Expert - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 1916 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Expert is een klantgerichte vakspeciaalzaak in home-elektronica die zich onderscheidt met de pijlers; Beste Service, Persoonlijk Advies en Vertrouwd Dichtbij. Drie kernwaarden waarmee Expert van toegevoegde waarde is in de markt. Dankzij 140 winkels door heel Nederland en een landelijke webwinkel is Expert altijd vertrouwd dichtbij. Wanneer u online koopt bij Expert, koopt u bij de Expertwinkel in uw buurt. U bepaalt zelf of u uw product wilt ophalen of door Expert thuis wilt laten bezorgen wanneer het ú uitkomt! Maar ook na uw aankoop staan wij voor u klaar als u vragen heeft over installatie, garanties of reparatie. Online kopen bij Expert is veilig, vertrouwd en dichtbij!

Deze score is berekend op basis van 171 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.5

Ab 11-05-2018 In de winkel gekocht
Leersum

Uitstekende uitleg

Uitstekende uitleg over het aan te schaffen artikel. Vriendelijke medewerkers! Nadat je de winkel in bent gekomen, vragen zij waarnaar je zoekt. Vervolgens krijg je de mogelijkheid je in de winkel (verder) te oriënteren naar de betrokken artikelen. Heb je nog geen keus kunnen maken dan geven de medewerkers uitleg over de verschillen en mogelijkheden van de gezochte artikelen. Waarna je een weloverwogen keuze kunt maken. Of eerst naar huis te gaan met de verkregen informatie om later de aankoop te gaan doen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

busser 07-05-2018 In de winkel gekocht
Elst gld

Zeer deskundige en klantvriendelijke dienstverlening

De expert winkel in Elst is voor ons de winkel waar we alle witgoed en elektronische spullen gekocht hebben. We zijn altijd goed en deskundig te woord gestaan en de dienstverlening is super!

Theo M 07-05-2018 In de winkel gekocht
uden

geweldig advies

geweldig en netjes geadviseerd en geholpen bij de aankoop van een externe harde schijf voor het copieeren van belangrijke gegevens.

Christel en Tjeerd Douma 04-05-2018 In de winkel gekocht

Super persoonlijke en vriendelijke service!

Via de winkel een wasdroger gekocht. Snelle service en installatie op zaterdag. Daar word je toch blij van als je oude wasdroger in brand is gevlogen! Ik hoop dat er ‘fysieke’ winkels blijven bestaan in ons dorp Dronten. De plaatselijke ondernemer moet je daar dan bij steunen.

Kees 04-05-2018 In de winkel gekocht
Bodegraven

Een eerlijk top advies

Geweldige eerlijk advies. Er is goed naar mijn wensen geluisterd! De verkoper is een vakman! Ik kwam voor een heel ander sound systeem. Maar deze paste niet bij mijn wensen. Ik ben super blij met zijn eerlijke advies en geniet elke dag van mijn aankoop.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Corrie 04-05-2018 Via de website gekocht

De naam van deze winkel past helemaal

Ik ben zeer tevreden over deze winkel .Heb via de website een koel-en vrieskast aangeschaft .Erg goed afgehandeld . Ook de bezorging was top .Alles keurig geplaatst . Zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Gerelings 04-05-2018 In de winkel gekocht
Den Dolder

Goede service

Omdat wij al wat ouder zijn is het niet altijd even makkelijk om ons apparaat te beheersen.
Toch blijven de medewerkers vriendelijk en waar mogelijk komen zij aan huis helpen.
Wij zijn daar heel blij mee.

Martien en Henny 02-05-2018 In de winkel gekocht

Hele goede service

goed overzicht, vriendelijk en ervaren medewerkers, betrouwbaar en eerlijk advies.
bereikbaarheid is goed ook telefonisch voor een vraagje

Ted Gijsel 02-05-2018 In de winkel gekocht
Uden

Uitstekend en uitgebreid advies

Het is fijn om producten in het echt te kunnen beoordelen. Is het tv-beeld echt zo helder? Welk geluid produceert de koffiemachine? Hoe sluit de wasdroger? Hoe klinkt de koptelefoon? Bovendien zijn er altijd medewerkers aanwezig die alle tijd voor je nemen én zonder uitzondering over veel productkennis beschikken.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

P.Eijkelenboom 01-05-2018 In de winkel gekocht
Diessen

Zeer bekwame vakmensen

Altijd voor alle producten veel kennis van zaken,correcte afhandeling en afspraak is afspraak.
Voor een scherpeprijs een topprodukt dat is de kracht van Expert

