Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Expert is een klantgerichte vakspeciaalzaak in home-elektronica die zich onderscheidt met de pijlers; Beste Service, Persoonlijk Advies en Vertrouwd Dichtbij. Drie kernwaarden waarmee Expert van toegevoegde waarde is in de markt. Dankzij 140 winkels door heel Nederland en een landelijke webwinkel is Expert altijd vertrouwd dichtbij. Wanneer u online koopt bij Expert, koopt u bij de Expertwinkel in uw buurt. U bepaalt zelf of u uw product wilt ophalen of door Expert thuis wilt laten bezorgen wanneer het ú uitkomt! Maar ook na uw aankoop staan wij voor u klaar als u vragen heeft over installatie, garanties of reparatie. Online kopen bij Expert is veilig, vertrouwd en dichtbij!

Deze score is berekend op basis van 140 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.3

Arjan 20-09-2017 Via de website gekocht

Goede service Expert bij aankoop Philips Tv

een mooie en duidelijke webshop met als het nodig is een winkel in de buurt. er werd keurig aangegeven wanneer de bezorgtijd was en een half uur voor bezorgen belde men dat ze onderweg waren. Zoeken en bestellen op de site zijn erg gemakkelijk met veel product info.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam. van der Wijk 19-09-2017 In de winkel gekocht
Marum

Wederom super service!

Onze steelstofzuiger raakte defect, deze is in zijn geheel door Expert Marum ingenomen en we mochten een nieuwe uitzoeken! Het is na een kleine bijbetaling de duurdere AEG CX7-35-TM geworden. We zijn daarom wederom super blij met Expert Kramer te Marum!

Doppenberg 16-09-2017 In de winkel gekocht
Emelo

Slechte service. Expert Ermelo

Telefoon 2 weken oud oplaten sturen nu willen ze dat we 58 euro onderzoekskosten betalen.
En dan is hij nog niet gerepareerd. Gebruikers schade zeggen ze hij heeft van dag 1 in een hoesje gezeten en de schade zou bij de contacten van de batterij zitten. Ze zeggen gewoon eerst 58 euro betalen dan krijg je de telefoon terug.Wat een slechte service!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

MissJBS 12-09-2017 In de winkel gekocht
Vroomshoop

Gewelidige service

Expert in Vroomshoop is een zeer nette winkel met goed opgeleid personeel. Weten waar ze over praten maar laten de klant toch zelf kiezen. Beslist een aanrader om hier je aankopen te doen. Ik vind dit een mooie zaak met vriendelijke mensen en goeie service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Service??? 08-09-2017 In de winkel gekocht
Expert - Westerstraat 75

Geen service

Op 22-08-2017 een Braun scheerhoofd Keypart 32B besteld welke nog dezelfde week zou worden geleverd. Het is nu 08-09-2017 en tot nu niet geleverd en ook taal noch teken ontvangen van de winkel in Purmerend.

D 08-09-2017

Het bovenstaande verhaal is een goed voorbeeld waarin iedereen zijn best heeft gedaan om een klant aan een onderdeel te helpen en door een fabrikant de zaak vast loopt. Braun kan deze scheerkoppen niet leveren en wij worden als Expert hierop aangesproken. Inmiddels heeft Braun laten weten vanaf 20 september 2017 weer te gaan leveren. Uw en ons geduld worden dus op de proef gesteld.

Fam van Dijk 31-08-2017 In de winkel gekocht
Haren groningen

Goede uitleg en prima service

Hele goede uitleg over de mogelijkheden en de verschillen tussen de diverse wasmachine en drogers. Zeer kundige medewerker die mij nog iets kon vertellen over het wassen van kleding :-)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

rosmalenpeter@gmail.com 29-08-2017 In de winkel gekocht
brusselsepoort maastricht

goede winkel

Zeer nette winkel met goed opgeleid personeel. Weten waar ze over praten maar laten de klant toch zelf kiezen. Beslist een aanrader om hier je aankopen te doen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert Maas 29-08-2017 In de winkel gekocht
Oosterhout.

