Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

John 28-02-2022

Uitstekende service en afhandeling. Prettige medewerkers en goede adviezen en je wordt op de hoogte gehouden aangaande bestelling. levering en bezorging.

Robin 28-02-2022

Ik werd heel netjes te woord gestaan de service en de bezorging was goed ze waren op tijd en hebben de wasmachine op de plaats gezet en aangesloten.

Kees moerings 28-02-2022

Ze zijn snel .Hulpvaardig.maken goede afspraken
Vakkundig en betaalbaar.
Ik beveel ze aan in mijn omgeving
En goed bereikbaar en communicatief

B. Michel 28-02-2022

Klantvriendelijk en deskundig personeel. En gewoon goede service. Dat dit nog een van de weinige fysieke witgoed winkesl in de omgeving is daar moeten we gewoon zuinig op zijn.

EvO 28-02-2022

Alle vragen die ik had werden beantwoord. er werd ruim de tijd genomen om de verschillen tussen producten aan te tonen.

Kees 28-02-2022

Netjes en snel het probleem van gehoortoestellen te beluisteren op TV opgelost.

Bert 28-02-2022

Prima service, duidelijke uitleg gegeven, nette bediening.
levering netjes op tijd, wasmachine moest naar de zolder verdieping, dit geheel uitgevoerd.
instellingen gedaan.
in een woord perfecte service!

Sentech B.V. Teaka van Kapel 28-02-2022

Fijne mensen die verstand hebben van de producten die ze verkopen en daardoor een goed passend advies kunnen geven. Wij zijn zeer tevreden!

CNJM Coomans 28-02-2022

De tijd wat er was afgesproken klopte precies. De aankoop netjes geplaatst op de 2de verdieping. Hoefde niet meteen te betalen, netjes een factuur erbij

B.Sterk 28-02-2022

Vriendelijke ontvangst en goed geholpen.We hebben goede uitleg gekregen.Het product was de volgende dag al binnen

Jan 27-02-2022

Helder advies. Snelle en keurige levering. Om 1 uur besteld in de winkel, om 4 uur geleverd.

P 27-02-2022

Goed advies gekregen en de bezorging was snel en helemaal aan het begin van het tijdvak!

Cees van Wijk Tiel 27-02-2022

Ik ben in de winkel in Tiel centrum geweest, had geen klik met de verkoper. Ik had er geen goed gevoel bij. Hij sttuurde me naar Lienden . Daar werd ik zeer gastvrij ontvangen en deskundig geadviseerd door verkoper. Hij bleek van technische dienst te zijn Hij had het vertrouwen snel terug gegeven door zijn advies en kennis. Wasmachine en en droger gisteren bezorgd. Wel een - puntje Ik had via bank alles betaald en de administratie bleek niet op orde . Bezorgers waren niet op de hoogte van betaling . Dat vind ik wel heel slordig Dat mag eigenlijk niet voorkomen.

Roger Kocken 27-02-2022

Toen ik thuis kwam en op internet ging surfen bleek dat ik een verouderd product had gekocht en ook nog veel te veel ervoor had betaald.

gea vroege 27-02-2022

komen hier al jaren, weten van de hoed en de rand en hoe alles in je woning functioneert en wat het beste bij je past

Joop Draaisma 27-02-2022

dinsdag in winkel geweest om machine uit te zoeken
woensdag door winkel thuis ingemeten
donderdag machine geplaatst.
super en snel ben er heel blij mee.

Paul van den Steen 27-02-2022

Oplossingen zoeken en meedenken met de klant. Dit zijn wij gewend bij deze zaak. Ook nu weer werden wij weer niet teleurgesteld. Aflevering op het het gewenste moment en alles perfect in orde. De klant is nog echt koning bij van Leeuwen in Wateringen.

D.Lambooy 27-02-2022

Hier ben je niet zomaar een klant,ze doen alles om de klant tevreden te stellen,en luisteren naar de wensen van de klant,uitstekende service,uitstekendeuitvoering van het thuisbezorgen en installeren,kortom een prettige zaak om daar binnen te lopen.

Perer 27-02-2022

Duidelijke voorlichting over het product dat ik wilde aanschaffen. Afspraken over levertijd en installatie prima nagekomen en ook correct geïnstalleerd met de nodige uitleg over het gebruik.

Marian 27-02-2022

Goede service en advies, levering op het gewenste moment. Netjes geïnstalleerd en fijne apparaten. Fijn personeel.

van den Boogert Jos 27-02-2022

Prima service van mensen die verstand van zaken hebben en dit perfect weten te combineren met persoonlijke aandacht. Ook het afleveren en aansluiten van de apparatuur verging met dezelfde professionaliteit!

Fred 27-02-2022

De service die standaard heel hoog is brengt ons steeds weer naar electro word Veen

J.A.Jager 27-02-2022

Wij hebben deze winkel gekozen op aanraden van onze dochter,om de goede service die zij had ervaren met haar aankoop.Omdat wij niet wisten wat voor inch. t.v. wij zouden nemen,mochten we eerst uit proberen met een t.v. uit de winkel.Na een keuze gemaakt te hebben t.v besteld .De bezorging en aansluiting en installeren was helemaal top.Ze geven niet eerder op dan dat alles perfect is.

hermans 27-02-2022

bestelling van wasdroger en koelvries combinatie.
Nette levering en plaatsing door monteurs

Maarten 27-02-2022

Ik had zelf erg weinig tijd om een versterker te luisteren, maar na afspraak stond alles 30 min later klaar en aangesloten met speakers naar keuze. Perfect voor elkaar in de mooie luisterruimte. Voor audio mooie winkel met mooie merken en goede prijzen.