Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Addinga 09-07-2022

Koelkast is vlot geleverd op basis van een goed advies. Daarnaast vakkundig en netjes gemonteerd. Uitstekende service!

Van Harsselaar 09-07-2022

Goeie service. Vakmanschap .De inductie kookplaat en andere toestellen in de keuken zijn goed geïnstalleerd direct.

Jan Rutten 08-07-2022

Werd in de winkel vriendelijk en met aandacht voor de klant professioneel geholpen
Bij aflevering van de tv werd goed en snel gewerkt en alles netjes opgeruimd
Werkelijk klasse

Fam van Vliet 08-07-2022

Zeer klantvriendelijk en zeer goede uitleg leuk personeel deze winkel heeft veel goede spullen staan en belangrijk redelijk prijs.dit is nog een echte dorpswinkel het personeel kent ook iedereen.heb je problemen ze lossen het allemaal op zeker een winkel voor oudere mensen nemen de tijd voor je en komen altijd hun afspraak na.

x 08-07-2022

Winkel is in de buurt en geeft snelle en goede service. Vriezer op woensdag ochtend gekocht en dezelfde dag al bezorgd.
Fijn als je met een defecte vriezer zit.

Johan Hereijgers 08-07-2022

We hadden een onderhoudsmonteur nodig. Hij was er dezelfde dag. Hij houdt zich aan z'n woord. Hij belt en komt. En heeft het probleem opgelost.

Willeke 08-07-2022

Goed geholpen met kiezen van onze aankoop en zeer vriendelijk personeel. Ook de mannen die onze bestellingen kwamen brengen en aansluiten zijn zeer klantvriendelijk . Oude apparatuur en verpakkingsmateriaal nemen ze mee. Wij zijn heel erg tevreden over Electro World Wim van Leeuwen. Een dikke 10

Frans 08-07-2022

Vaatwasser was kapot zijn naar de winkel in Kapelle gegaan voor een nieuwe, de mevrouw vertelde ons dat onze vaatwasser misschien wel gemaakt kon worden en heeft een monteur 2 dagen later laten kijken. Deze zag dat de motor kapot was.
Nieuwe motor besteld en een week later was de vaatwasser weer in orde.

Voor nog geen 200 euro

Wouter 08-07-2022

Alles volgens afspraak geleverd. TV prima gemonteerd, geïnstalleerd en op de afgesproken tijd.

👍

Fam. Van Os 08-07-2022

Wasmachine netjes afgeleverd en geïnstalleerd. Ook duidelijke uitleg gekregen hoe de machine werkt. Zelfs het wasmiddel werd in het zeepbakje gedaan. Top!

Kees 08-07-2022

Uitstekend bedrijf, wordt altijd vriendelijk te woord gestaan, prima vakmanschap en komen de afspraken altijd na, kom er niet voor niets al vanaf begin jaren 80 als klant

Fam. Wijnties 07-07-2022

Altijd goede service daarom blijven we er kopen.
Alles wordt thuis gebracht en gemonteerd en werkt voor ze weg gaan! En altijd met een hoop gezelligheid.

N.Guijt 07-07-2022

m'n wasmachine was stuk. In de winkel werd moeite gedaan om het inbouwtype dat ik wilde te bestellen. Er werd mij meegedeeld dat de levering van dit type lang zou kunnen duren. De verkoper wees mij op een alternatief waar ik blij mee ben. Een paar dagen later werd deze vakkundig geinstalleerd. Goed gedaan en ik ben erg tevreden

Schmid 07-07-2022

Lokaal gekocht, vriendelijk geholpen en snel bezorgd. Verder heb ik niks te wensen :-).

Charlotta Eleveld 07-07-2022

Kwam de winkel toevallig tegen. Ze zitten op loopafstand, zijn service gericht. Kreeg goed advies t.a.v aanschaf wasmachine

Martin 07-07-2022

Prima advisering over beschikbare types inbouwapparatuur incl levertijden. Ook toen we voor de basic varianten gingen. Vriendelijk gesprek bij opname thuis en vlotte montage. Kortom heel tevreden

AVA Electro World 07-07-2022

Vlotte uitleg en duidelijke product omschrijving. De afspraak voor het uitvoeren was snel gemaakt en de uitvoer werd op korte termijn uitgevoerd.

Electroworld Thijssen Raamsdonksveer 07-07-2022

Goede hulp en uitleg . ook prima service , vriendelijke mensen . Toen onze eerste keus maar niet geleverd kon worden konden we een andere koelkast uitzoeken

Derksen 07-07-2022

Ik ben zeer tevreden klant en. Vriendelijken bediening .mijnzoon heeft ons advies gegeven.

Corry Hovens 07-07-2022

Wij kopen al van oudsher al onze apparaten bij Cup Arcen dit zegt genoeg de goede service en klantvriendelijkheid staan voorop.
Prettig om in ons dorp zo'n winkel te hebben.

Corina ruigrok 07-07-2022

John is top, belde dat mijn wasmachine onderdeel binnen was, maar ik lag ziek op bed en kon er echt niet uit, john zei is je deur vd bijkeuken open... dan regel ik alles!! Top service!!

K hol 07-07-2022

Leerdam: zeer goed en meedenkend geholpen. Prijzen liggen wat hoger dan door internet shoppen opleverd maar service is het verschil wat ons betreft waard.

Bart Ranke 07-07-2022

Prima geholpen met de aanschad van een Acer Chromebook. Uitleg gekregen over het gebruik en de voor- en nadelen ervan. Eerlijk en duidelijk advies die de meerwaarde van een lokale ondernemer goed laat zien.

C. Koopman 07-07-2022

Snelle en correcte service vriendelijk personeel . Veel verstand zaken. Prettige en overzichtelijke winkel. Grote sortering

Esther Rijpma 07-07-2022

Fijne winkel. Je wordt goed geholpen. Ze luisteren goed naar wat je wilt en geen fratsen. Vriendelijk personeel.