Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Expert is een klantgerichte vakspeciaalzaak in home-elektronica die zich onderscheidt met de pijlers; Beste Service, Persoonlijk Advies en Vertrouwd Dichtbij. Drie kernwaarden waarmee Expert van toegevoegde waarde is in de markt. Dankzij 140 winkels door heel Nederland en een landelijke webwinkel is Expert altijd vertrouwd dichtbij. Wanneer u online koopt bij Expert, koopt u bij de Expertwinkel in uw buurt. U bepaalt zelf of u uw product wilt ophalen of door Expert thuis wilt laten bezorgen wanneer het ú uitkomt! Maar ook na uw aankoop staan wij voor u klaar als u vragen heeft over installatie, garanties of reparatie. Online kopen bij Expert is veilig, vertrouwd en dichtbij!

Deze score is berekend op basis van 132 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.8

Seumpie 16-11-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

75 inch Samsung online besteld en 2 dagen later netjes door de plaatselijke Expert dealer bezorgd. Correcte mensen en zeer vriendeljjk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marie-Paulien Otten 14-11-2017 Via de website gekocht

Marie-Paulien Otten

Shop en bestelling ging er soepel. Verschrikkelijke service alleen. Er zou tussen 1 - 5 geleverd worden, maar de mannen stonden om 12.00 al voor de deur. In plaats later terug te komen om de levering te voldoen weigerde ze op een later oment terug te komen.

Nog nooit zo'n slechte service gehad.

Jos 12-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb voor de bestelling van een Bosch stofzuiger gekozen voor Expert omdat ze een zeer scherpe aanbieding hadden. De bestelling zou worden thuisbezorgd. Op het moment dat de stofzuiger bij de lokale vestiging aangekomen was werden we gebeld om een bezorgafspraak in te plannen. Ik heb daarbij de bezorging kunnen annuleren en direct de machine zelf op kunnen halen. Toch een voordeel van een lokale winkel met een eigen bezorgdienst. Al met al een prettige ervaring en ik zou zeker weer bij Expert de bestelling hebben geplaatst.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ben 12-11-2017 In de winkel gekocht
Emmen

Service is goed

Werd vriendelijk geholpen door ervaren personeel lieten mij eerst rustig rondkijken . Niet direct met de neus vooraan staan . Uitleg war prima

Ben 10-11-2017 In de winkel gekocht
Emmen

Service is goed

Werd vriendelijk geholpen door ervaren personeel lieten mij eerst rustig rondkijken . Niet direct met de neus vooraan staan . Uitleg was prima

Ger 08-11-2017 In de winkel gekocht
Vlaardingen

Expert, De Loper Vlaardingen

Na teleurstellend te zijn 'geholpen' in een andere witgoedwinkel in Vlaardingen, werden we hier vriendelijk en deskundig echt geholpen. Na de aankoop werd ook nog extra moeite gedaan om de wasmachine zo snel mogelijk af te leveren en te plaatsen.

lbaarsma 06-11-2017 Via de website gekocht

Expert wordt je zeker niet wijzer van!!!

Vooraad op website klopt voor geen meter. Geven aan binnen 4 dagen te leveren en na twee weken wachten, wordt het duidelijk dat het product pas een maand later geleverd kan worden.

Es 04-11-2017 Via de website gekocht

Bestel niet in de webshop van Expert!

