Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Jacqueline 24-08-2022

Eerst op de web shop gekeken daarna naar de winkel in Bergschenhoek prima geholpen en koelkast daar gekocht.

Jacqueline 24-08-2022

louise mode 24-08-2022

goede service en begeleiding mbt de aankoop, aftersales is ook echt goed, heb het wel is anders gezien bij bedrijven

J van Steenis 24-08-2022

Ik ben al lang klant bij electroworld en altijd tevreden.De servise zijn altijd goed

gast 24-08-2022

Zeer tevreden over de vakkundigheid van de 'zeer ervaren' monteur.
We hadden een oven van 17 jr oud , het verwarmingselement werdt vervangen.

Roy 24-08-2022

Plaatselijke winkel waar we goed worden geholpen en geadviseerd. Zo ook dit keer waar op zich advies niet van toepassing was maar de aanvullende informatie zeer bruikbaar was.

Evert. 24-08-2022

Zeer tevreden. Zowel in de winkel, als bij de aflevering van het apparaat. Goede service die we in het verleden al hebben mogen ervaren.

Bianca 24-08-2022

Afspraak met een monteur was snel gemaakt. Deze kwam ook binnen de aangegeven tijd. Daarna is een keurige offerte gestuurd met verschillende keuze opties. Levering van het bestelde apparaat gaat ook snel (binnen 2 dagen)

Albert en Connie 24-08-2022

De medewerkers van Electro world Apeldoorn zijn super vriendelijk en hulpvaardig. Wij zijn heel tevreden met het advies en de hulp die wij hebben gekregen.

Richard 24-08-2022

altijd goed advies en service waar je van op aan kunt. Hele fijne mensen in de winkel en goede afspraken mee te maken.

C Koch 24-08-2022

Goede service en zeer klantvriendelijk .
Snelle levering en aardige mensen. Zeker een aanrader

Kapteyn 24-08-2022

Vlot geholpen, goede toelichting. Leverantie is prima verlopen, geen omkijken naar.
Blij en tevreden!

E.Menken 24-08-2022

Goed advies en volgens afspraak geleverd niets op aan te merken.
Dit is een fijne winkel .

Johannus 23-08-2022

Deze winkel op internet gevonden. Aangenaam verrast door de klantvriendelijkheid en professionele uitleg. Ook bij de levering en installatie vriendelijke en deskundige medewerkers. Hier is de klant nog koning.

Nijenhuis 23-08-2022

Super werk geleverd. Komen afspraken na. Beslist geen klachten alles in goed overleg. Zeer tevreden

bert 23-08-2022

Er was een heldere en duidelijke uitleg en advies over een te kopen wasmachine. Binnen een week hadden we de machine thuis.

Wim Huijsmans 23-08-2022

Leuke mensen.Goed advies .Enwij zijn zeer tevreden .Klante ik kan deze winkel aanraden

Jan Hidding. 23-08-2022

Je wordt zeer deskundig en netjes geholpen.
De afspraken wat je gemaakt worden nagekomen.

V.d.Zwan 23-08-2022

We zijn al heel lang en heel tevreden over electroworld in Baarn. Goede service, prettig en kundig personeel.

C. den Otter 23-08-2022

Snel, beleefd,bekwaam,netjes, goede prijs, komt afspraken na, top winkel zeker een aanrader

Wilco van Schipstal 22-08-2022

Zowel in de winkel als bij de aflevering eerlijk en klantvriendelijk geholpen. De medewerkers zijn vaklui en weten waar ze het over hebben en denken zover als mogelijk met de klant mee.

Corina 22-08-2022

Zeer klant vriendelijk
Zullen ook zeker kijken of zij hetgeen wat je in je hoofd hebt kunnen leveren als dit niet in de winkel aanwezig is
Top winkel

nee 22-08-2022

dinsdag 2 augustus gekocht kon met 2 dagen geleverd worden, ja hoor vrijdag bellen nee is er nog niet. volgende week bel wel.
woensdag 10 gebeld ja is wel wat binnengekomen. vandaag geen tijd om te bezorgen wordt morgen. nou mooie 2 dagen. over tv gehad zou achteraan worden gebeld nog niks van gehoord. waardeloos.

Evert 22-08-2022

Bij radio Drieënhuizen kun je altijd goed advies krijgen. Je kunt ook bijna altijd alles eerst zien voor je het koopt. Aardige mensen en goed in product kennis. Bezorgen geen enkel probleem. Ik kies meestal voor een zaak als deze in plaats van een webwinkel.

Suzanne 22-08-2022

Een snelle afspraak om naar de droger en tv te komen kijken, was zo gemaakt.
Vakkundig advies en reparatie waar dat mogelijk was.
De nieuwe tv was zo besteld en werd twee dagen later weer professioneel geïnstalleerd.
We zijn al jaren tevreden klanten van deze specifieke Electroworld winkel in Wateringen!