Tiemen Groen 01-05-2018 In de winkel gekocht
Expert Tromp Leeuwarden

Snel en goed

Bij Expert word je snel geholpen door deskundig personeel. Weet een medewerker minder van een bepaald type product, dan vraagt hij een specialist die wel alle vragen kan beantwoorden.
Expert heeft een eigen service dienst, zodat je bij een eventueel defect snel geholpen kan worden.
Kortom: wij kopen alle elektronica bij Expert!

info@joostenvof.nl 01-05-2018 In de winkel gekocht
Deurne

geweldige service

vriendelijk zeer behulpzaam en goed advies van het personeel. snelle levering en evt reparaties worden keurig opgelost.

kuppeveld 01-05-2018 In de winkel gekocht
wijchen

super webwinkel

fijne webshop ruime keuze en zeer scherpe prijzen nette levering via winkel zeer behulpzaam personeel

P. van Baal 01-05-2018 In de winkel gekocht
expert in Roosendaal

Goede service,

prettige winkel, komen er al 10 tallen jaren. krijgen goede voorlichting , erg vriendelijk personeel.

Arienne 01-05-2018 In de winkel gekocht

Superleuk geholpen in de winkel

Er werd alle tijd genomen om uit te leggen hoe de machine werkt, die ik wilde kopen. Ook al liep het tegen 6 uur, niemand liep te pushen, en alle vragen zijn goed beantwoord.

Mark.Wentzel 01-05-2018 In de winkel gekocht

Ggeweldige service met als doel er samen uit te komen.

Personeel is vriendelijk,duidelijk,oplossing zoekend.!
Keuze mogelijkheid voldoende.
Goede ligging in het centrum.
Parkeergelegenheid op loopafstand.

Rene 30-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Via de webshop wat besteld en de volgende dag geleverd door de lokale winkel, dus voor onderhoud en dergelijke meteen dicht bij huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Henk van Hoorn 30-04-2018 In de winkel gekocht
Nijkerk

Een winkel met een ruime keuze.

Een winkel met deskundig personeel, met een ruime sortering van de te goederen die er verkocht worden

B&B BijWieketeGast. 30-04-2018 In de winkel gekocht

Een echte expert!

Voor ons gastenverblijf BijWiekeTeGast moest een flatscreen- TV met draaiplateau worden gekocht en geïnstalleerd. Voor 70+-ers een lastige opgave. Het advies, de deal en de installatie door Expert was perfect!

J.A.Eversen 30-04-2018 In de winkel gekocht
Willemsen Gouda

Vakkennis gaat gepaard aan service

Al jaren zijn we klant van Expert Willemsen in Gouda en tot grote tevredenheid. Voor welk product of merk we komen, zonder in een handleiding te moeten kijken, weet de verkoopmedewerker de informatie erover te geven. De aflevering van het product gaat ook heel plezierig: op tijd en alles goed aangesloten en uitgelegd.

EG. Faasse 30-04-2018 Via de website gekocht

Hele goede service komt afspraak na

Na het shoppen wordt er snel contact gelegd echt super. Je word naar je wensen gevraagd en samen kom je tot een oplossing. Dat geeft een goed gevoel. Ze hebben echt aandacht voor de klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rosanke 30-04-2018 In de winkel gekocht
Assen

Assen met zijn Expert is voor mij nooit te ver !

Juist de winkel vind ik lekker persoonlijk en klantvriendelijk. Hun objectieve advies is voor mij heel belangrijk !

R.Stijntjes 30-04-2018 In de winkel gekocht
Nijverdal Doornenbal

Uitermate tevreden met adviezen en service

De winkel/shop heeft een goede en overzichtelijke uitstraling. De medewerkers zijn vriendelijk en adviseren goed. Bij aflevering aan huis duidelijke uitleg over gebruik.

TK 30-04-2018 In de winkel gekocht

Klant is koning

Bij Expert in Leersum een inbouwoven en inductie kookplaat gekocht. De verkoper neemt alle tijd om de wensen van de klant te achterhalen en komt vervolgens met meerdere alternatieven. Als klant wordt er goed naar je geluisterd. Bij twijfel of het gewenste product past wordt er eerst een monteur langs gestuurd om een en ander na te meten alvorens het product wordt besteld. Het product wordt vakkundig door eigen monteurs ingebouwd.

Lok 30-04-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Fantastische service op alle momenten!

Ik ben echt klant bij Expert Leeuwarden. Er wordt goed naar mijn vraag geluisterd en mijn situatie wordt juist besproken totdat we samen het doel hebben bereikt. Fantastisch.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

claudio cuppens 30-04-2018 In de winkel gekocht
beuningen

goede service

nette mensen die het komen installeren ,en je ziet dat ze schik hebben in het werk wat ze doen
en ook dat ze het verpakkings materiaal allemaal weer mee terug nemen

Josie van den Hoek 30-04-2018 In de winkel gekocht

Precies wat ik nodig heb!

