Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

y**************@h********** 11-10-2023

Online besteld bij expert Uden , snel geleverd en perfect op de hoogte gehouden over het moment van bezorging

Westerhuis 10-10-2023

Het team is meedenkend, service gericht en heeft

Kennis van hun assortiment.

Nee is geen antwoord, ze helpen antwoord de oplossing te vinden.

d*****************@g******** 06-10-2023

Makkelijk een bestelling geplaatst. Persoonlijk en vriendelijk contact omtrend de bezorging. Bezorger was vriendelijk en op de afgesproken dag en tijd vak.

r**************@k*********** 05-10-2023

Eenvoudig bestellen, levering volgens de afspraak, goede prijs. Hier kun je gerust een bestelling plaatsen

6*******@g******** 05-10-2023

Kleine tafel diepvries gekocht.

Ik ben er heel tevreden over..Er is genoeg ruimte om al mijn spullen in te leggen.

Welte 05-10-2023

Verwacht en ontvang, service, uitgebreide eerlijke info, ook als het wat anders is dan ik hoopte. Al jaren betrouwbare leverancier gebleken. Dus ik ga niet wisselen. Desnoods iets duurder dan web winkel, zonder service.

m***********@h********** 05-10-2023

Website toegankelijk, bestellen gemakkelijk, inbouwen van koelkast prima gedaan.

Block 04-10-2023

ik heb zeer deskundig advies gekregen .

een aanrader voor iedereen die wil vernieuwen en niet altijd op de hoogte is van vele verschillende modellen en mogelijkheden

Siegers 04-10-2023

Aankoop van wasmachine en droger: goede ervaring met de verkoper bij Expert in IJmuiden; goede informatie over de verschillende merken en goede prijs/ kwaliteit verhouding. Ook bij de bezorging van de apparaten veel aandacht en zorgvuldigheid. Fijne mannen.

Aankoop in winkel van TV muurbeugel ook goed geholpen, hoewel ik weinig advies kreeg van de verkoper; maar goed, het is een muurbeugel… Vogel; prima merk!

Zelf gemonteerd en werkt prima

a***********@g******** 03-10-2023

Online bestelde vaatwasser is ingebouwd door vriendelijke medewerkers van het plaatselijke filiaal.

Jonge 03-10-2023

Telefonisch na overleg een bestelling geplaatst. Later telefonisch dubbel gecontroleerd door de verkoper. Uitstekende service. Doen wat ze beloven. Fijne ervaring gehad.

Van Der Kleij 03-10-2023

Goede service. Ervaren vakman. Installatie van koel/vries en inductieplaat uitstekend uitgevoerd.

j*****@z***** 03-10-2023

Goed met deskundig advies geholpen bij de aanschaf van een product uit de winkel

Koelman 03-10-2023

Ga eens kijken bij Expert dan ervaar je weer eens een goede winkelervaring van deskundigen.

Van Der Laan 02-10-2023

Wij zijn en blijven trouwe klant van deze experts. Kwaliteit, service, afspraken nakomen deskundig personeel een prima inmeet en installatie service tellen voor ons allemaal mee . Dat vind je niet bij een internet winkel. Dus allemaal naar Expert wat ons betreft wij hebben alleen maar positieve ervaringen en daarom komen we graag terug voor een volgende aankoop. Evert van der Laan Dordrecht

Den Otter 02-10-2023

Prima advies en meedenken van het personeel. Heldere afspraken over levering en plaatsing. Alles correct geïnstalleerd, ook randapparatuur. Kortom wij vinden Expert Kranenburg een aanrader voor een ieder die op zoek is naar wit-en bruingoed en die ook graag goede service zoekt.

m********@l****** 02-10-2023

De kookplaat zelf is echt een aanrader. Temeer hij in een gewone nis past en toch een hele brede kookplaat is. De kookplaat heeft veel mogelijkheden en is heel gemakkelijk bedienbaar.

Ook het tijdslot om te zorgen dat het eten warm blijft na de ingestelde kooktijd is echt top. Maar ook de keuze om het koken te pauzeren als er iets tussenkomt door een druk op de knop is voor ons ideaal als eigen ondernemer. Daar er vaak onverwacht toch dingen tussen komen van de zaak.

Kan deze plaat echt iedereen aanbevelen.

Kijk wel goed naar de prijs want die verschilt enorm per aanbieder. Daar is heel snel geld mee te verdienen.

s***************@g******** 02-10-2023

Expert is een fijne winkel met uitstekend personeel dat ruim de tijd voor je neemt. Als er een mankement is wordt er ook fijne service verleend

Roos 02-10-2023

Fijne winkel is het niet in de winkel dan bestellen ze het voor je en is snel geleverd.

Clement 02-10-2023

Het thuis laten inmeten en laten plaatsen liep meer dan goed. Alles conform afspraak en er werd meegedacht. In de winkel liep dit iets minder 'lekker'. Daar kreeg ik de indruk dat ik de informatie eruit moest trekken en sturing moest geven om tot een goede koop te moeten komen. Iets te laconiek over een afspraak wat niet juist stond in de offerte, maar op technisch inhoud ging het juist TOP.

