Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Expert is een klantgerichte vakspeciaalzaak in home-elektronica die zich onderscheidt met de pijlers; Beste Service, Persoonlijk Advies en Vertrouwd Dichtbij. Drie kernwaarden waarmee Expert van toegevoegde waarde is in de markt. Dankzij 140 winkels door heel Nederland en een landelijke webwinkel is Expert altijd vertrouwd dichtbij. Wanneer u online koopt bij Expert, koopt u bij de Expertwinkel in uw buurt. U bepaalt zelf of u uw product wilt ophalen of door Expert thuis wilt laten bezorgen wanneer het ú uitkomt! Maar ook na uw aankoop staan wij voor u klaar als u vragen heeft over installatie, garanties of reparatie. Online kopen bij Expert is veilig, vertrouwd en dichtbij!

Deze score is berekend op basis van 100 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.5

Annie 12-02-2018 In de winkel gekocht
Leersum

Goede service

Vriendelijk personeel en snelle levering. De monteurs die de machine instaleren zijn behulpzaam en maken zelfs de ruimte schoon waar de oude machine stond. Super!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

HJ 07-02-2018 In de winkel gekocht
Delfzijl

Top formule!

Maken beloftes waar!
Bezorging uitstekend, mensen weten waar ze over praten.
ook de na zorg is geen probleem, staan snel voor je klaar

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

H.G 19-01-2018 In de winkel gekocht
Haarlem

Prima geholpen

Keurig en netjes geholpen.
Ze wisten alle in en outs over deze machine
Keurig bezorgd en geïnstalleerd
Toppie

J. Dorenberg 16-01-2018 In de winkel gekocht
Expert Landgraaf

Deskundig advies en klantvriendelijk

Waarom de keuze voor de winkel Expert te Landgraaf.
Dit door de ervaringen van mensen om mij heen en door de ervaring wat ik zelf heb opgedaan bij deze winkel.
Het personeel is deskundig en klantvriendelijk.
Het personeel staat de klant(en) netjes te woord en nemen zich de tijd.
De deskundigheid tonen ze aan door dat ze weten waar ze het over hebben.
Ze adviseren je tot dat je het juiste product hebt gevonden die aan jou wensen en behoeften voldoet.
Heb je het juiste product gevonden kun je het meenemen als het op voorraad is.
Hebben ze het product niet in de winkel wordt deze besteld en er voor gezorgd dat het product zo snel mogelijk in de winkel is zodat je het product kunt op halen of laten bezorgen.
De levering van producten is ook goed geregeld, bij aflevering van het product bellen ze van te voren of je thuis bent, ben je niet thuis wordt er een ander tijdstip of aflever dag afgesproken.
De producten worden goed ingepakt, met zorg afgeleverd, netjes en correct aangesloten en getest.
Ze gaan pas weg als het product goed functioneert.
Ik heb mijn product zelf opgehaald en aangesloten.
Door dat er iets niet functioneerde heb ik telefonisch contact opgenomen.
Telefonisch contact opnemen is geen punt, het personeel staat je netjes te woord en proberen er alles aan te doen om het probleem telefonisch op te lossen.
Helaas was dit bij mij niet het geval en werd ik met mijn product verder geholpen in de winkel waar het product werd aangesloten op verschillende apparatuur in de zaak.
Door middel van deze klantvriendelijkheid en hulp zijn we er achter gekomen wat het probleem was.
Dit is netjes opgelost, zonder bijkomende kosten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

josephine 16-01-2018 In de winkel gekocht
Dieren

hele goede service!

de winkel in Dieren waar ik onlangs een Miele wasmachine heb gekocht verleende prima service!
Brachten de wasmachine boven, sloten hem aan en namen de oude wasmachine mee!

