Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Gerwin 27-10-2022

Vriendelijk, behulpzaam en alle tijd voor je, mooie winkel! Is dit duidelijk genoeg? Ik moet 75 letters schrijven!

Hanneke 26-10-2022

Zeer tevreden over de enorm vriendelijke heren bij electro World Beckers in Maastricht. Behulpzaam, goed advies, snelle levering. Ze hebben een zware vrieskast uit de kelder getild en met veel kundigheid de nieuwe de kelder in gemanoeuvreerd. Helemaal verbaasd dat ik niks heb hoeven tekenen, aanbetalen of betalen bij levering. Ouderwets een factuur gekregen die ik in de winkel mag komen betalen of per bank. Uiteraard direct overgemaakt. Toppers dit filiaal, ik kom hier zeker terug als ik weer iets wil aanschaffen!

Rika 26-10-2022

Mooie winkel met veel keus goed ontvangst en een aardige verkoper met verstand van zaken.

Petra 26-10-2022

Door een vriendelijke en zeer deskundige man van Electro World Van Amelsvoort uit Oisterwijk met het plaatsen van een koelkast geholpen. Dan besef je pas wat fijn het is om een persoonlijke betrokkenheid te ervaren bij je plaatselijke winkel. Dit is toch heel anders dan bij een grote winkelketen.

Henk Mostert 26-10-2022

Na telefonische doorgeven van het probleem is er vlot en deskundig geholpen

Bert van Beek 26-10-2022

Langs geweest voor klein vriezertje. Keurig en gezellig geholpen. Kon de vriezer ook gelijk meenemen. Uiteraard is er ook aangeboden om deze langs te brengen.

Theo Kats 26-10-2022

Een dikke tien! Perfect en alles precies volgens afspraak. Super voorlichting en vakkundig geholpen door
Mvr. En Mijnheer van Bunschoten. Fijn dat Electroworld in Abcoude is. Ook een compliment voor de vakkundige
monteurs. Super service in je eigen dorp.

Familie Overmars 26-10-2022

Goede voorlichting bij aanschafkeuze, prima service mbt inmeten apparatuur en fantastisch snel en correct geplaatst en aangesloten in meterkast.

jvanessen 26-10-2022

gemotiveerd personeel en zeer technisch personeel uitermate tevreden en daarbij van harte aan te bevelen

Wout van Rees 26-10-2022

Ik vind dat de verkoper meer ruimte moet hebben om een deal te mogen afsluiten.

Sonja 25-10-2022

Uiterst vriendelijk behulpzaam personeel. Mooie producten. Hier wordt met je mee gedacht.

Ton en Hanneke 25-10-2022

Je kunt er goed afspraken meemaken en ze leveren een goede service. Ook al zijn er problemen, dan blijven ze naar oplossingen zoeken. De uitleg is prima en ze denken goed mee, geven adviezen en leveren goed vakwerk

Leonie tenhagen 25-10-2022

Goed geholpen, duidelijke uitleg over alle mogelijkheden die er zijn binnen de wasmachines. Samen diverse knelpunten etc besproken.

Stan van Kollenburg 25-10-2022

Overzichtelijke winkel. Kundig advies. En wat zéér belangrijk is. Ze zijn niet flauw(ook in financieel opzicht).
Electroworld Verberkt te Bakel

Arnold 25-10-2022

Goede service, en vriendelijk personeel.
Komt afspraken na en levering op tijd.

DS 25-10-2022

Fijne winkel met echt persoonlijke aandacht ...er wordt meegedacht en goede alternatieven voorgesteld...het installeren was perfect...op tijd...netjes ...alles opgeruimd zelfs stof gezogen en alles afgevoerd

Evelien 25-10-2022

We werden in de winkel goed geadviseerd, niet zomaar een verkoop praatje. Ze dacht echt met ons mee. De levering was heel vlot. En alles werd direct aangesloten. Verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Heel fijn! En mochten er ooit problemen mee zijn, kunnen we gewoon weer even de winkel binnen stappen.

H.Boele 25-10-2022

Een winkel in het dorp, prettig om vaste klant te zijn, en waar je goed wordt geholpen.
Met de mogelijkheid dat apparaten bij je thuis gebracht en geïnstalleerd worden.

Luuk Vos 25-10-2022

De lokale winkel waar ik graag koop, met goede service, prima prijzen en vriendelijke bediening en bezorging! Zonder meer tevreden.

Manfred 25-10-2022

Bijzonder consumentgerichte benadering en klantvriendelijk. Een niet weg te denken bedrijf in onze stad: een begrip!

M. Van Mierlo 25-10-2022

Natuurlijk gekozen voor goede raad bij aankoop van een product en de voortreffelijke service !

lucas 25-10-2022

Overzichtelijke winkel, waar je deskundig geholpen wordt. Het personeel is vriendelijk.

Michael van Oostrum 25-10-2022

Keurig geholpen tijdens onze zoektocht naar een nieuw wasmachine. Duidelijk uitleg gekregen tussen de verschillende modellen en uiteindelijk een keuze kunnen maken op basis van onze wensen. Daarna is de machine netjes geleverd op het afgesproken tijdstip en zijn de functies duidelijk en helder uitgelegd zodat we 100% gebruik kunnen maken van de diverse functies die onze nieuwe wasmachine biedt.

C.vermeulen 25-10-2022

Prima uitleg op diverse vragen die we hadden over bepaalde apparatuur. Konden het ook uitproberen en daarnaast snelle service

Gert-Jan 25-10-2022

fijne winkel, goede service, goede uitleg over het product en vlotte afhandeling