Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

HdV 29-09-2022

Super tevreden, bezorging thuis plus uitstekende uitleg.
Ze nemen alle tijd.

Pieter Wijnstra 29-09-2022

Goede advisering, snelle levering en installatie.
Alleen het energielabel van de wasmachine komt niet overeen met het advies.

Erik Spenkelink 29-09-2022

Het contact in de winkel was goed. De levering was keurig op tijd en tot volle tevredenheid.

Thijssen 29-09-2022

Er werd snel op mijn vraag gereageerd , ik werd heel klantvriendelijk geholpen en heb de juiste informatie gekregen.

G van Bijsteren 29-09-2022

netjes geholpen ook met het kopen van een cd speler een paar maanden terug nu ook weer goed advies met kopen van een inductie kookplaat en advies voor het inbouwen door jullie erg mooi gedaan en strak

Sas van Staden 29-09-2022

Prima winkel. Goede duidelijke informatie. Snelle levering in mijn geval. Netjes geplaatst. Alle afval en oude vaatwasser gelijk meegenomen. Vaatwasser nog niet alle programma’s uit geprobeerd. Maar tot nu toe goed gegaan.
Kortom, een tevreden klant. Bedankt electro world.

Bert M 29-09-2022

Oude koelkast liep op zijn laatste beentjes. Op vrijdag nieuwe besteld week later binnen, was bij andere zaken niet mogelijk .
Super oprijd geleverd en netjes binnen gezet oude gelijk weer mee genomen

Jan V leeuwen 29-09-2022

De hele goede service , vriendelijk personeel ,kado zelf op de avond van verjaardag geleverd door de baas zelf . Super

Erik 28-09-2022

Zeer klantvriendelijk , meedenkend en goede informatie verkregen waardoor we de juiste keus hebben kunnen maken.
Ook het bezorgen, installeren en verwijderen oude apparaat verliep erg goed en snel.

John 28-09-2022

Ben al jaren klant. De afwerking, levering en plaatsing van de gekochte artikelen door de service monteurs is telkens opnieuw van grote klasse!
Reparaties van mijn tv en overige apparatuur zijn uitstekend en voor zover als mogelijk ook nog snel.

Verdaasdonk 28-09-2022

Goed geholpen in de winkel en de sevice van thuisbrengen was goed!
Wij zijn zeer tevreden

Johan Verwimp 28-09-2022

Zeer aantrekkelijke prijs.
Zeer goed contact en Zeer nette levering.
Vriendelijk en duidelijk te woord gestaan.

kitty 28-09-2022

Vriendelijke ontvangst, Verstand van zaken en goede uitleg.
Prettige, laagdrempelige sfeer.
Bedankt

Marieke Buijs 28-09-2022

We hadden een Quooker gekocht en er kwam later nog een actie en de verkoper belde zelf terug of wij hier gebruik van wilde maken. Erg klantvriendelijk.

Renema 28-09-2022

Goede service en klantvriendelijkheid
Goede uitleg producten
Mooie overzichtelijke winkel

L. Ottevanger 28-09-2022

Goede service, alles aan huis aangesloten. ( TV )en koptelefoon, ( was veel werk met een app, maar met veel geduld van de medewerker toch voor elkaar. Winkelpersoneel heel sympathiek.

Veltman 28-09-2022

Monteur kon snel komen. Monteur heeft goed uitgelegd wat hij deed en heeft het probleem vakkundig verholpen.

Jan Roelof 28-09-2022

Heel tevreden, fijn contact met de medewerker/eigenaar. Hij dacht heel goed mee over onze wensen. Goed advies en ondanks dat product niet direct leverbaar was heeft Arjan voor snelle levering gezorg.

ron 28-09-2022

goede uitleg van het product en correct afgehandeld en zal de winkel zeker aanraden

Marcha Remmelts-Aukema 28-09-2022

Mooie overzichtelijke winkel,veel keuze,dicht in de buurt ,en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Jurjen 28-09-2022

Lokale ondernemer met kennis van zaken
Een prettige ontvangst en een goed gesprek
Marktconforme en eerlijke prijzen
Winkel- en magazijnvoorraden op orde

Danielle 28-09-2022

Levering, klantvriendelijk, installatie, uitleg, verkoop alles is goed gegaan! Erg blij met de nieuwe machines

Mieke 28-09-2022

Fijn geholpen goed personeel thuis de monteur en de verkoper in de winkel
Goed eerlijk advies

mvdt 28-09-2022

Fijn dat je hier onderdelen voor huishoudelijke apparaten (Afwasmachine in dit geval) kan aanschaffen.
Goed advies gekregen voor het plaatsen van....

ReinW 28-09-2022

Prima winkel. Na eerdere goede ervaringen met deze winkel nu een Siemens wasmachine gekocht. Keurig aan huis afgeleverd.