Peter Diekstra 11-01-2018 In de winkel gekocht
Surhuisterveen

Een van de beste winkels in Surhuisterveen

Geweldige service .Wij hadden een televisie gekocht,en een paar dagen in gebruik. We vonden de beeldkwaliteit niet zo goed.Heb expert gebeld en mijn bevindingen gemeld. Ik kon zonder probleem mijn televisie omruilen voor een andere merk. Super.Werd ook nog gratis bezorgd en de monteur die de nieuwe televisie heeft geïnstalleerd had alle tijd,en SUPER vriendelijk

Herman 30-12-2017 In de winkel gekocht
Culemborg

In de winkel in Culemborg super mensen

Wij hebben al verschilende dingen daar gekocht en altijd met een super gevoel, alleen gisteren hebben wij een koffiemachine gekocht netjes behandeld gebeld en apart gezet was zelfs in de aanbieding echt super.Wij kwamen aan er kwam iemand anders in de winkel en die vroeg na hetzelfde apparaat en die werd gezegd dat hij er niet was dus dat vond ik echt netjes we moesten er toch 15 km voor rijden.
Alleen het enigste min puntje vind ik dat ze maar 1 VVV bon aanpakte per 1 artikel nu hebben wij de middelen wel om met gewoon geld te betalen maar je zult maar gespaard hebben voor je product en weinig extra middelen hebben echt wat aan doen Expert!!!!

F.R. Noya 30-12-2017 Via de website gekocht

Expert Emmen 20.30uur besteld 'sochtend 09.00 bezorgd!!

's avonds 20.30 uur, e-mail gestuurd naar Expert Emmen gestuurd met de vraag of er bezorgd wordt op zaterdag. Zaterdagochtend 08.45 Expert Emmen belt met de mededeling: Wij komen de wasmachine bezorgen. 10.00 uur machine aangesloten en proefgedraaid.
Expert Emmen fantastisch bedrijf

Hilde Steenbergen 29-12-2017 In de winkel gekocht
meppel

Enorm slechte service

Online bestelde ik twee dure kerstcadeaus bij Expert, deze konden zonder aangegeven reden niet thuisbezorgd worden. Ik besloot ze in de winkel te halen.
Een van beide cadeaus voldeed niet aan de verwachting, Expert bood geen alternatief dus wilden wij het retourneren.
Bij de Expert winkel in Meppel werd gezegd dat wij slechts een tegoedbon konden krijgen, na protest werd zelfs gezegd dat "we geluk hadden een tegoedbon te mogen krijgen"???

Uiteraard willen wij niet dat Expert ooit nog een cent aan ons zal verdienen, heel vervelend dus dat we nooit ons volledige bedrag retour kunnen krijgen, tenzij we extra geld in de winkel besteden.

Op de website staat overigens vermeld: Wilt u niet ruilen, maar uw geldbedrag voor uw online aankoop terug? Zo snel mogelijk, echter uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding ontvangt u het geld retour

Bijzonder slechte ervaring

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Vos 28-12-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Ik heb 4 november een Beko warmtepomp droger gekocht en betaald. Deze was niet voorradig. Na verschillende malen telefonisch contact, ik zou gebeld worden als 'ie weer leverbaar was, nog steeds geen bericht. Ze adverteren nu weer doodleuk met dit merk droger met cashback actie! Ik wil afzien van de aankoop en het bedrag retour om ergens anders een droger te kopen. Ben zeer ontevreden over de (niet) geleverde service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Arturo 28-12-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke benadering/ service

In de webshop een Sonos Play 1 besteld. De volgende morgen onverwacht gebeld door Expert Oosterhout met de melding dat de Sonos net ingepakt was voor verzending. En de volgende ochtend door PostNL afegeleverd zou worden. Dat is , ondanks de webshop, nog eens een persoonlijke service.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam Marijnissen 21-12-2017 In de winkel gekocht
Expert Oosterhout

Aankoop tv

Vriendelijk personeel en goede uitleg bij het kopen van onze tv.
Bezorging en instaleren ging perfect.

Maikel 19-12-2017 Via de website gekocht

Airfryer xxl

Op de websbop bij expert een airfryer xxl gekocht in de aanbieding. Deze zou binnen 1 werkdag geleverd worden. Na 3 dagen geen airfryer. Na 2 dagen mailen kwamen ze hem toch brengen. Helaas bleek deze kapot. Dd dag erna netjes een mail dat ze nieuwe binenn kregen die dag en ze hem zouden omwisselen. Die zaterdag een mail gestuurd om te vragen wanneer deze geleverd werd. Vervolgens een mail ontvangen dat hjj niet meer leverbaar was en we een alternatief konden krijgen. Dit is natuurlijk belachelijk. Toch maar ff verhaal gaan halen in de winkel. EXPERT LANDGRAAF. Wat een botte ... van een verkoper. Die zou nog geen aardappel mogen verkopen. Hij had een nieuwe besteld bij een ander filiaal (dus toch leverbaar?). Hij zou bellen als die binnen was en eindigt met de woorden: Rot op mijn zaak uit. Maandag avond ineens een email van expert met alleen de tekst: beste, u kunt een retourformulier invullen en dan krijgt u uw geld terug. Wat moeten we daar van denken? Expert moet zich diep schamen. En het hoofdkantoor verstopt zich achter de winkeliers. Hier kopen wij nooit meer iets.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