Omdat ik in het buitenland woon en daar van alles mis, zijn de persoonlijke service, de kennis en de efficiēncy in 'mijn expert om de hoek' extra welkom. Dus als ik vanuit het verre Tanzania weer bij mijn zus in Gouda logeer is de Expert winkel vlakbij een uitkomst.
In de loop der jaren kochten we van alles, o.a. specifieke onderdelen van een Philips scheerapparaat en een koffiemolen. Meestal heb ik vantevoren iets online opgezocht. Eenmaal in Gouda voor een paar weken kon het me de hulp van de Expert mensen direct besteld worden en op tijd in de koffer.
Nu hebben we dagelijks plezier van deze aankopen.

C. van Werkhoven 30-04-2018 In de winkel gekocht
Diemen

Doen meer dan wat wordt beloofd!

Met Expert Diemen doen wij al jaren zaken. Service, betrouwbaarheid en het geven van meer dan wat mag worden verwacht, betekent voor mij dat zij een loyale leverancier zijn die zeker een loyale klant verdient!

Tonny Middendorp 30-04-2018 In de winkel gekocht
DORDRECHT

Geweldige service en vriendelijk personeel.

Goede service en klantvriendelijkheid en fijne personeel.staan altijd voor je klaar.veel variatie hebben ze.

kees van montfort 30-04-2018 In de winkel gekocht
asten

super winkel

expert is een mooie en fijne winkel en vooral expert Asten
goed personeel die weten waar ze over praten
ik kom er graag
gr. kees v montfort

erna 29-04-2018 In de winkel gekocht
expert stadskanaal

klantvriendelijk

vriendelijk en behulpzaam personeel. korting goed geregeld. overzichtelijke en nette winkel, in de buurt

Joost Vellinga 29-04-2018 In de winkel gekocht
Leersum

Niet de goedkoopste, wel unieke service!

Op internet is allerlei apparatuur tegen afbraakprijzen te koop, maar bij Expert krijg je prima advies, ze komen de spullen brengen en monteren.
Dat beetje geld besparen weegt niet op tegen de dienstverlening van Expert.

Robert Blaauw 29-04-2018 In de winkel gekocht

De Vriendelijke Expert

Al bij het binnenkomen trof ons de ontspannen en vriendelijke sfeer. We kregen echt de ruimte om rustig rond te kijken, van enige opdringerigheid was geheel geen sprake. Na verloop van tijd stonden we open voor informatie en ontwikkelde zich een informatief gesprek. Dit hielp ons op weg naar een goede en definitieve keuze.

Flikweert 29-04-2018 In de winkel gekocht

Expert: een winkel waar je regelmatig terugkomt.

Ik ben erg tevreden over de Expertwinkel bij mij in Naaldwijk. Zo lang ik me kan heugen kopen wij hier
ons witgoed en andere elektronica. Waarom zouden wij verder zoeken als deze winkel ons prima adviseert, met ons meedenkt bij onze aankopen. In de wekelijkse folder staan veel aanbiedingen, maar de keuze in de winkel is nog veel groter en de prijzen liggen ook gunstig in vergelijking met andere zaken. De service is prima, als er problemen zijn staan de medewerkers klaar om te adviseren of daadwerkelijk te helpen oplossen.

Selma Rotgans 29-04-2018 In de winkel gekocht

Kleinschaligheid

Kleinschaligheid en daardoor persoonlijke hulp en adviezen, team is redelijk constant waardoor ook herkenning. Goede kwaliteit van de producten.

Johan 29-04-2018 In de winkel gekocht
Expert Kaatsheuvel

Goed advies en geweldige service bij Expert Kaatsheuvel

Na een goed en duidelijk advies onze aankoop bevestigd. De TV en het audio systeem keurig geleverd en geïnstalleerd door de medewerkers. Ook nadien nog feedback ontvangen voor persoonlijke instellingen.

K.Visser 29-04-2018 In de winkel gekocht
Burgum

spontane vriendelijke verkopers met humor

het is een ongedwongen sfeer met zeer vriendelijke verkopers , welke goed advies geven.
de keuze is ruim aanwezig, en mocht u geen keus maken uit de aanwezige artikelen, dan duikt de verkoper met u in de online expert winkel, zodat dat de keus nog ruimer en voordeliger wordt.