Topwinkel in Oosterhout.

Deskundig en vriendelijk personeel met aandacht voor al je wensen en vragen. De levering, montage en instellen van je installatie thuis is top. De monteur gaat niet weg voordat alles werkt en is ingesteld. Al heb je 110 vragen ze worden beantwoord, ook na de levering !! After sales is geweldig goed. In deze tijd van elektra grootgrutters is dit zeker een aanrader. Prijs/kwaliteit is niet te vergelijken met de elektra groothandels. Topwinkel !!

Daan 23-08-2017 Via de website gekocht

Goede service bij product niet meer op voorraad

Ik was op zoek naar een UHD smart TV. Expert had deze voor de laagste prijs, dus vandaar mijn keuze voor Expert. Echter bleek deze TV niet meer leverbaar. Uitstekende service van Expert Naaldwijk door mij een vervangende (betere) aanbieding te doen. Super tevreden met mijn aankoop, en zeker ook met de service van Expert. Mijn complimenten, echt een aanrader!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Paul 21-08-2017 In de winkel gekocht
Uden

Goede service, duidelijk advies en aardige verkoper.

Wij hebben gekozen voor de Expert in Uden vanwege het ruime aanbod, duidelijke uitleg en service t/m de artikelen in de auto plaatsen. De TV bevalt prima en ook voor een volgende aankoop gaan we zeker bij de Expert kijken.

Ewout 08-08-2017 In de winkel gekocht
Expert Krimpen aan den IJssel

Bij expert in Krimpen aan den IJssel service heel slecht

Ik ben heel slecht behandeld bij expert in Krimpen aan den IJssel ik wilde namelijk een tablet kopen en toen ik er een had uitgezocht kwam de verkoper erbij. Op het kaartje wat erbij was stond de prijs van € 179,00 toen haalde hij het kaartje weg en zij dat het een oude prijs was en toen moest ik ineens € 199,00 betalen waar ik natuurlijk niet mee accoord ben gegaan maar hij gaf mijn niet het tablet voor € 179,00 ik moest gewoon € 199,00 betalen wat ik uiteraard niet heb gedaan

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Johan Emmeloord 05-08-2017 In de winkel gekocht
Emmeloord

Uitstekende voorlichting over DAB+/FM/Internet radio.

De verkoper heeft mij de mogelijkheden van dit soort radio's duidelijk uitgelegd en gedemonstreerd. Daardoor heb ik een mooie keuze kunnen maken. Een groot voordeel van zo'n winkel in eigen woonplaats. Mag het dan € 10 meer kosten? Ja dus.

Mark Bakker 05-08-2017 In de winkel gekocht
Assen

Personeel dat tijd voor je neemt en kennis van zaken heeft!

Deze winkel had de tv in het echt staan, hier door kregen we een goede indruk van de grote van het scherm en de kwaliteit van het beeld!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

g tolner 03-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige survers

ik vind deze zaak een mooie zaak met vriendelijke mensen en goeie survers hebben
als iets nodig heb even naar de zaak bellen en ze staan altijd voor je klaar

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Mulders 31-07-2017 In de winkel gekocht
Horst

Goede ervaring door de service.

Tja, mijn 94-jarige moeder had de wasmachine kapot, en ik hoorde dat jullie goede service boden, daarop ben ik naar Horst gereden en heb ik de wasmachine uitgezocht met mijn moeder en haar vriend die dit adres had geadviseerd.
De wasmachine werd in Venlo afgeleverd en nu maanden later hoor ik nog steeds dat ze zeer tevreden is, en is de hele familie is heel dankbaar voor de goede service.

janneke 21-07-2017 Via de website gekocht

prima service

Dik tevreden! Vlotte levering, behulpzaam bij probleempje oplossen, goede service en namen alle tijd.

