent verzekerd van een goed advies en goede service!
Ook de monteurs verdienen een groot compliment!!!!!!! Dat heb ik afgelopen zaterdag weer mogen ervaren.
Tijd om naar huis te gaan op zaterdagmiddag rond de klok van 4??? Nee hoor, even zo vrolijk wordt er nog even een nieuwe wasmachine gebracht en aangesloten. De oude machine ging mee en mijn bijkeuken zag eruit alsof er niets gebeurd was.......

Monique Slot 20-01-2022

Snelle service en goed werk geleverd. Ik had een satéprikker in de pomp van mijn vaatwasser zitten, en dat had de monteur snel gefixt super

Jan 20-01-2022

Mijn audioinstallatie is gerepareerd. Ik ben keurig op de hoogte gehouden van de vorderingen en de kosten. Het werkt allemaal weer perfect.

Adrie 20-01-2022

Goede informatie en service in de winkel strikte aflevering moment vriendelijke mannen die schoon en precies te werk gingen

robinri64 20-01-2022

Woon op geen 3 km van deze zaak en betaal graag wat meer als bij een zaak / webshop op internet.
Dit soort zaken hebben het toch al lastig tegen de webshops van grote bedrijven.
Mits uiteraard de service goed is en door aankoop van verschillende artikelen aldaar hebben ze tot dusver
mijn vertrouwen gecreëerd.

Beerens CWJ 20-01-2022

Ben groot voorstander om bij de plaatselijke ondernemers te kopen waarvan van de Poel Electro er een van is met als grote voordeel de prettige persoonlijke benadering en goede en snelle service.

Stan van Kempen 20-01-2022

Heel snel geholpen met service, buitengewoon vriendelijk en met veel kennis van zaken.

Elam 20-01-2022

Op mijn vraag om informatie heeft de winkel medewerker eerst de mogelijkheden laten zien in de winkel.
Daarna samen met mij op de computer verschillende toestellen vergeleken.
Hij heeft na mij duidelijk de keus gelaten en niet gestuurd, zoals wel vaker in een winkel gebeurt.
Omdat er vanwege het chip tekort leverings problemen zijn mocht ik het toestel uit de winkel meenemen.

Wim 20-01-2022

prettig contact, no nonsense aanpak. De medewerkers doen wat van hen wordt verwacht.

Casimir 20-01-2022

Keurige winkel waar goed advies bovenaan staat. Medewerker heeft zelfs met een meetlat de inhoud van de lades in de vrieskast opgemeten omdat wij door Corona de winkel niet in konden. Uiteindelijk afgelopen zaterdag toch in de winkel de koop kunnen sluiten. Levering zou eerst woensdag zijn maar een half uur later werd er al gebeld of er toch 2 dagen eerder geleverd mocht worden. Zaterdagmiddag gekocht en maandagochtend voor half negen stond de nieuwe vrieskast op de plaats . Helemaal goed!

Marcel 20-01-2022

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ging bij ons om bezoek van monteur ivm wasmachine probleem.

Noor 20-01-2022

Er wordt alle tijd genomen voor het geven van (objectieve) informatie en advies waarbij niet perse het duurste artikel aangeraden wordt.

Geert 20-01-2022

Cijfer: 8

Gekozen voor Witte Hal Reuver op basis van eerdere ervaringen met verkopers R. en H. Betrouwbaar en komen afspraken na ook in deze tijd van lange levertijden door materiaal tekorten.

Eva 20-01-2022

Wasmachine na 5 jaar kapot gegaan, niet bij electroworld gekocht. Gebeld voor reparatie, helaas wel lange wachttijd. Op zaterdagavond stuk gegaan, konden pas donderdag einde van de dag komen voor reparatie. Binnen een paar minuten wist de monteur wat het probleem was, pomp bleek stuk. Van het type wasmachine dat wij hebben, moest de pomp besteld worden. Was gelukkig op voorraad en kon op maandagochtend worden geïnstalleerd. Vriendelijke monteur, kennis van zaken, duidelijke afspraken ook over de prijs en lekker makkelijk betalen met mobiele pin.
Over het algemeen erg tevreden over de service. Alleen de wachttijd was echt vervelend. In een huishouden met drie jonge kinderen is een week lang geen wasmachine wel een ding…

Noor 20-01-2022

Goede informatie en advies. Objectief, niet perse het duurste aanraden. Meedenken.

Roel 19-01-2022

Uitstekend geholpen, medewerkers nemen voldoende tijd voor deskundig advies zowel telefonisch als in de winkel.

Marthijn 19-01-2022

Goede service, vriendelijke monteur en het meest belangrijk: probleem verholpen!

Alie 19-01-2022

Prima winkel, vriendelijke en persoonlijke bediening. Kom er altijd graag !