A&A 29-04-2018 In de winkel gekocht
Hillegom

snelle service

We moesten snel een koffie apparaat hebben, keuze gemaakt, winkel gevraagd naar voorraad, was niet op voorraad maar kon worden opgestuurd. Volgende dag werd het apparaat thuis bezorgd. zonder een km te hebben hoeven rijden.. top

Jan 29-04-2018 Via de website gekocht

Expert en daar vind je wat nodig heb voor een goede prijs.

De juiste service, bij toeval iets nodig gehad was niet op voorraad ben geinformeerd dat er binnen 48 uur geleverd wordt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Adriana 29-04-2018 In de winkel gekocht
Dordrecht

Goed vakmanschap.

De verkoper had veel verstand van de producten die hij verkocht. Werd ook op tijd geleverd, en goed service.

Denns 28-04-2018 In de winkel gekocht
Wieringerwerf

Perfecte service

Super goede service en eerlijke uitleg. Verkopers weten waar ze over praten en geven een eerlijk advies

Koopmans 28-04-2018 In de winkel gekocht
Oss

Geweldig

Pas een airfryer aangeschaft bij expert.
Heb de airfryer op dag van korting kunnen reserveren. Super service & vriendelijk geholpen!! Ik beveel expert aan! Top

Jan 28-04-2018 In de winkel gekocht
Beuningen Gld

Fijn bedrijf

Een bedrijf waar je leuk ontvangen wordt en mensen de tijd nemen naar je vragen en wensen te luisteren en deze in te vullen. Die zich soepel opstellen bij eventuele twijfel of het willen retourneren of ruilen van gekochte producten. een echte aanrader om grote en kleien producten aan te schaffen .

C. W. Vermeer 28-04-2018 In de winkel gekocht
Crabbenhof

dicht bijzijnde goede e-winkel in de buurt

aardig personeel , geeft goede info over de gedane inkopen, ook service is prima !
kopen daar al jaren onze "spullen". En hopen dat nog lang te kunnen doen.

J. kamstra 28-04-2018 In de winkel gekocht
Expert Meijer Burgum

Goed en eerlijk advies in Burgum bij Expert Meijer.

Diverse keren iets gekocht, keurig en op tijd geleverd/bezorgd. 1x was per abuis een afwijkend toestel geleverd en geplaatst, en daarna keurig netjes weer uitgebouwd en de juiste geplaatst, zonder ook maar een onvertogen woord: gezegd is er : Wij leveren wat er is afgesproken, zo niet dan verzorgen wij de omruil. Toppie service en behandeling. Kunnen veel winkels een voorbeeld aan nemen

Piet 28-04-2018 In de winkel gekocht

Goede service ze weten waarover ze praten

ik heb al heel wat artikelen gekocht allemaal in de winkel alles is altijd stipt geleverd
als ik een probleem werd het naar behoren opgelost en zoals het hoort

john 28-04-2018 In de winkel gekocht
epert Roosendaal

service 2.0!!!

prettige ontvangst in de winkel, geen verkooppraatjes om je toch maar iets te laten kopen,goed advies bv voor en nadelen van diverse apparaten tegen over de prijs, maar laten de keuze duidelijk aan de klant.heb ook al eens alleen goed advies gekregen toen ziggo mijn tv niet meer ondersteunde, een ander had me wellicht een ander tv aangesmeerd,kortom geweldige service, ook bij hun gaat er wel eens iets mis, bv kwamen mijn nieuwe tv instaleren en deze bleek niet te werken,maar ook dit werd goed opgelost, een nieuwe tv besteld, tijdelijk een bruikleen toestelgeplaats alles netjes werkende gemaakt, top ook als het misgaat. voor ons geen andere zaak als het om elektronica gaat, nemen graag op de koop toe dat het misschien iets duurder is dan de bv de Media markt, maar kwa service kan niemand tegen expert op, dit is voor ons het belangrijkste

ZEER TEVREDEN 28-04-2018 In de winkel gekocht
EMMEN

voor ons DE winkel

Leuke winkel, goed overzicht producten, prima voorlichting, prettige omgang personeel, bezorgen en installatie zeer goed.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mia 28-04-2018 In de winkel gekocht
Wijchen

Geweldige service,vriendelijk en behulpzaam personeel

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en geven goed advies. Ook een prettige winkel. Service is snel en goed. Aflevering van gekochte artikelen binnen een paar dagen .

Hendrik Kooistra 28-04-2018 In de winkel gekocht
Sint Annaparochie

niet moeilijk doen

Als een gekocht produkt niet goed functioneerd, dan wordt het zonder problemen geruild voor nieuw ( mits binnen de garantietermijn). Is het vlak na de garantietermijn, dan probeert men toch een passende oplossing te vinden. Dit is zowel mijn als mijn vrouw's ervaring.