Update 11 november 2017:
Ik zit nu al 3 weken op de Philips airfryer te wachten. 3 weken geleden besteld en betaald maar nog steeds geen product Terwijl hij in andere (web)shops gewoon op voorraad is.

review 4 november 2017:
Expert stunt met akties die ze niet waar kunnen maken. Op 25 oktober 1 minuut na het starten van de aktie een Philips airfryer besteld en betaald op de website van Expert. Er wordt geadverteerd met bezorging binnen 24 uur, er staat vermeld dat bij akties de bezorging iets langer kan duren.
27 oktober gebeld door de plaatselijke expert zaak dat ze uitverkocht waren(bestelling geplaatst 1 minuut na aanvang van de aktie) en dat de levering was uitgesteld naar 4 november. Op 4 november gebeld, helaas kan de leverancier niet leveren op 4 november waarschijnlijk wordt het nu 9 november. De plaatselijke retailer wilde nog wel voor mij bellen met Venray daar zou er misschien nog 1 staan, maar dan was het de vraag of Venray deze wel wilde opsturen. Ik neem het de plaatselijke retailer niet kwalijk maar ik vind de in informatie van de webshop misleidend en onprofessioneel. Wil je iets kopen bij Expert ga dan naar de winkel en anders kun je beter een bestelling plaatsen bij een professionele webshop.

Mevr van velde 04-11-2017 In de winkel gekocht

Perfecte service

Vriendelijk personeel en niks is hun teveel
Installeren het apparaat netjes met goede uitleg
Geven goede service.
Ik ben al jaren klant.

Smit 03-11-2017 Via de website gekocht

Expert online via winkel Landgraaf actie 10% korting

Ik had een bestelling gedaan via de webshop in de actieweek 10% korting op laptops. Direct betaald en kreeg het bericht dat hij de volgende dag geleverd zou worden bij filiaal Landgraaf.
Ik hoorde maar niets dus gebeld met de filiaal. Hij zou afgeleverd worden maar was nog niet binnen. Een dag later weer gebeld want niemand belde me terug. De verkoper zij dat het raar was dat ik hem online kon kopen want hij was niet op voorraad. In de winkel was hij ook niet en ook niets vergelijkbaars. Hij zou hem gaan bestellen. Maandag waren ze dicht maar dinsdag kon ik hem met zekerheid ophalen. Op donderdag was er niets binnen. Allemaal rare smoezen gehoord. Klopte niets van het verhaal. Ik heb mijn geld teruggevraagd. Dat kan dan alleen weer via de webshop. Ik zit nu op het geld te wachten. Het hoofdkantoor verwijst alles naar het filiaal want die zouden zelf de voorraden bijhouden. Ik koop nooit meer wat via deze webshop. Dan liever zonder korting bij de bol. Als je die betaald heb ik hem ook.

Kleinsmit 31-10-2017 In de winkel gekocht
Expert Jansen te Uithuizen

Eerlijke service

Wij hebben kortgeleden een nieuwe tv en soundbar gekocht. Daarbij hebben wij een goed advies ontvangen met een uitstekende service.
Wij waren ca. 2 weken voor een actiedag in de winkel, er is ons eerlijk verteld dat we beter met de aanschaf konden wachten op een actiedag waardoor we honderden euro's hebben bespaard op onze totaalaankoop.

Wij zijn erg blij met de geleverde service!

Rowena van den Bogaard 31-10-2017 In de winkel gekocht
Boxtel

Enorm goed geholpen

Ik heb voor deze winkel gekozen vanwege de goede service. Ik heb halverwege dit jaar mijn TV, soundbar, droger en wasmachine gekocht. met de stapelkorting op de TV, soundbar en droger heb ik mijn wasmachine erg goedkoop kunnen kopen. Als je net op jezelf gaat wonen is dat natuurlijk super dat ze dit zo hebben kunnen regelen. Kortom, ik zou er zo weer naar terug gaan. de medewerkers waren erg vriendelijk en luisteren goed naar je wensen. Ook met mijn TV hebben ze me erg goed geholpen. Er stond een 50 inch samsung tv in de winkel, en voor precies dezelfde prijs hadden ze nog een 55inch in het magazijn staan. daar zei ik natuurlijk geen nee tegen. Alles was netjes geleverd, de wasmachine en droger zijn netjes naar zolder gebracht en ik heb nog steeds heel veel plezier van mijn spullen. Al met al, een super winkel!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Blokker 30-10-2017 In de winkel gekocht
Uithuizen

Flexibele service op maat, top!