R.P. Havinga 18-12-2017 In de winkel gekocht

Kundig, vriendelijk, degelijk, betrouwbaar

Betreft advies en bestelling van 2 UHD televisies, herplaatsing van een derde tv naar de bovenverdieping, versterkers, bedrading, installering en afstemming, inclusief alle werkzaamheden. De advisering in de winkel verliep zeer kundig en vriendelijk en, heel belangrijk, zonder enige druk. Door de Expert medewerker werd goed geluisterd naar de huidige problemen met mijn tv en tv netwerk. Prima uitleg over de plan van aanpak en een schatting van de kosten. Zo krijg je als klant gauw een inzicht in het totale plaatje. Vooraf werd thuis eerst bekeken wat er allemaal moest gebeuren. Dat gebeurde met aandacht, kennis, precisie en vooral heldere en vriendelijke uitleg. Buitengewoon plezierig als er meegedacht wordt. De installering en werkzaamheden namen een volle middag in beslag en verliepen efficiënt door goede voorbereiding en planning. Tegen de avond functioneerden alle tv’s en het netwerk als een zonnetje. Niet minder dan voortreffelijk. Mijn complimenten aan Expert en de manier waarop deze mij geholpen heeft, in het bijzonder Expert medewerker Teun die werkelijk uitmuntend werk heeft geleverd. Wij hebben sinds medio jaren 90 van de vorige eeuw grote en kleine producten bij Expert in Emmen afgenomen en zijn uitermate tevreden over koop, kwaliteit, prijs, vriendelijkheid en service. Inderdaad, Expert begrijpt het, maar ik zou willen toevoegen...Expert lost het ook op. Betrouwbaar, snel en degelijk.

Monique 17-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, scherpe prijzen

Site is duidelijk, duidelijke filters, overzichtelijk.
Bij bestelling bevestiging in de mailbox, snelle levering, erg fijn ivm de feestdagen ;) en scherpe prijzen!

Mrl 16-12-2017 In de winkel gekocht
DRONTEN

Slechte service

Ik wilde een ixpand flash drive kopen die was laatst in de aanbieding voor 34,95 maar nu 49,95 ... ik zeg dan ga het ik bij BCC kopen want daar is die 39,95. Ze boden nog geen eens dezelfde prijs en lieten mij gewoon weg gaan...beetje erg jammer.

Claassew 10-12-2017 In de winkel gekocht
Wijchen

Volgens afspraak

Een inductiekookplaats van Inventum aangeschaft bij Expert. De plaat is al de gooedkoopste op de markt. Op een aktiedag gekocht waarbij Expert nog een 20% korting gaf. Wij betaaldden 479 euro voor een 90 cm brede inductiekookplaat. Een superprijs.
De levering was volgens afspraak. Het telefonisch advies van de winkel bij ons in Wijchen neigde naar een afrader, een duurdere is beter. Bij rechtstreeks contact in de winkel hebben ze mij ervan kunnen overtuigen dat ik een prima apparaat zou kopen en dat een duurdere niet nodig was. De verkoper kon geen echte nadelen melden ten opzichte van een veel duurdere kookplaat. Hoewel "geluid en duurzaamheid van de spoelen" wel een gezocht minpunt was.
Kortom, telefonisch advies was niet echt eerlijk en objectief, het winkeladvies was dat bijna wel.

Mare 08-12-2017 In de winkel gekocht
Reuver

Zeer klantvriendelijk en kundig geholpen

Ben zeer tevreden over hoe het winkelpersoneel en monteur omgaan met hun klanten. Duidelijke uitleg over de bediening van de wasmachine.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Sarah 06-12-2017 In de winkel gekocht
Lemmer

Uitmuntende service!!

