Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Rooij 29-08-2022

Ik heb mijn E-reader nog niet mogen ontvangen….ik kan er dus ook nog niets over zeggen. Aan de telefoon TOP geholpen door de medewerker, dacht enorm met mij mee.
Bezorging is ronduit slecht…

l*******@c******** 29-08-2022

Tevreden met het ervoor zorgen, dat er montage is voor de aanleg van de inductie (o.a. ervoor zorgen, dat er nieuwe meterkast geplaatst wordt, stroomkabel aanleggen, gas afsluiten), heel goed gedaan!

anja 28-08-2022

je word er altijd goed en vriendelijk geholpen en magnetron is thuis gebracht op zn plaats gezet met goede uitleg

l*****@l************* 28-08-2022

Wij kopen al meer dan 15 jaar producten bij Expert Schipper en dit zal niet veranderen.

Van Breukelen 27-08-2022

Garantie op alle produkten van hoge klasse ,er wordt altijd naar 'n oplossing gezocht

Van Vlimmeren 26-08-2022

Een fijne winkel om te kopen en personeel die weten waar ze het over hebben.

Kolijn 26-08-2022

Deskundig advies over een inbouw koelkast, bij een bestaande keuken en deskundige installatie, vriendelijk personeel.

De Jonge 26-08-2022

Erg tevreden, goed advies. Product was niet op voorraad, maar dat bestellen ze snel voor je. Zeer tevreden en goede service. Gratis thuis bezorgd en geplaatst. Dank

r************@z******* 26-08-2022

Ga naar de winkel, en laat je verrassen door de kundigheid van de medewerkers.

Badenbroek 26-08-2022

Expert doet zijn naam met eer vertegenwoordigen door goede adviezen en leveren op de juiste manier

m********@l****** 26-08-2022

Duidelijke, vriendelijke en kwalitatief goede medewerkers .
Denken met je mee.

Bloemberg 26-08-2022

Koelkast stuk en binnen 8 uur een nieuwe geleverd heel mooi met me mee gedacht was me bij een andere groot winkelbedrijf niet gelukt
Ik ben ze zeer erkentelijk hier voor

n**@n************* 26-08-2022

Expert gaan niet goed om met je persoonlijke informatie, jammer. Voor de rest is het een prima winkel

j********@u********* 26-08-2022

Wij wonen al vele jaren in Vlaardingen en hebben altijd met
plezier bij expert en voorgangers gekocht. Goede artikelen, goede prijs, snelle service,fijn personeel,nemen oude spullen mee terug.
De winkel ligt inhetzelde winkelcentrum waar wij wonen dus wij
Toppie.

r****@k************** 26-08-2022

Fijne winkel, alles overzichtelijk, vriendelijk personeel, goed en snel geholpen

Kralt 26-08-2022

Service Zelhem is prima.
Service bij eeeder bezoek in Dinxperlo slecht.
Nemen geen enkele moeite om je goed van dienst tr zijn.

Te Velde 25-08-2022

Fijne mensen bij deze winkel. Gastvrij & deskundig. Verder ziet de winkel er netjes en overzichtelijk uit.

p************@h******** 25-08-2022

Betaalbare dvd speler gekocht, wederom vriendelijk geholpen bij Expert Cuijk

Nierop 25-08-2022

Laat de winkel blijven bestaan , anders hebben we helemaal geen winkelcentrum meer.Ook al is het iets duurder dan internet

Van Deursen 25-08-2022

zeer vakkundig en vriendelijk personeel, ga altijd alleen naar expert deurne

j************@l****** 25-08-2022

Een Tom Tom aangeschaft in Emmeloord. Zeer vriendelijk geholpen door XXX. Iets duurder dan via internet. Maar zeer vakkundig voorgelicht 👍

d********@k********* 25-08-2022

Wij werden goed geholpen. Omdat je het product ziet en tekst en uitleg krijgt hierover, is het makkelijker een keuze te maken.

Ruitenschild 25-08-2022

Zeer goede service
Goede informatie,,geen verkoop praat
Meedenkend en zeer vriendelijk

Husing 25-08-2022

Zeer deskundige mensen, denken op de juiste manier meer om tot een oplossing te komen. Bij het bezorgen was alles top geregeld . En wij werden continu goed op de hoogte gehouden of de producten binnen waren. Een echte aanrader!

p**********@h****** 25-08-2022

Voor deskundige tekst en uitleg, ga naar Expert in Waubach, daar wordt je nog goed geadviseerd TOP.