Bij aanschaf van een Bosch inbouwoven, zijn wij door Expert Uithuizen goed geïnformeerd. De verkoper keek duidelijk naar onze wensen, ipv het duurste apparaat te willen verkopen. Verder uitstekende inbouwservice.

Ton Stevens 30-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige actie!

Artikel informatie is uitstekend en duidelijk! Daarnaast is de tijdelijke actie van enorm belang voor het uiteindelijk kiezen van een product bij Expert. Goed gedaan en zeker voor herhaling vatbaar. Zeker een aanrader voor vrienden en bekenden om aan te raden!

Jos Versleijen 30-10-2017 In de winkel gekocht
Venray

Perfecte Service en bezorging door Expert Medewerkers Venray

Goed en behulpzaam , qua Uitleg door bekwame Medewerker in Vestiging Venray.
Bezorging verliep Perfect ,en de bezorger was zeer Correct en behulpzaam
Pluim voor deze Medewerker

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jos 26-10-2017 In de winkel gekocht
Kromstraat Veldhoven

GEWELDIGE SERVICE

goede en heel vriendelijk medewerkers , en wat heel fijn is van deze winkel in Veldhoven ,het is een kleine winkel waardoor nog echt aandacht aan de klant word gegeven

Jo 08-10-2017 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Goede service en prima verhouding prijs kwaliteit

Behulpzame medewerkers die weten waar ze het over hebben en een eerlijk advies geven. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is ook prima. Fijne, overzichtelijke zaak.

Riejan 06-10-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Super en top service.

Een goede winkel (Roosendaal), waar je nog klant bent! Goede hulp bij uitzoeken apparatuur (droger) en kennis van zaken.
Afleveren en installatie, echt top en goed. Ga zo door. Expert Roosendaal: top.

Harry Peeters 04-10-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte levering

Op maandag artikel besteld en dat zou , volgens de leverings voorwaarden, dinsdag geleverd worden . Dinsdag niet geleverd. Woensdag niet geleverd en donderdag zal het geleverd worden. Zeer slecht en beslist niet klantvriendelijk. Allerhande uitvluchten om de tekortkoming goed te spreken.

Daan 04-10-2017 Via de website gekocht

Voor Expert betekent 1 werkdag in de praktijk meerdere weken

Vorige week maandag een bestelling geplaatst voor een printer bij Expert. Op de website stond vermeld dat deze de volgende werkdag zou worden bezorgd. In de e-mail ter bevestiging van de aankoop stond ook vermeld: 'uw bestelling zal over 1 werkdag worden aangeboden door de bezorgdienst'. Ik ben de volgende dag echter voor niets thuis gebleven om op mijn bezorging te wachten, want mijn bestelling werd niet bezorgd. De rest van de week niets meer van Expert vernomen, vandaar dat ik afgelopen maandag heb gebeld naar Expert en werd doorverbonden naar de betreffende Expert vestiging die verantwoordelijk is voor mijn levering. Mij werd verteld dat 'ik een e-mail had moeten ontvangen over de vertraagde levering' (wat niet is gebeurd) en dat ik mijn product deze week ontvang. Tot op heden heb ik echter nog niets gehoord terwijl Expert mijn bestelling gisteren of vandaag binnen zou krijgen volgens de medewerker. Nu kan het natuurlijk zijn dat ik aan het einde van deze week mijn bestelling nog ontvang, maar het feit dat voorgespiegelde bezorgtijden bij lange na niet worden gehaald en ik verder niet word ingelicht over een vertraagde levering en zelf contact met Expert moet opnemen is zeer teleurstellend. Volgende keer dus maar weer gewoon naar de MediaMarkt gaan.