Wij zijn erg tevreden over de service van Expert!!

Mijn vriend en ik hebben dit jaar een nieuwbouw woning gekocht, wat betekend dat wij veel dingen in en rondom het huis moeten aanschaffen.

Allereerst hebben we een nieuwe wasmachine en droger met de 20% kortingsactie gekocht. Omdat wij nog geen plek hebben om het witgoed op te slaan, blijft het tot de oplevering van de woning in het filiaal opgeslagen staan en wanneer wij groen licht geven wordt het ook nog eens gratis bezorgd en geïnstalleerd.

Ook wilden we graag Heos by Denon audioapparatuur aanschaffen, deze konden we elders een stuk goedkoper krijgen, wij dachten we gaan toch eerst even langs Expert, om te vragen wij zij eventueel nog met de prijs konden doen. De medewerker zei dat hij zijn best ging doen om te kijken wat hij voor ons kon betekenen, hij zou hier nog op terugkomen.
Een paar dagen later kregen we al bericht dat hij mee kon gaan met de prijs van de andere webshop. Wij hebben meteen besloten om het dan toch bij Expert te kopen, aangezien we liever alles bij één dezelfde zaak kopen, i.v.m. garantie en service.

Ook verklapte de medewerker ons al een leuke actie rond eind december, we houden de folders en nieuwsbrief goed in de gaten!

Aart 05-12-2017 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Top service!

Fijne zaak om te kopen, denken met de klant mee, keurige installatie thuis. In het kort gezegd service zoals service moet zijn. Gewoon top!

Ruud Kaatee 04-12-2017 In de winkel gekocht
Generaal Cronjestraat 62, 2021JK in Haarlem

Zoals altijd een geweldige service

Wasmachine stuk gegaan in de middag ( blijft altijd onverwacht) geen punt voor Expert.
Op de zelfde dag nog langs Expert, keuze werd een Miele wasmachine

onbekend. 04-12-2017 In de winkel gekocht
stadskanaal

Zeer slecht

tv gekocht die volgens medewerkers geschikt was, niet zo dus.
daarna gingen ze weer bellen, niet gedaan.
toen later nog 1 x, weer niet.
later weer tv besteld volgende dag in de winkel zeiden ze.
dus heen gebeld, vrachtwagen ongeluk/pech gehad. komt morgen.
volgende dag weer gebeld, geen tv. ( maandag komt ie)
weer gebeld is tv niet leverbaar meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Flying Dutchman 03-12-2017 Via de website gekocht

Ouderwetse service, moderne prijzen

Bij Expert heb ik op Black Friday online een OLED televisie besteld. Met hun speciale aanbieding was er geen goedkopere. De volgende dag keurig gebeld om in overleg een afspraak te maken. Op het afgesproken tijdstip kwamem twee keurige mannen langs om hem af te leveren en uit te pakken. Uit het gesprek bleek zij veel af te weten van televisies. Mijn oude televisie namen zij mee. Kortom, alles verliep naar wens en ik zou Expert Bushoff (Amsterdam) zeker aanraden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter de Wit 28-11-2017 In de winkel gekocht
Expert in Wieringerwerf

Expert is een naam die overeenkomt met zijn naam.

Waarom zou je naar een ander gaan als je het dichtbij kan krijgen voor een goede prijs en een perfecte service.Een goede toelichting over het product en een nette aflevering aan huis.
Wat wenst een klant nog meer,dit dus.

Bolhaar 24-11-2017 In de winkel gekocht
Zelhem

Een uitstekende en begrijpelijke uitleg

We zijin toe aan een nieuwe audioapparatuur. Daarom een georiënteerd op draadloze systemen. In verschillende winkels geweest. We kregen nog steeds geen helder beeld van de mogelijkheden. Dus op naar Expert in Zelhem. Daar kregen we een uitstekende uitleg van het systeem en de mogelijkheden. We werden enthousiast. Van daag de knoop maar doorgehakt en een prachtige Sonos playbar en twee draadloze luidsprekers gekocht. Kan niet wachten tot alles door Expert is geïnstalleerd. Onze complimenten voor de geduldige uitleg !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anoniem uit Doorn 22-11-2017 In de winkel gekocht
leersum

Geweldige service

De medewerkers in de winkel in Leersum hebben verstand van zaken, altijd vriendelijk en welwillend uitleg te geven en mee te denken.

