Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Gerald Saaltink 06-07-2022

Electro World Weiden krijgt van ons een 9 omdat het een warm bad voor ons was.
Hij kwam langs om ons te adviseren en van daaruit heeft hij ons een offerte op maat gedaan. Hierin is meegedacht met onze wensen en behoeften.
Uiteindelijk alles besteld en netjes binnen 1 week uitgeleverd.

Top service.
Prijs / kwaliteit verhouding top!

Robert 06-07-2022

Aardige adviseur. Heeft ons zeer kundig geadviseerd en geholpen in de winkel. Verder een super snelle levering! De bezorgers hebben de machine vakkundig geplaatst en geïnstalleerd.
Graag weer tot een volgende keer!

Rob 06-07-2022

Goede uitleg van alle mogelijkheden.
Flexibel bij keuze wijziging. Goed en kundig advies.

A.W.Valk 05-07-2022

Een uitstekende voorlichting over gebruik en verbruik van een nieuwe wasmachine. Snelle levering en uitstekende aflevering. Vriendelijke en behulpzame monteurs.

Richard 05-07-2022

Eerlijk advies, bereidt mee te denken ook naar een goedkoper segment, zeer goede indruk.

Holtzer 05-07-2022

Telefonisch een vaatwasser besteld, fijn geholpen. Snel en professioneel geadviseerd. Na enkele dagen door twee nette monteurs geïnstalleerd. Prima!

Rob 05-07-2022

Perfecte uitleg van .... maar ook de monteur altijd meedenkend en oplossend meerdere malen in huis gehad ECHT TOP!

R 05-07-2022

Mooie ruime winkel, klantvriendelijk, luisteren goed naar de wensen van de klant , ruim aanbod.

c.t. van den ham 05-07-2022

goede service en uitleg van apparatuur en levering volgens afspraak zelfs geen probleem om de droger naar boven te zetten en de oude mee terug te nemen

Jaap 05-07-2022

In de winkel gekocht. Goede, heldere uitleg, geen verkooppraatjes. Binnen 10 minuten klaar. Snelle levering en vakkundige inbouw.

Francien 05-07-2022

Vriendelijke ontvangst en behulpzame medewerkers! Hebben tijd en aandacht voor de cliënt. Is me goed bevallen en ga zeker nog eens terug.

M & B 05-07-2022

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg, denken mee met de klant zodat er een juiste keuze gemaakt kan worden.
Bezorging was op de afgesproken dag en tijd en ook dit verliep vriendelijk en behulpzaam.

Hoevelaken 04-07-2022

Vriendelijk, behulpzaam. Mooie winkel. Veel keus. Prachtige apparatuur. Mooie dorp. Tussen mijn werk en huis in.

Ankie Heeres 04-07-2022

Alles met een medewerker in de winkel doorgenomen zodat ik op een andere warmtepompdroger uitkwam dan mijn keuze vooraf !

Herma nijmeijer 04-07-2022

Het was prettig winkelen bij jullie dat resulteerde erin dat we een tv hebben gekocht .
We zijn al jaren klant bij jullie en de ervaring is goed .
We hebben goede afspraken gemaakt en die worden nagekomen .
Heel prettig. Bedankt .

Alex ter Horst 04-07-2022

we gaan altijd naar Breukers vanwege de goede service en de prijs kwaliteit

Frans van Dijk 04-07-2022

prima, we hadden een defect, snel en goed geleverd alles werkt weer uitstekend

Derksen 04-07-2022

Ik ben zeer tevreden klant en. Vriendelijken bediening .mijnzoon heeft ons advies gegeven.

Sylvia 04-07-2022

Goeie nette service. Alles werd alvast in gang gezet terwijl wij thuis de maten moesten nemen. Met 1 telefoontje was het geregeld.

Frans en Ada Pieterse 04-07-2022

In de winkel eerst goed samengevat wat onze wens was, daarna verschillende producten beluisterd en bekeken. Een keuze gemaakt. De producten thuis gebracht en geïnstalleerd. Voldoet helemaal aan onze wensen. Goede services, kan altijd met vragen terecht , zeer klantvriendelijk. Wij zijn geen minpunt tegengekomen. dus een dikke 10 !!!!

Roelof ten Brinke 04-07-2022

Top winkel, met duidelijk advies richting de klant.
Ze denken mee om een probleem op te lossen.
Service hebben ze hoog in het vaandel staan.
Kennis over de verschillende producten is hoog.

W.Wieringa 04-07-2022

Zeer toegankelijke zaak met deskundige begeleiding en een prettige interactie met de klant.
DE ZAAK DIE WE NIET KUNNEN en WILLEN MISSEN

Peter Benders 04-07-2022

Hamers heeft prima service, ook als het gaat om vervangen van apparatuur in bestaande keuken.

MM 04-07-2022

Perfecte afhandeling van een reparatieverzoek voor een wasmachine! Direct actie ondernomen, monteur langsgekomen en heeft probleem verholpen.

Tim 04-07-2022

Vriendelijk personeel, goede hulp. Veel apparaten gekocht bij dit bedrijft.