Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Nicole Wijgerse 31-12-2021

Kreutz is een familie bedrijf we ervaren dit als zeer prettig. Altijd bereikbaar en oplossingsgericht denken en doen.
Kortom service is gewoon top

Anoniem 31-12-2021

Een stofzuiger besteld tijdens covid lockdown. De volgende dag snel geleverd en product kon worden opgehaald. Fijn!

r.scherpenzeel 31-12-2021

Uitstekende professionele service. Precies op tijd en uitstekend uitgevoerd

Schoonderbeek 31-12-2021

Een tien met griffel ouderwetse. service met klant mee denken Engelse adviezen

T A Snoek 31-12-2021

In deze winkel vinden wij dat je goed geholpen wordt en niks is te veel voor de vragen en service.

Henny van den Hout 31-12-2021

prima vakman ,handig en slim. keurig gedaan .alles weer mee genomen zo als het hoort.

Jeroen 31-12-2021

Goede service en duidelijke afspraken. Wat langere levertijd van een onderdeel werd duidelijk gecommuniceerd. Fijn bedrijf!

Marjolein 30-12-2021

Goede uitleg, duidelijke communicatie , alles heel netjes aangesloten , vriendelijke werknemers en correcte prijs.

jeroen 30-12-2021

Een tv voor de slaapkamer gekocht, door de goede reviews voor deze zaak gekozen. Wij delen de mening, supergoed geholpen prettig te woord gestaan en hulpvaardig personeel.

Toos van Meer 30-12-2021

Volgens afspraak, prima geregeld. goed personeel, ze staan je goed te woord.

Johan H 30-12-2021

Bij Electro World Rookes Rietman in Schalkhaar krijg je altijd eerlijk advies en een goede service. Heel blij met deze winkel in de buurt.

Annet Koebrugge 30-12-2021

Snelle en goede services .
Goed advies gekregen ,en bezorgservices en installatie gratis .

A. Dohmen 30-12-2021

Doen hun uiterste best om, ondanks de moeilijke tijden, het toch iedereen naar de zin te maken en te helpen zodra dat even kan. chapeau!

Roy Dongen 30-12-2021

Binnen een uur een monteur met een helder advies. Goed advies bij keuze nieuwe wasmachine. Plaatsing nog voor kerst. Monteur maakte zelfs de vloer nog even schoon. En allemaal vriendelijke mensen.

Ava Oost-Souburg 30-12-2021

Nu in de Corona tijd geweldig geholpen via de telefoon, duidelijke uitleg netjes en geduldig.
Op de tijd geleverd zoals afgesproken, en zelfs van de monteur tekst en uitleg gekregen hoe hem moesten installeren toppy!! Een aanrader voor onze familie en vrienden..

Jacolien Steketee 30-12-2021

Altijd behulpzaam en een goede uitleg. Ze denken echt met je mee. Gewoon heel tevreden.

Slotboom 30-12-2021

Deskundig en meedenken! Daarnaast een hele goede service achteraf als er iets aangepast moet worden of er iets niet klopt! En die service is voor ons toch het belangrijkste.

Beks, 30-12-2021

Snelle en correcte levering en vakkundig aangesloten.
Goede telefonische ondersteuning ( moest door Coronamaatregelen).

JdB 30-12-2021

Een mooie winkel, waar nog persoonlijke aandacht is voor de klant. professionele uitleg over product . De tijd van levering had wat mij betreft wat preciezer kunnen zijn. omdat het om een koel-vriescombinatie gaat. Oud exemplaar was nog in gebruik, dus had ik aangegeven dat ik de levensmiddelen zo kort mogelijk wilde opslaan. Levering ruim een uur later dan afgesproken, een telefoontje over vertraging was wel zo attent geweest. Overigens ben ik over het algemeen zeer tevreden over de zaak, een vertrouwd adres, waar ik bij voorkeur mijn spullen op het gebied van elektronica koop.

Piet Geelhoed 30-12-2021

Prima shop met goede uitleg en service Ook de levering was keurig op tijd met duidelijke uitleg.

Robin Huisken 30-12-2021

Top opvolging van Electroworld Weiden in Weerselo!
Duidelijke communicatie en snelle levering.
Een dikke aanrader!

WiHe 30-12-2021

Electro World Hagedoorn Meppel is een prettige en klantvriendelijke winkel die met de klant meedenkt om een zo passend mogelijk product te leveren.

L. G. De Vos 30-12-2021

Vriendelijke verkoper en een vakkundige en nette installatie van de vaatwasser met duidelijke uitleg over de werking!

ten Vergert 30-12-2021

We hebben een aantal apparaten aangeschaft bij Breukers.
De informatie was volledig, overal werd veel aandacht aan besteed.
Ook de plaatsing en aanpassingen aan de bestaande situatie werden creatief en mooi opgelost.
Ook de service van het bedrijf is om blij van te worden

Annemie 30-12-2021

Super goede service en heel vriendelijk personeel. Of het nu gaat om een nieuwe televisie of een nieuwe wasmachine, ze weten de juiste informatie te geven.