Wilma uit Groningen 22-11-2017 Via de website gekocht

Online apparatuur bestellen? Lange levertijd!

Ik heb op maandagavond in de webshop van Expert een vaatwasser besteld en betaald. Aangegeven werd dat de levertijd vier werkdagen zou zijn, dat is al vrij lang. Echter, de vaatwasser is pas een week later op dinsdagmiddag bezorgd. Telefonisch werd mij medegedeeld dat in de webshop bestellen leidt tot langere levertijden. Waardeloos, ik koop nooit weer bij Expert, ook niet in de winkel. Bij de aflevering weigerde de bezorger de verpakkingsmaterialen mee te nemen omdat ik geen hulp bij de installatie a 80 euro had genomen. Slechte service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Seumpie 16-11-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

75 inch Samsung online besteld en 2 dagen later netjes door de plaatselijke Expert dealer bezorgd. Correcte mensen en zeer vriendeljjk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marie-Paulien Otten 14-11-2017 Via de website gekocht

Marie-Paulien Otten

Shop en bestelling ging er soepel. Verschrikkelijke service alleen. Er zou tussen 1 - 5 geleverd worden, maar de mannen stonden om 12.00 al voor de deur. In plaats later terug te komen om de levering te voldoen weigerde ze op een later oment terug te komen.

Nog nooit zo'n slechte service gehad.

Jos 12-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb voor de bestelling van een Bosch stofzuiger gekozen voor Expert omdat ze een zeer scherpe aanbieding hadden. De bestelling zou worden thuisbezorgd. Op het moment dat de stofzuiger bij de lokale vestiging aangekomen was werden we gebeld om een bezorgafspraak in te plannen. Ik heb daarbij de bezorging kunnen annuleren en direct de machine zelf op kunnen halen. Toch een voordeel van een lokale winkel met een eigen bezorgdienst. Al met al een prettige ervaring en ik zou zeker weer bij Expert de bestelling hebben geplaatst.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ben 12-11-2017 In de winkel gekocht

Service is goed

Werd vriendelijk geholpen door ervaren personeel lieten mij eerst rustig rondkijken . Niet direct met de neus vooraan staan . Uitleg war prima

Ben 10-11-2017 In de winkel gekocht

Service is goed

Werd vriendelijk geholpen door ervaren personeel lieten mij eerst rustig rondkijken . Niet direct met de neus vooraan staan . Uitleg was prima

Ger 08-11-2017 In de winkel gekocht
Vlaardingen

Expert, De Loper Vlaardingen

Na teleurstellend te zijn 'geholpen' in een andere witgoedwinkel in Vlaardingen, werden we hier vriendelijk en deskundig echt geholpen. Na de aankoop werd ook nog extra moeite gedaan om de wasmachine zo snel mogelijk af te leveren en te plaatsen.

lbaarsma 06-11-2017 Via de website gekocht

Expert wordt je zeker niet wijzer van!!!

Vooraad op website klopt voor geen meter. Geven aan binnen 4 dagen te leveren en na twee weken wachten, wordt het duidelijk dat het product pas een maand later geleverd kan worden.

Es 04-11-2017 Via de website gekocht

Bestel niet in de webshop van Expert!

Update 11 november 2017:
Ik zit nu al 3 weken op de Philips airfryer te wachten. 3 weken geleden besteld en betaald maar nog steeds geen product Terwijl hij in andere (web)shops gewoon op voorraad is.

review 4 november 2017:
Expert stunt met akties die ze niet waar kunnen maken. Op 25 oktober 1 minuut na het starten van de aktie een Philips airfryer besteld en betaald op de website van Expert. Er wordt geadverteerd met bezorging binnen 24 uur, er staat vermeld dat bij akties de bezorging iets langer kan duren.
27 oktober gebeld door de plaatselijke expert zaak dat ze uitverkocht waren(bestelling geplaatst 1 minuut na aanvang van de aktie) en dat de levering was uitgesteld naar 4 november. Op 4 november gebeld, helaas kan de leverancier niet leveren op 4 november waarschijnlijk wordt het nu 9 november. De plaatselijke retailer wilde nog wel voor mij bellen met Venray daar zou er misschien nog 1 staan, maar dan was het de vraag of Venray deze wel wilde opsturen. Ik neem het de plaatselijke retailer niet kwalijk maar ik vind de in informatie van de webshop misleidend en onprofessioneel. Wil je iets kopen bij Expert ga dan naar de winkel en anders kun je beter een bestelling plaatsen bij een professionele webshop.