Roy 23-09-2017 Via de website gekocht

Goede afhandeling

Toevallig op de site van expert terecht gekomen om dat ik opzoek was naar een Miele stofzuiger. Netjes verzonden op naam van de dichtstbijzijnde expert winkel met een bedankt briefje met telefoonnummer voor eventuele vragen. Alleen jammer dat je niet mee kunt doen met de aktie om je aankoopbedrag terug te verdienen. Dit geld alleen voor mensen die een cadeaukaart hebben ontvangen in een twee weekse aktie periode. Net ook maar een nieuwe wasmachine daar besteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Arjan 20-09-2017 Via de website gekocht

Goede service Expert bij aankoop Philips Tv

een mooie en duidelijke webshop met als het nodig is een winkel in de buurt. er werd keurig aangegeven wanneer de bezorgtijd was en een half uur voor bezorgen belde men dat ze onderweg waren. Zoeken en bestellen op de site zijn erg gemakkelijk met veel product info.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam. van der Wijk 19-09-2017 In de winkel gekocht
Marum

Wederom super service!

Onze steelstofzuiger raakte defect, deze is in zijn geheel door Expert Marum ingenomen en we mochten een nieuwe uitzoeken! Het is na een kleine bijbetaling de duurdere AEG CX7-35-TM geworden. We zijn daarom wederom super blij met Expert Kramer te Marum!

Doppenberg 16-09-2017 In de winkel gekocht
Emelo

Slechte service. Expert Ermelo

Telefoon 2 weken oud oplaten sturen nu willen ze dat we 58 euro onderzoekskosten betalen.
En dan is hij nog niet gerepareerd. Gebruikers schade zeggen ze hij heeft van dag 1 in een hoesje gezeten en de schade zou bij de contacten van de batterij zitten. Ze zeggen gewoon eerst 58 euro betalen dan krijg je de telefoon terug.Wat een slechte service!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

MissJBS 12-09-2017 In de winkel gekocht
Vroomshoop

Gewelidige service

Expert in Vroomshoop is een zeer nette winkel met goed opgeleid personeel. Weten waar ze over praten maar laten de klant toch zelf kiezen. Beslist een aanrader om hier je aankopen te doen. Ik vind dit een mooie zaak met vriendelijke mensen en goeie service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Service??? 08-09-2017 In de winkel gekocht
Expert - Westerstraat 75

Geen service

Op 22-08-2017 een Braun scheerhoofd Keypart 32B besteld welke nog dezelfde week zou worden geleverd. Het is nu 08-09-2017 en tot nu niet geleverd en ook taal noch teken ontvangen van de winkel in Purmerend.

D 08-09-2017

Het bovenstaande verhaal is een goed voorbeeld waarin iedereen zijn best heeft gedaan om een klant aan een onderdeel te helpen en door een fabrikant de zaak vast loopt. Braun kan deze scheerkoppen niet leveren en wij worden als Expert hierop aangesproken. Inmiddels heeft Braun laten weten vanaf 20 september 2017 weer te gaan leveren. Uw en ons geduld worden dus op de proef gesteld.

Fam van Dijk 31-08-2017 In de winkel gekocht
Haren groningen

Goede uitleg en prima service

Hele goede uitleg over de mogelijkheden en de verschillen tussen de diverse wasmachine en drogers. Zeer kundige medewerker die mij nog iets kon vertellen over het wassen van kleding :-)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

rosmalenpeter@gmail.com 29-08-2017 In de winkel gekocht
brusselsepoort maastricht

goede winkel

Zeer nette winkel met goed opgeleid personeel. Weten waar ze over praten maar laten de klant toch zelf kiezen. Beslist een aanrader om hier je aankopen te doen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert Maas 29-08-2017 In de winkel gekocht
Oosterhout.

Topwinkel in Oosterhout.

