Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

dvm 08-09-2022

Bij Elektroworld Passe is de klant koning! Zij geven een eerlijk advies en onderzoeken samen met jou je voorkeuren en mogelijkheden. Daarbij nemen ze de tijd voor je en doen indien nodig een extra telefoontje naar de fabriek voor informatie. Wat je bestelt, is de volgende dag in de winkel of het wordt gratis thuisbezorgd. Het prettige is ook dat je bij eventuele problemen op hen kunt terugvallen.

Petra Kapogiannis 08-09-2022

Ik ben niet tevreden, de rede is dat ik gebeld had voor een storing aan de wasdroger.
Ik had de klacht verteld, en de dame aan de telefoon zei we zullen een monteur sturen.
De monteur was er deed de deur open zei deze filters ( in de rand vd opening moet u schoonmaken)
Deed de deur dicht en dat was het!!
2 minuten binnen geweest, rekening van 57 euro
Ik zei nog als deze klacht zo duidelijk is had de mevrouw aan de telefoon niet even kunnen zeggen kijk daar eerst even naar mevrouw, als dat het niet is zullen we een monteur sturen, had wat klantvriendelijker geweest!

de Boer 08-09-2022

Eerlijke prijs, duidelijke communicatie en gemaakte afspraken worden netjes nagekomen.

Sehnaz van Garderen 08-09-2022

Super vriendelijk geholpen
Goede service, goede levering en communicatie
Vriendelijke, nette chauffeur
Helemaal tevreden met deze winkel 🙏

Gerard 08-09-2022

Goede winkel, nemen ruim de tijd om je vragen te beantwoorden en zoeken naar een voor jou situatie een goede oplossing!
Zodat je niet bij aflevering product voor problemen komt staan dat er iets niet past

Nick 08-09-2022

Mooie aanbieding van een Miele stofzuiger, op voorraad dus snel geregeld. Erg tevreden!

Edith 08-09-2022

Goede service, vriendelijke en kundige monteur voor het inbouwen van de nieuwe vaatwasser. Levering heeft lang geduurd, maar daar kon Electro Lamper niets aan doen

ANIQUE 08-09-2022

Super goed geholpen en uitleg gekregen. Tevens was het moteren ook heel fijn en goed geregeld.

Hendrik Warnar 08-09-2022

De levering was netjes op tijd en de montage is goed uitgevoerd. De monteur was netjes en voorkomend.

Van kooten 08-09-2022

Al jaren vaste klant, vanwege behandeling en advies tevens eigen reparatie service van Bosch. Vergelijk eigenlijk nooit met andere zaken.

H. vd Steen 08-09-2022

Super vriendelijk en duidelijk geholpen door verkoopster. Kundig en adequaat.

Jan D 08-09-2022

Prima service, snel, vriendelijk, meedenken, alles gegaan volgens afspraak. Het is natuurlijk nog een beetje te vroeg om een oordeel over de aangeschafte producten (wasmachine en vriezer van Bosch) te kunnen geven.

Mattijs 08-09-2022

Werd prima geholpen, veel kennis over de producten en de levering geen prima

Coby 08-09-2022

Ik heb voor ElectroWorld te Niedorp gekozen vanwege de vriendelijkheid en geduld van uitleg vd Machine (AEG LAVAMAT MODEL L8FEN94CV) en het Advies ., de keurige thuis bezorging en installatiebedrijf meenemen vd oude AEG en alle geduld voor uitleg
De oude machine ook een AEG was 22 jaar oud en makkelijk de gebruiksaanwijzing die na al de jaren wel wat Vera der. Is naar prima uitleg en voor mij (73jr.) heel duidelijk is en mijn eerste was h
Gedraaid en zeer te vreden door de vele mogelijkheden en super zuinig en schoon wast en de machine is stil , Heel blij mee .

Jolanda Hennink 08-09-2022

Bij binnenkomst werden we meteen geholpen en naar de juiste koel/vriescombinatie verwezen. Na afmetingen thuis nog een keer bekeken te hebben meteen de koop gesloten en de andere ochtend om stipt 09.00 uur stond de firma op de stoep om te leveren en aan te sluiten. Perfecte service dank

Sander de Gans 08-09-2022

Goed geholpen en top service. Onze nieuwe wasmachine werd nog dezelfde dag afgeleverd en geïnstalleerd!

Sonja 08-09-2022

Fantastische service! De vaatwasser ging kapot en gelukkig kwam er snel iemand naar kijken. Vaatwasser was niet meer te repareren.
Ze hadden een vaatwasser op voorraad. Om het moment van installeren kwamen ze erachter dat de maten niet klopten.
Volgende dag hebben ze een andere vaatwasser kunnen plaatsen die wel pastte.

Ze zijn snel en regelen alles voor je!

Rijnhold Noorlag 08-09-2022

Weekend halve inductieplaat stuk en uitgevallen, onderzoek gedaan en op dinsdag bij Brenkman met goed advies binnen 15minuten een nieuwe inductieplaat gekocht en deze wordt donderdagochtend bezorgd en geplaats. Wat een service en actiesnelheid. Daarom zijn wij al jaren klant bij Brenkman en worden elke keer opnieuw verrast .

Bart 08-09-2022

Bij deze lokale winkel wordt je altijd vriendelijk en vakkundig geholpen. De service is optimaal.

tabak 08-09-2022

Wij zijn al jaren trouwe klant naar volle tevredenheid.....dit zegt denk ik meer dan genoeg

Stephan Verheijen 08-09-2022

Jan Berkvens is een fijne winkel. Deskundige medewerkers en een zeer goede service.
Wij kopen al jaren daar. Wij raden deze winkel zeker aan. Veel keus in elke prijsklasse.

Mvg.

Marcel 08-09-2022

keurige vriendelijke monteur, snel de storing gevonden en gerepareerd , komt afspraken na.
Minpunt, je kunt pas Heel Laat bellen hoe laat ze komen voor de reparatie.

R. Wouda Facilitair coördinator bij Mens de Bilt 08-09-2022

Goede service en advies , zeer deskundig en komt afspraken helemaal na. Neemt de tijd om uitleg te geven over de producten en verwijst naar anderen als men het product niet kan leveren. absoluut een aanrader

Anita 08-09-2022

Bij deze winkel heb ik een wasmachine gekocht. Ik had geen idee waar ik op moest letten en had informatie nodig.

Bij binnenkomst kwam de medewerker heel vrolijk op mij af en vroeg waarmee hij mij van dienst kon zijn. Hij heeft meerdere apparaten aangewezen en daarbij duidelijke verschillen laten zien. Ook qua ruimte voor in mijn badkamer. Uiteindelijk heeft hij mij alle informatie gegeven die ik nodig had. Ook gaf hij nog een aantal tips om de wasmachine te onderhouden en waar ik aan moet denkenm Nu heel blij met mijn aankoop!

Welzen 08-09-2022

Voorrijkosten, te veel, alleen om tegen een vaatwas deur te duwen, was verder niets aan de hand!! 65 euro al jaren vaste klant!! Dat viel ons erg tegen