Mevr van velde 04-11-2017 In de winkel gekocht

Perfecte service

Vriendelijk personeel en niks is hun teveel
Installeren het apparaat netjes met goede uitleg
Geven goede service.
Ik ben al jaren klant.

Smit 03-11-2017 Via de website gekocht

Expert online via winkel Landgraaf actie 10% korting

Ik had een bestelling gedaan via de webshop in de actieweek 10% korting op laptops. Direct betaald en kreeg het bericht dat hij de volgende dag geleverd zou worden bij filiaal Landgraaf.
Ik hoorde maar niets dus gebeld met de filiaal. Hij zou afgeleverd worden maar was nog niet binnen. Een dag later weer gebeld want niemand belde me terug. De verkoper zij dat het raar was dat ik hem online kon kopen want hij was niet op voorraad. In de winkel was hij ook niet en ook niets vergelijkbaars. Hij zou hem gaan bestellen. Maandag waren ze dicht maar dinsdag kon ik hem met zekerheid ophalen. Op donderdag was er niets binnen. Allemaal rare smoezen gehoord. Klopte niets van het verhaal. Ik heb mijn geld teruggevraagd. Dat kan dan alleen weer via de webshop. Ik zit nu op het geld te wachten. Het hoofdkantoor verwijst alles naar het filiaal want die zouden zelf de voorraden bijhouden. Ik koop nooit meer wat via deze webshop. Dan liever zonder korting bij de bol. Als je die betaald heb ik hem ook.

Kleinsmit 31-10-2017 In de winkel gekocht
Expert Jansen te Uithuizen

Eerlijke service

Wij hebben kortgeleden een nieuwe tv en soundbar gekocht. Daarbij hebben wij een goed advies ontvangen met een uitstekende service.
Wij waren ca. 2 weken voor een actiedag in de winkel, er is ons eerlijk verteld dat we beter met de aanschaf konden wachten op een actiedag waardoor we honderden euro's hebben bespaard op onze totaalaankoop.

Wij zijn erg blij met de geleverde service!

Rowena van den Bogaard 31-10-2017 In de winkel gekocht
Boxtel

Enorm goed geholpen

Ik heb voor deze winkel gekozen vanwege de goede service. Ik heb halverwege dit jaar mijn TV, soundbar, droger en wasmachine gekocht. met de stapelkorting op de TV, soundbar en droger heb ik mijn wasmachine erg goedkoop kunnen kopen. Als je net op jezelf gaat wonen is dat natuurlijk super dat ze dit zo hebben kunnen regelen. Kortom, ik zou er zo weer naar terug gaan. de medewerkers waren erg vriendelijk en luisteren goed naar je wensen. Ook met mijn TV hebben ze me erg goed geholpen. Er stond een 50 inch samsung tv in de winkel, en voor precies dezelfde prijs hadden ze nog een 55inch in het magazijn staan. daar zei ik natuurlijk geen nee tegen. Alles was netjes geleverd, de wasmachine en droger zijn netjes naar zolder gebracht en ik heb nog steeds heel veel plezier van mijn spullen. Al met al, een super winkel!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Blokker 30-10-2017 In de winkel gekocht
Uithuizen

Flexibele service op maat, top!

Bij aanschaf van een Bosch inbouwoven, zijn wij door Expert Uithuizen goed geïnformeerd. De verkoper keek duidelijk naar onze wensen, ipv het duurste apparaat te willen verkopen. Verder uitstekende inbouwservice.

Ton Stevens 30-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige actie!

Artikel informatie is uitstekend en duidelijk! Daarnaast is de tijdelijke actie van enorm belang voor het uiteindelijk kiezen van een product bij Expert. Goed gedaan en zeker voor herhaling vatbaar. Zeker een aanrader voor vrienden en bekenden om aan te raden!