6*******@g******** 02-10-2023

21 september

Mijn moeder heeft een koelkast gekocht en daar bovenop een bedrag betaald (ik meen € 19,95) voor de extra service (niet alleen leveren maar ook plaatsen, zorgen dat alles naar wens is en de oude apparatuur meenemen).

Zelf heb ik nog telefonisch contact gehad over de leverdatum / tijdstip en uitgelegd dat mijn moeder wellicht een beetje hulp nodig had om de inhoud van de oude naar de nieuwe koelkast te verplaatsen.

Volgens de persoon aan de telefoon geen enkel probleem; we komen vaak in het gebouw en vanzelfsprekend gaan we niet weg voordat alles naar tevredenheid is. Dit is de toegevoegde waarde die Expert (Culemborg) biedt.

Aangegeven dat dit dan ook de reden is om bij Expert te kopen (lokaal - service)

Tot mijn verbazing belt mijn moeder de avond na de levering enigzins overstuur op : de koelkast is geleverd maar de deur draait verkeerd om open.

De monteur heeft gezegd dat dat een kwestie van wennen is en zeker geen tijd heeft het aan te passen omdat Expert midden in een verhuizing zat

Een kwestie van wennen ? De dame is bijna 91 jaar oud en moet maar wennen om met een rollator om de deur heen te bewegen om bij de inhoud te kunnen?

Helemaal overdonderd heeft ze het er op dat moment bij gelaten, later best boos geworden en jullie gebeld dat de deur veranderd moet worden.

Dit is dan ook (na ~ 2 weken) eindelijk gelukt met blijkbaar deze factuur als resultaat. Dat er een extra rit / bezoek heeft moeten plaatsvinden is niet de fout van mijn moeder maar schijnbaar vanwege tijdgebrek (of een andere reden)

Als dit de "service" is die Expert (Culemborg) wil leveren is dat best beschamend, ik had de koelkast dan net zo goed bij een organisatie zoals BOL.com of desnoods Amazon goedkoper kunnen kopen.

Reactie Expert

Ik vind het vervelendom te horen dat dit zo verkeerd valt.

Koelkasten en vriezers worden standaard rechtsdraaiend geleverd, vandaar dat de deur voor de situatie van uw moeder verkeerd om opendraaide. Er is inderdaad 19,95 betaald voor het plaatsen van de koelkast, wat ook uitgevoerd is. Anders was het een drempellevering geworden, dat is gratis.

Door de verhuizing hebben we inderdaad de handen vol maar wilden uw moeder niet op de koelkast laten wachten. Excuses dat we niet ter plekke de tijd hadden om de deur om te draaien maar de 19,95 voor het omdraaien hadden we toch moeten rekenen omdat dit een extra dienst is. Bol.com en Amazon bieden dit vaak niet eens aan.

Ik ben er zelf niet bij geweest maar neem aan dat mijn collega heeft gezegd, kijk of het kan wennen en anders kunnen we nog terugkomen. Anders mijn excuses daarvoor.

Tim

Expert Culemborg

een nietszeggend antwoord waar ik niets mee kan.

Je zal formeel ongetwijfeld gelijk hebben (zal wel ergens in de regeltjes staan).

Feit is dat er telefonisch mooie verhalen worden opgehangen in de trant van : uiteraard zorgen we dat alles netjes wordt geregeld, service is een belangrijk punt en onze toegevoegde waarde... bla bla bla.

Dat andere partijen de service niet bieden is niet relevant, je bent daar voor het produkt (of vergelijkbaar) goedkoper uit. Een argument die ik al vaker bij Expert heb gehoord : we zijn wel (iets) duurder dan de internet aanbieders maar bieden dan ook de service die je mag verwachten. Service die je, zoals nu maar weer blijkt, toch ook nog eens extra moet betalen.

Feit blijft ook dat mijn moeder niet kenbaar is gemaakt dat deze simpele aanpassing ook weer betaald moet worden (misleidend)

Over de extra service : het hoort er zeker ook niet bij dat er even achterom gekeken wordt of alles netjes is achtergelaten...er was tot in de algemene hal een waterspoor achtergebleven.

Reactie Expert

Een oorverdovende stilte!!

d**********@g******** 01-10-2023

Opgepast met toezeggingen over levertijden. In ons geval sterk beïnvloed door beschikbaarheid van monteur voor plaatsing van de inbouw koel/vries combinatie.

b****@l****** 01-10-2023

Bezorging was erg optijd. Product werd netjes geplaatst en geïnstaleerd. Na de instalatie merkte ik wat op en belde ik op, maar er werd helaas niet opgenomen.

Gert 26-09-2023

Een zeer prettige aankoopervaring bij Expert Horst (koel-vriescombinatie). De verkoper in de winkel kon ons verschillende producten laten zien en uitleggen wat de functies allemaal betekenen. Hij was heel vriendelijk, nam de tijd voor ons en moest op 1 punt navraag doen bij de fabrikant. Dat heeft die keurig gedaan en ons daarna daarover geïnformeerd. Wij zijn blij dat er nog dergelijke fysieke winkels zijn en dat niet alles online gaat. Voor die service mogen de prijzen ook best een beetje hoger zijn dan via een webwinkel, wij hebben dat er graag voor over.

A. Van Bommel 26-09-2023

Vriendelijke verkoper die goed mee dacht. Zaken voor me opzocht en zich inzette om me zsm te helpen.