Deskundig en vriendelijk personeel met aandacht voor al je wensen en vragen. De levering, montage en instellen van je installatie thuis is top. De monteur gaat niet weg voordat alles werkt en is ingesteld. Al heb je 110 vragen ze worden beantwoord, ook na de levering !! After sales is geweldig goed. In deze tijd van elektra grootgrutters is dit zeker een aanrader. Prijs/kwaliteit is niet te vergelijken met de elektra groothandels. Topwinkel !!

Daan 23-08-2017 Via de website gekocht

Goede service bij product niet meer op voorraad

Ik was op zoek naar een UHD smart TV. Expert had deze voor de laagste prijs, dus vandaar mijn keuze voor Expert. Echter bleek deze TV niet meer leverbaar. Uitstekende service van Expert Naaldwijk door mij een vervangende (betere) aanbieding te doen. Super tevreden met mijn aankoop, en zeker ook met de service van Expert. Mijn complimenten, echt een aanrader!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Paul 21-08-2017 In de winkel gekocht
Uden

Goede service, duidelijk advies en aardige verkoper.

Wij hebben gekozen voor de Expert in Uden vanwege het ruime aanbod, duidelijke uitleg en service t/m de artikelen in de auto plaatsen. De TV bevalt prima en ook voor een volgende aankoop gaan we zeker bij de Expert kijken.

Ewout 08-08-2017 In de winkel gekocht
Expert Krimpen aan den IJssel

Bij expert in Krimpen aan den IJssel service heel slecht

Ik ben heel slecht behandeld bij expert in Krimpen aan den IJssel ik wilde namelijk een tablet kopen en toen ik er een had uitgezocht kwam de verkoper erbij. Op het kaartje wat erbij was stond de prijs van € 179,00 toen haalde hij het kaartje weg en zij dat het een oude prijs was en toen moest ik ineens € 199,00 betalen waar ik natuurlijk niet mee accoord ben gegaan maar hij gaf mijn niet het tablet voor € 179,00 ik moest gewoon € 199,00 betalen wat ik uiteraard niet heb gedaan

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Johan Emmeloord 05-08-2017 In de winkel gekocht
Emmeloord

Uitstekende voorlichting over DAB+/FM/Internet radio.

De verkoper heeft mij de mogelijkheden van dit soort radio's duidelijk uitgelegd en gedemonstreerd. Daardoor heb ik een mooie keuze kunnen maken. Een groot voordeel van zo'n winkel in eigen woonplaats. Mag het dan € 10 meer kosten? Ja dus.

Mark Bakker 05-08-2017 In de winkel gekocht
Assen

Personeel dat tijd voor je neemt en kennis van zaken heeft!

Deze winkel had de tv in het echt staan, hier door kregen we een goede indruk van de grote van het scherm en de kwaliteit van het beeld!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

g tolner 03-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige survers

ik vind deze zaak een mooie zaak met vriendelijke mensen en goeie survers hebben
als iets nodig heb even naar de zaak bellen en ze staan altijd voor je klaar

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Mulders 31-07-2017 In de winkel gekocht
Horst

Goede ervaring door de service.

Tja, mijn 94-jarige moeder had de wasmachine kapot, en ik hoorde dat jullie goede service boden, daarop ben ik naar Horst gereden en heb ik de wasmachine uitgezocht met mijn moeder en haar vriend die dit adres had geadviseerd.
De wasmachine werd in Venlo afgeleverd en nu maanden later hoor ik nog steeds dat ze zeer tevreden is, en is de hele familie is heel dankbaar voor de goede service.

janneke 21-07-2017 Via de website gekocht

prima service

Dik tevreden! Vlotte levering, behulpzaam bij probleempje oplossen, goede service en namen alle tijd.

