Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Benneke 01-07-2022

Ik koop al jaren bij Hamer in Apeldoorn, die is aangesloten bij deze keten. Ben dus zeer tevreden over alles wat met aankopen en service te maken heeft.

S. Klein 01-07-2022

zeer vriendelijke personeel goede planning, vriezer moest worden bestelt en zou woensdag binnenkomen.
ik werd woensdag morgen gebeld of het mogelijk was om rond 15.00 uur te komen om de vriezer te plaatsen.
de bezorgers waren er om 15.15 en hebben alles netjes geplaatst en de oude vriezer meegenomen.

Jo Jansen 01-07-2022

Vriendelijk personeel. Gevoel voor humor en vooral ook meedenken als er problemen zijn.

Gebra Schoonderbeek Hillegom 01-07-2022

Deze leverancier was zeer behulpzaam bij het plaatsen van de vrieskast want er moesten een paar kasten verplaatst worden. Tevens maakte hij ons attent op de mogelijkheid om geld terug te krijgen door de ingeleverde koelkast aan te melden bij een duurzaamheidsactie.

AB 01-07-2022

Zeer tevreden over uitleg van Siemens oven. Artikel op voorraad dus snelle levering.

Roelie 01-07-2022

prima geholpen, goede voorlichting en goede service , vriendelijk personeel

jos koevoets 01-07-2022

plaatselijk bedrijf ,prima keuze,deskundig personeel wat de tijd voor je neemt met alle uitleg over alle mogelijkheden.

aflevering op afgesproken dag en tijd en alles prima afgesteld.oude spullen netjes meegenomen.

hanny mohnen 01-07-2022

ja heel erg tevreden ze hoorden naar wat je wou kopen en gaven heel goed uitleg en de service was erg goed en naderhand kon ik ook nog eens op hun rekenen voor de na service perfecte zaak kan ik echt aanbevelen

miriam 01-07-2022

Goede service, snel geholpen. Alles verliep perfect eigenlijk. De oude wasmachine werd gemaakt en er werd gelijk ook een nieuwe geleverd. Kreeg er goede uitleg bij en bij vragen kan ik altijd bellen.

Bo Veeger 01-07-2022

Ben al jaren klant en ben nooit teleurgesteld. Goede en eerlijke informatie.
Wie je ook treft iedereen weet vande hoed en de rand.
Prijstechnisch ook dik in orde.

Gerbert 01-07-2022

Goede, nette en snelle levering .

Kaartje en formulier erbij voor evt, garantie schade of defecten !

Dus gewoon super

Kuijer 01-07-2022

Top service en vriendelijk personeel! Muur was beschadigd door de wasmachine naar boven brengen. Er kwam meteen een schilder en die heeft alles weer netjes gemaakt!

Rob Schreuder 01-07-2022

Wij werden goed geïnformeerd op een ontspannen manier zonder enige druk. Professionele uitleg wat onze keuze alleen maar makkelijker maakte.

Suzanne de Graaf 01-07-2022

Wij kochten hier onze koelvries combinatie en we zijn heel erg te spreken over ElectroWorld Gorinchem.

Heel klantvriendelijk personeel en een open en eerlijke communicatie.

Doordat het model wat we hadden uitgezocht niet direct op voorraad was, werd er gebeld om een alternatief te bespreken. Wij kozen uiteindelijk toch om 2 weken te wachten op get model dat we hadden uitgezocht, maar het meedenken met ons werd zeer gewaardeerd!

De levering verliep supernetjes en optijd. De bestelling werd na overleg zelfs bezorgd bij ons thuis!

Topservice!

Jos Enthoven 30-06-2022

Goede service denkt mee met de wensen van de klant,komt zijn afspraken na
Goed personeel zowel in de winkel als daar buiten.

Jack 30-06-2022

Moet ik dat nog omschrijven? De bediening en service is super. Zo ook het afleveren, installeren en hoe te gebruiken werd super gedaan. Klantvriendelijk dus.

Peter Franssen 30-06-2022

Zeer klantvriendelijk en perfecte service !! Het bedrijf is verder goed bereikbaar en de afspraken worden heel accuraat nagekomen. Ik kan dit bedrijf iedereen aanbevelen.

Electro World De Smid Haren 30-06-2022

Omdat we eerlijk en duidelijk zijn geinformeert over het artikel wat we gekocht hebben.

Theo 30-06-2022

Deskundig advies, service op maat, goed bereikbaar, winkel in de buurt en vlotte installatie.

H.w.g. Koopmans 30-06-2022

van oudsher komen we bij Hamers!Al 50 jaar. de laatste 25 jaar zijn we inwoners van Haaren maar op gebied van electronika kiezen we altijd voorHamers.Ook de service en reparatie altijd uitstekend!!!!De winkel heeft een goede sfeer en een hoge klantvriendelijkheid.Louise en Harrie Koopmans

Rita 30-06-2022

Het is daar prettig winkelen...
Ze geven een goede uitleg over de wasmachine..ze nemen er de tijd voor ..
En de volgende dag werd het netjes bezorgd ,op de plaats gezet en aangesloten ...de bezorger legde uit hoe het allemaal werkte..goed geregeld..
Als ik weer wat nodig zou zijn ..ga ik weer naar bas baake....

Meskers 30-06-2022

Prima geïnformeerd over het product wat we wilde kopen, we komen er zeker terug.

Jan van Riel 30-06-2022

Mooi bedrijf eerlijke mensen vriendelijk en altijd luisterend oor , wat kunnen wij voor je doen, niet meteen ja maar dat kost geld.
Installeren bij je thuis hoort gewoon bij hun service.Al veel gekocht bij deze firma en altijd tot tevredenheid , dank jullie wel.

Carla 30-06-2022

Ben in de winkel zelf geweest. Daar mi8jn radio en boxen uitgezocht met een duidelijk uitleg. Zeer tevreden mooi geluid echt een vooruitgang.

Oscar Bunnik 30-06-2022

De oude wasmachine was kapot. Van Leeuwen heeft eerst gekeken wat de oorzaak was en vervolgens hebben ze een nieuwe geadviseerd en geïnstalleerd, de oude weer keurig meegenomen. Dat alles zeer snel en erg accuraat, je komt dit soort bedrijven nog maar zelden tegen, die zo’n goede service verlenen!