Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Moontje 18-01-2022

Nette service, snelle levering. Weten waar ze over praten.
Kortom goede zaak.

Remco 18-01-2022

Koffiemachine nu een week in bezit en bevalt prima.
Omschrijving op de website komt goed overheen met wat we geleverd gekregen hebben.
Na het bestellen werden wij goed op de hoogte gehouden met betrekking tot levering.

G. Leppink 18-01-2022

Goede uitleg over welke combi magnetron wij moesten nemen voor wat we er allemaal mee willen doen. Vakkundige montage en uitleg van functies door monteur

Jan-Gert de Vries 18-01-2022

Duidelijk advies, eerlijk bericht over problemen met levertijden. Vriendelijke afhandeling.

willem doldersum 18-01-2022

wij komen in deze winkel omdat wat je kopen wilt bijna altijd wel een demo van in de winkel staat en als er in het magazijn niets staat op voorraad je het uit de winkel mee kunt nemen

J. Boer 18-01-2022

Ik koop alleen bij de plaatselijk winkel omdat online niet mijn stijl is. Bovendien zie ik liever direct wat ik koop en de service van deze winkel is perfect.

Mariette Flapper 18-01-2022

Wij hebben hier onlangs een tv aangeschaft en zijn supertevreden over de service van deze winkel.
Ondanks corona mochten wij toch naar de winkel komen om de tv’s te bekijken en vragen te stellen over de diverse toestellen. Fijn dat dat kon, het is tenslotte geen stapel handdoeken die je koopt bij de ..........
Tv was snel geleverd en keurig geinstalleerd bij ons thuis.

Luke Damen 18-01-2022

Super goed geholpen, ook super service met als er iets kapot is of er moet iets worden terug gestuurd !

Pomper 18-01-2022

Prettige winkel, waar we, sinds we in Heerenveen wonen, onze aankopen doen. TV, vaatwasser, wasmachine, droger, koelkast. Makkelijk uitzoeken, goed advies, levering op de afgesproken tijd, installatie door vakmensen!
Wat ook niet onbelangrijk is, service en garantie zijn perfect. dit komt ook door de medewerkers die er altijd al werken en zich kunnen herinneren met welke collega ze ooit de wasmachine omhoog getild hebben.

Schillie 18-01-2022

mooie winkel, medewerkers die verstand van zaken hebben, uitstekend geholpen!

Inge 18-01-2022

Rookes Rietman biedt een goede service en een eerlijk advies. De monteurs werken snel en netjes

Luca 18-01-2022

Snelle service en goede afwikkeling van reparatie. Viel onder de garantie en de volgende dag stond de monteur van de leverancier al op de stoep

Dave 18-01-2022

Altijd een goede en snelle service.
De extra service zoals het installeren van een TV, extra uitleg en ook de snelle service snelle oplossingen bij eventuele vragen achteraf maakt het verschil met de grote winkels waar je online koopt of de TV in een doos mee naar huis krijgt.

snijders 17-01-2022

vlot en tevens goede uitleg , tevens netjes afgeleverd en bevestigd , monteur overlegd eerst perfect wat de wensen zijn.

Polman j a 17-01-2022

Mensen met verstand van zaken ,voelen goed aan wat bij je past ,en dat is niet altijd het duurste.
Ken de zaak al meer dan 40 jaar en altijd een super service.
Top !

Andre Maurits 17-01-2022

leuke mensen waar door je vriendelijk geholpen wordt ,zeer tevreden over de afspraak en de afhandeling alles correct uitgevoerd.

Fam Dütting 17-01-2022

Prima contact, al bij het eerste telefoontje. Wisten a.h.v. dit gesprek wat de reparatie ongeveer zou gaan kosten. Besloten toen maar om een nieuwe vaatwasser aan te schaffen. Stond er nog 1 in de zaak. Konden gelukkig even komen kijken (ondanks de lockdown). Keuze was gauw bepaald. Dat was op woensdag en gelijk de eerste zaterdag werd ie al geplaatst. Top service. Na installatie werd gezegd: Als er wat is, ff bellen. Nee niets anders dan lof over Stiphout Electro World Zandvoort.

Peter 17-01-2022

Snel en vakkundig geholpen. Dit is geen verrassing want om deze reden komt al ons witgoed apparatuur hier vandaan.

AUKE DE JONG 17-01-2022

Goede combinatie van webwinkel en fysieke winkel. Daarnaast goed geholpen door een enthousiaste medewerker. Top geregeld en altijd in de buurt

Alex Wouters 17-01-2022

Een fijne winkel met mensen die alle tijd voor je nemen en weten wat service is. Daarom koop ik hier graag de televisie, mocht die over enige tijd kapot gaan, of een tv-accessoire zoals afgelopen zaterdag.

Henry 17-01-2022

service perfect en vriendelijk na telefonisch contact heb opgenomen kon ik langs komen voor uitleg en kon het product mee nemen en ze nemen de tijd

pats 17-01-2022

Hele fijne winkel, we bestellen daar vaker en altijd een hele goede service met aandacht voor je wensen. Geven duidelijk en goede informatie. En altijd bereid om te helpen.

Jansen 17-01-2022

Altijd snelle en deskundige hulp. Ook bij reparaties en bestellingen. Een echte aanrader.

Trude 17-01-2022

Goed advies, snelle service.

Ik heb een tv gekocht tijdens een lockdown. Het telefonisch advies was goed, de volgende dag werd de tv geleverd en geïnstalleerd. De monteur heeft de tv niet allen in werking gesteld, maar tevens aangesloten op de oude stereo etc.

Hessel Crans 17-01-2022

Fijne winkel, overzichtelijke winkel en je wordt altijd kundig geholpen.
Vragen die je hebt, worden ook kundig beantwoord.