Geert 21-07-2017 In de winkel gekocht
tilburg

Geweldige service

Stofzuiger van Dyson via Expert besteld. Na het plaatsten van de bestelling geeft dyson geen reactie op de levertijd.
Expert Tilburg heeft mede door het blijven aangeven naar Dyson voor elkaar gekregen dat de stofzuiger wel geleverd ging worden. Petje af voor deze service. Dyson laat zo zien dat ze service op een laag pitje hebben.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Rick 19-07-2017 Via de website gekocht

Toch geen bezorgservice

Ik was geïnteresseerd in een tv. Het gewenste model was ook bij de concurrent te koop en zelfs voor exact dezelfde prijs. Beide websites hadden de tv op voorraad, maar omdat Expert mij al bekend was (en de beste service beloofde), heb ik hem daar maar besteld.

Zondag besteld en de levertijd was over één werkdag. Dat kwam goed uit, want ik werkte die dinsdag thuis. Dinsdag kreeg ik echter een mailtje dat het product toch niet op voorraad was (de website gaf nog steeds aan van wel). Inmiddels was de tv wel besteld bij de distributeur en daar was hij wel op voorraad. In de onwetendheid wanneer ik hem dan ongeveer zou kunnen verwachten heb ik het filiaal gebeld. Daar werd de telefoon niet opgenomen en werd ik doorverbonden naar een ander filiaal. Die konden ze mijn bestelling niet opzoeken, maar dachten dat het dan één dag later zou worden. De dag de erna nog eens gebeld. Het product zou die dag waarschijnlijk binnenkomen en dan aan de bezorging worden aangeboden. Die avond kreeg ik inderdaad een mailtje dat Post NL mijn pakket had en dat donderdag tussen 14:00 en 18:00 zou leveren. Beetje jammer, want dan ben ik aan het werk. Dit terwijl de website van Expert zegt: "Een nieuwe wasmachine of televisie? Onze eigen bezorgers brengen uw aankoop netjes bij u thuis, wanneer het u uitkomt. Altijd op afspraak en u hoeft dus niet de hele dag thuis te blijven." Nu heb ik tegen betaling de afspraak van Post NL verzet naar de avond (en moet ik alsnog eerder van mijn werk vertrekken om er tussen 18:00 en 22:00 te zijn).

Het is allemaal geen ramp en ze zullen vast hun best willen doen, maar voor een winkel die zo opdringerig beweert de beste service te bieden, slaan ze de plank behoorlijk mis. Volgende keer bestel ik mijn spullen weer bij de concurrent.

RolandW 04-07-2017 Via de website gekocht

Expert? Ik dacht het niet

Expert begrijpt 't? Nou ik dacht het niet.
Koop je een dure Bosch koelvriescombinatie van meer dan EUR 600, die binnen 1 jaar uitvalt. Na herhaaldelijk door Bosch zelf teleurgesteld te worden - het is een groot vriesgedeelte, inmiddels heb ik voor meer dan EUR 150 aan vriesgoed weggegooid - contact opgenomen met Expert.
Die nemen zelf contact op met Bosch, maar veel verder dan de al met Bosch gemaakte afspraak van 1,5 week na opgave klacht komen zij ook niet. Tot overmaat van ramp komt Bosch ook niet op afspraak en moet IK er weer achteraanbellen. Bij Bosch knap ik na 5 minuten in de wachtrij voor het callcentre weer af en neem contact op met Expert. Die bellen weer met Bosch, maar ook nu weer komt er op mijn uitdrukkelijke verzoek om ofwel een nieuwe koelvriescombinatie ofwel een Bosch-monteur maar dan wel vandaag (11 !! Dagen na klacht) geen beweging in. Ik kan een leenapparaat van Expert krijgen. Die is 1,5 keer zo klein, ontoereikend met een feest voor de deur. Ik stel voor een nieuw apparaat - geen Bosch natuurlijk!, maar een Miele of zo - bij expert te kopen en deze te verrekenen met de aankkop van de Bosch. Krijg nul op het rekest. Als ik geen leenapparaat wil mag ik het zelf uitzoeken. Zo word ik gesqueezed tussen Bosch en Expert.