Jos Versleijen 30-10-2017 In de winkel gekocht
Venray

Perfecte Service en bezorging door Expert Medewerkers Venray

Goed en behulpzaam , qua Uitleg door bekwame Medewerker in Vestiging Venray.
Bezorging verliep Perfect ,en de bezorger was zeer Correct en behulpzaam
Pluim voor deze Medewerker

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jos 26-10-2017 In de winkel gekocht
Kromstraat Veldhoven

GEWELDIGE SERVICE

goede en heel vriendelijk medewerkers , en wat heel fijn is van deze winkel in Veldhoven ,het is een kleine winkel waardoor nog echt aandacht aan de klant word gegeven

Jo 08-10-2017 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Goede service en prima verhouding prijs kwaliteit

Behulpzame medewerkers die weten waar ze het over hebben en een eerlijk advies geven. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is ook prima. Fijne, overzichtelijke zaak.

Riejan 06-10-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Super en top service.

Een goede winkel (Roosendaal), waar je nog klant bent! Goede hulp bij uitzoeken apparatuur (droger) en kennis van zaken.
Afleveren en installatie, echt top en goed. Ga zo door. Expert Roosendaal: top.

Harry Peeters 04-10-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte levering

Op maandag artikel besteld en dat zou , volgens de leverings voorwaarden, dinsdag geleverd worden . Dinsdag niet geleverd. Woensdag niet geleverd en donderdag zal het geleverd worden. Zeer slecht en beslist niet klantvriendelijk. Allerhande uitvluchten om de tekortkoming goed te spreken.

Daan 04-10-2017 Via de website gekocht

Voor Expert betekent 1 werkdag in de praktijk meerdere weken

Vorige week maandag een bestelling geplaatst voor een printer bij Expert. Op de website stond vermeld dat deze de volgende werkdag zou worden bezorgd. In de e-mail ter bevestiging van de aankoop stond ook vermeld: 'uw bestelling zal over 1 werkdag worden aangeboden door de bezorgdienst'. Ik ben de volgende dag echter voor niets thuis gebleven om op mijn bezorging te wachten, want mijn bestelling werd niet bezorgd. De rest van de week niets meer van Expert vernomen, vandaar dat ik afgelopen maandag heb gebeld naar Expert en werd doorverbonden naar de betreffende Expert vestiging die verantwoordelijk is voor mijn levering. Mij werd verteld dat 'ik een e-mail had moeten ontvangen over de vertraagde levering' (wat niet is gebeurd) en dat ik mijn product deze week ontvang. Tot op heden heb ik echter nog niets gehoord terwijl Expert mijn bestelling gisteren of vandaag binnen zou krijgen volgens de medewerker. Nu kan het natuurlijk zijn dat ik aan het einde van deze week mijn bestelling nog ontvang, maar het feit dat voorgespiegelde bezorgtijden bij lange na niet worden gehaald en ik verder niet word ingelicht over een vertraagde levering en zelf contact met Expert moet opnemen is zeer teleurstellend. Volgende keer dus maar weer gewoon naar de MediaMarkt gaan.

Roy 23-09-2017 Via de website gekocht

Goede afhandeling

Toevallig op de site van expert terecht gekomen om dat ik opzoek was naar een Miele stofzuiger. Netjes verzonden op naam van de dichtstbijzijnde expert winkel met een bedankt briefje met telefoonnummer voor eventuele vragen. Alleen jammer dat je niet mee kunt doen met de aktie om je aankoopbedrag terug te verdienen. Dit geld alleen voor mensen die een cadeaukaart hebben ontvangen in een twee weekse aktie periode. Net ook maar een nieuwe wasmachine daar besteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Arjan 20-09-2017 Via de website gekocht

Goede service Expert bij aankoop Philips Tv

een mooie en duidelijke webshop met als het nodig is een winkel in de buurt. er werd keurig aangegeven wanneer de bezorgtijd was en een half uur voor bezorgen belde men dat ze onderweg waren. Zoeken en bestellen op de site zijn erg gemakkelijk met veel product info.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam. van der Wijk 19-09-2017 In de winkel gekocht
Marum

Wederom super service!

Onze steelstofzuiger raakte defect, deze is in zijn geheel door Expert Marum ingenomen en we mochten een nieuwe uitzoeken! Het is na een kleine bijbetaling de duurdere AEG CX7-35-TM geworden. We zijn daarom wederom super blij met Expert Kramer te Marum!