Geert 21-07-2017 In de winkel gekocht
tilburg

Geweldige service

Stofzuiger van Dyson via Expert besteld. Na het plaatsten van de bestelling geeft dyson geen reactie op de levertijd.
Expert Tilburg heeft mede door het blijven aangeven naar Dyson voor elkaar gekregen dat de stofzuiger wel geleverd ging worden. Petje af voor deze service. Dyson laat zo zien dat ze service op een laag pitje hebben.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Rick 19-07-2017 Via de website gekocht

Toch geen bezorgservice

Ik was geïnteresseerd in een tv. Het gewenste model was ook bij de concurrent te koop en zelfs voor exact dezelfde prijs. Beide websites hadden de tv op voorraad, maar omdat Expert mij al bekend was (en de beste service beloofde), heb ik hem daar maar besteld.

Zondag besteld en de levertijd was over één werkdag. Dat kwam goed uit, want ik werkte die dinsdag thuis. Dinsdag kreeg ik echter een mailtje dat het product toch niet op voorraad was (de website gaf nog steeds aan van wel). Inmiddels was de tv wel besteld bij de distributeur en daar was hij wel op voorraad. In de onwetendheid wanneer ik hem dan ongeveer zou kunnen verwachten heb ik het filiaal gebeld. Daar werd de telefoon niet opgenomen en werd ik doorverbonden naar een ander filiaal. Die konden ze mijn bestelling niet opzoeken, maar dachten dat het dan één dag later zou worden. De dag de erna nog eens gebeld. Het product zou die dag waarschijnlijk binnenkomen en dan aan de bezorging worden aangeboden. Die avond kreeg ik inderdaad een mailtje dat Post NL mijn pakket had en dat donderdag tussen 14:00 en 18:00 zou leveren. Beetje jammer, want dan ben ik aan het werk. Dit terwijl de website van Expert zegt: "Een nieuwe wasmachine of televisie? Onze eigen bezorgers brengen uw aankoop netjes bij u thuis, wanneer het u uitkomt. Altijd op afspraak en u hoeft dus niet de hele dag thuis te blijven." Nu heb ik tegen betaling de afspraak van Post NL verzet naar de avond (en moet ik alsnog eerder van mijn werk vertrekken om er tussen 18:00 en 22:00 te zijn).

Het is allemaal geen ramp en ze zullen vast hun best willen doen, maar voor een winkel die zo opdringerig beweert de beste service te bieden, slaan ze de plank behoorlijk mis. Volgende keer bestel ik mijn spullen weer bij de concurrent.

RolandW 04-07-2017 Via de website gekocht

Expert? Ik dacht het niet

Expert begrijpt 't? Nou ik dacht het niet.
Koop je een dure Bosch koelvriescombinatie van meer dan EUR 600, die binnen 1 jaar uitvalt. Na herhaaldelijk door Bosch zelf teleurgesteld te worden - het is een groot vriesgedeelte, inmiddels heb ik voor meer dan EUR 150 aan vriesgoed weggegooid - contact opgenomen met Expert.
Die nemen zelf contact op met Bosch, maar veel verder dan de al met Bosch gemaakte afspraak van 1,5 week na opgave klacht komen zij ook niet. Tot overmaat van ramp komt Bosch ook niet op afspraak en moet IK er weer achteraanbellen. Bij Bosch knap ik na 5 minuten in de wachtrij voor het callcentre weer af en neem contact op met Expert. Die bellen weer met Bosch, maar ook nu weer komt er op mijn uitdrukkelijke verzoek om ofwel een nieuwe koelvriescombinatie ofwel een Bosch-monteur maar dan wel vandaag (11 !! Dagen na klacht) geen beweging in. Ik kan een leenapparaat van Expert krijgen. Die is 1,5 keer zo klein, ontoereikend met een feest voor de deur. Ik stel voor een nieuw apparaat - geen Bosch natuurlijk!, maar een Miele of zo - bij expert te kopen en deze te verrekenen met de aankkop van de Bosch. Krijg nul op het rekest. Als ik geen leenapparaat wil mag ik het zelf uitzoeken. Zo word ik gesqueezed tussen Bosch en Expert.