Zover voor de service; als je overweegt witgoed te kopen: sla Expert over en Bosch ook.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Rob 11-06-2017 Via de website gekocht

Aangenaam verrast!

Een energie zuinige droger aangekocht via Expert. De aankoop via de webshop ging voorspoedig. De informatie over de bezorging via mailcontact en telefoon ging prima. Ook de bezorging ging volgens afspraak. Kortom ze begrijpen het :)

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E 11-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service Expert Dieren

Ik heb van vrienden en familie goede verhalen over expert gehoord qua service en klantvriendelijkheid en dat vind ik belangrijk met de aankoop van een laptop. De werknemers van Expert Dieren hebben contact met mij opgenomen en duidelijk aangegeven wat te verwachten omtrent levertijd. Zeer snel en netjes afgehandeld.

Liz 08-06-2017 In de winkel gekocht
Dinxperlo

Geweldige service!

Expert Dinxperlo heeft ons geweldig goed geadviseerd, goede service en zeer klantvriendelijk. Denken echt met je mee. Wij gaan zeker terug!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

m. groenen 08-06-2017 In de winkel gekocht
expert

altijd een goed gevoel daar goede voor lichting

omdat ze daar altijd klant vriendelijk en de tijd voor je neme zijn goede voor lichting geven en de voor of nadelen van het product geven en niet op dringen naar een bepaald product

LW van Tongeren kerkstraat 36 6917ak te Spijk 06-06-2017 In de winkel gekocht
sHeerenberg erg goed en kundige Filiaalhouder. Mark verkerk

uitstekende service

klantvriendelijk doen er alles aan om je met het goede product naar huis te laten gaan bij twijfel niet op dringen garantie is top laat de fabrikant het af weten lossen zij het zelf op ik heb op de website een smartphone gezien en in winkel gekocht in sheerenberg

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

B de Jong 02-06-2017 In de winkel gekocht
Burgum

Een prima winkel waar je als klant zeer goed word behandeld

Wij kopen altijd in deze winkel waar kwaliteit voor op staat ,en waar heel goed word geholpen door zeer deskundig personeel

Elise 01-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende, persoonlijke service

Mijn ervaringen met Expert in Leersum zijn uitstekend. Faire prijzen en tegelijkertijd een 'persoonlijke' winkel. Je hebt niet het gevoel met een onpersoonlijke gigant te maken te hebben. Mijn stofzuiger werd dezelfde avond door een medewerker van Expert bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Corina Bogers 01-06-2017 Via de website gekocht

Misleidende informatie

Tijdens het bestellen in de webshop werd me beloofd 1ste werkdag in huis. Dat werd 3 dgn later. Als je dan besluit om hem zelf maar te halen en je later een enquete invuld krijg je ook nog is als verwijt dat het je eigen keus is de koelkast zelf te halen... ik kan geen week zonder koelkast

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

jar93 01-06-2017 In de winkel gekocht
leersum

Fijne meedenkers die mensen van EXPERT !!

onlangs een offerte laten maken, met de mogelijkheid te wachten op een actie zodat er meer korting gegeven kon worden. in verband met 50 jaar bestaan, zijn er interessante acties. nu offerte omgezet naar order. geen probleem bij Expert!

Rob van Ooijen 30-05-2017 In de winkel gekocht
Naaldwijk

Echte service voor internetprijzen!

Op internet prijzen vergeleken. Ik vond het moeilijk om goed te vergelijken. Voor het eerst deze Expert winkel bezocht en werd uitstekend geadviseerd. Toestel thuis bezorgd, geïnstalleerd en onze "oude tv" in de slaapkamer opgehangen! En dat voor een internetprijzen! Had nog een vraagje over de bediening. In plaats van het uit te leggen kwam de monteur nog even langs! Deze winkel geeft service met een glimlach! Ik weet waarbij voortaan mijn spullen ga kopen! Bedankt Expert Naaldwijk!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -