Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Kooy /van Herk 09-08-2021

Een steelstofzuiger van Samsung gekocht. Fijn geholpen, goed advies, fijn apparaat!!

g*********@h********** 09-08-2021

Deskundig personeel,je kunt altijd de winkel binnenlopen om je vragen persoonlijk te stellen personeel is geduldig en bereid om uitleg te geven.

Van Attikum 09-08-2021

Na veel rondkijken voor een koel/vriescombinatie bij de MM en de B.. was de Expert de prijs gunsigste met daarna een super leverservice

th. Santbergen 08-08-2021

alles was pico bello.. alles wat toegezegd was , klopte. levering binnen de toegezegde termijn.

Smeets 08-08-2021

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle en correcte levering. Service is goed

Smitsie 08-08-2021

Ondanks het over het algemeen een goed serviceniveau is er door de loop van de jaren een achteruitgang merkbaar in de service. Winkels bestaan niet meer of zijn overgenomen. Resultaat: het bekende kastje naar de muur verhaal. Uiteindelijk sta je dan als klant met lege handen ten aanzien van een eventuele reparatie. Desondanks kan ik expert over het algemeen aanbevelen.

De Brouwer 08-08-2021

De wasmachine behoort tot de A categorie. Is zelfdenkend voor wat het gebruik van wasmiddelen. Dit is ook voor het milieu minder belastend. Ten slotte alle kleine beetjes helpen.

h**********@g******** 08-08-2021

Prima eerlijk advies en duidelijk snelle oplossing en correct afgehandeld super tevreden

Gasper 07-08-2021

Fijne winkel goed produckt fijn geholpen eigenlijk alles goed heb in verleden ook wel eens wat gekocht hier en nu weer de volgende keer ga ik weer naar deze winkel.

De Nie 07-08-2021

Een fijne zaak met een ruim assortiment, aantrekkelijke prijzen en deskundig petsoneel. Een echte aanrader,!

Logtenberg 07-08-2021

Service is goed. De prijs kwaliteit verhouding was ook OK. De keuze wat minder, maar dat had met voorraden en levertijd te maken.

T 07-08-2021

Snel met leveren, achteraf betalen. Goede prijs zal zeker hier vaker gaan bestellen.

Broers 07-08-2021

Vanwege omschakelen naar DAB+ radio en hoe dat moet, had ik echt technische informatie nodig die ik bij expert Breezand heb gekregen .
Mijn aankoop (Digitale ontvanger) werkt geweldig , nu weer heel goede ontvangst en uitgebreide mogelijkheden.
Bedankt EXPERT Breezand voor de info voor, en aanschaf IMPERIAL DAB+.

Jes 06-08-2021

Tot nu toe altijd bereid geweest een oplossing te zoeken voor een probleem. Ik heb bij Expert een wasmachine gekocht op goed onderbouwd advies en een koffiezetapparaat wat mijn laatste aankoop is geweest. De winkel is door ons gebeld om door te geven deze absoluut niet bij de buren af te leveren aangezien wij de dag na de bestelling weg zouden zijn. Helaas konden wij niet zelf naar de winkel gaan om de aankoop te doen. Het koffiezetapparaat is diezelfde dag nog geleverd en zo konden wij de aankoop meteen uitproberen en was zo ons probleem meteen opgelost!

Schotanus 06-08-2021

Wij kopen liever in een winkel dan via internet en we zijn altijd tevreden over de service.

r********@k********* 06-08-2021

Bij Expert wordt u uitstekend geholpen en de service is goed en de producten zijn prima.

De Rek 06-08-2021

Ik ben altijd blij met expert. Maar dit keer heb ik veel te lang moeten wachten op het bestelde artikel

Broeren 06-08-2021

Bij expert werkt kundig personeel. Van aankoop tot plaatsing uitstekende service.

Ramaker 06-08-2021

Medewerker kwam vaatwasser brengen, en heeft hem vakkundig geplaatst!! Prima service van Expert.

Harmsen 06-08-2021

Bij Berkhof kunnen ze je altijd deskundig adviseren en hebben de verkoopmedewerkers verstand van de dingen die ze verkopen.

l************@g******** 06-08-2021

snelle levering maar bestellen via Whatsapp ging traag, daarom toch maar gebeld

h*********@h********** 06-08-2021

Goed geholpen maar er was een klemmetje kapot die zouden ze vervangen maar moch niets gehoord

t************@g******** 06-08-2021

Uitstekend, goede kwaliteit en men heeft verstand van zaken. Bij zaken doen, kopen en thuis brengen prima, maar…
Je moet wel het volledige bedrag betalen! En dat mag niet, in de wet van consumenten staat dat je hooguit 50% mag aanbetalen. Minpuntje!

Vermeer 06-08-2021

Goede dienstverlening was een fout in planning maar uiteindelijk toch nog jet spoed mijn artikel geleverd

l**********@l****** 06-08-2021

Vakkundig geholpen en goede informatie gekregen bij het maken van een keuze van een wasmachine .
Zeer klantvriendelijk ,en een goede levering en plaatsing van de machine ! En een keurig verzorgde winkel , wij zijn tevreden Top !!