Zover voor de service; als je overweegt witgoed te kopen: sla Expert over en Bosch ook.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Rob 11-06-2017 Via de website gekocht

Aangenaam verrast!

Een energie zuinige droger aangekocht via Expert. De aankoop via de webshop ging voorspoedig. De informatie over de bezorging via mailcontact en telefoon ging prima. Ook de bezorging ging volgens afspraak. Kortom ze begrijpen het :)

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E 11-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service Expert Dieren

Ik heb van vrienden en familie goede verhalen over expert gehoord qua service en klantvriendelijkheid en dat vind ik belangrijk met de aankoop van een laptop. De werknemers van Expert Dieren hebben contact met mij opgenomen en duidelijk aangegeven wat te verwachten omtrent levertijd. Zeer snel en netjes afgehandeld.

Liz 08-06-2017 In de winkel gekocht
Dinxperlo

Geweldige service!

Expert Dinxperlo heeft ons geweldig goed geadviseerd, goede service en zeer klantvriendelijk. Denken echt met je mee. Wij gaan zeker terug!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

m. groenen 08-06-2017 In de winkel gekocht
expert

altijd een goed gevoel daar goede voor lichting

omdat ze daar altijd klant vriendelijk en de tijd voor je neme zijn goede voor lichting geven en de voor of nadelen van het product geven en niet op dringen naar een bepaald product

LW van Tongeren kerkstraat 36 6917ak te Spijk 06-06-2017 In de winkel gekocht
sHeerenberg erg goed en kundige Filiaalhouder. Mark verkerk

uitstekende service

klantvriendelijk doen er alles aan om je met het goede product naar huis te laten gaan bij twijfel niet op dringen garantie is top laat de fabrikant het af weten lossen zij het zelf op ik heb op de website een smartphone gezien en in winkel gekocht in sheerenberg

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

B de Jong 02-06-2017 In de winkel gekocht
Burgum

Een prima winkel waar je als klant zeer goed word behandeld

Wij kopen altijd in deze winkel waar kwaliteit voor op staat ,en waar heel goed word geholpen door zeer deskundig personeel

Elise 01-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende, persoonlijke service

Mijn ervaringen met Expert in Leersum zijn uitstekend. Faire prijzen en tegelijkertijd een 'persoonlijke' winkel. Je hebt niet het gevoel met een onpersoonlijke gigant te maken te hebben. Mijn stofzuiger werd dezelfde avond door een medewerker van Expert bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Corina Bogers 01-06-2017 Via de website gekocht

Misleidende informatie

Tijdens het bestellen in de webshop werd me beloofd 1ste werkdag in huis. Dat werd 3 dgn later. Als je dan besluit om hem zelf maar te halen en je later een enquete invuld krijg je ook nog is als verwijt dat het je eigen keus is de koelkast zelf te halen... ik kan geen week zonder koelkast

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

jar93 01-06-2017 In de winkel gekocht
leersum

Fijne meedenkers die mensen van EXPERT !!

onlangs een offerte laten maken, met de mogelijkheid te wachten op een actie zodat er meer korting gegeven kon worden. in verband met 50 jaar bestaan, zijn er interessante acties. nu offerte omgezet naar order. geen probleem bij Expert!

Rob van Ooijen 30-05-2017 In de winkel gekocht
Naaldwijk

Echte service voor internetprijzen!

Op internet prijzen vergeleken. Ik vond het moeilijk om goed te vergelijken. Voor het eerst deze Expert winkel bezocht en werd uitstekend geadviseerd. Toestel thuis bezorgd, geïnstalleerd en onze "oude tv" in de slaapkamer opgehangen! En dat voor een internetprijzen! Had nog een vraagje over de bediening. In plaats van het uit te leggen kwam de monteur nog even langs! Deze winkel geeft service met een glimlach! Ik weet waarbij voortaan mijn spullen ga kopen! Bedankt Expert Naaldwijk!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.B 30-05-2017 In de winkel gekocht
Meppel

Super service!

Wasmachine en droger gekocht, goede prijs en zelfs thuis gebracht en aangesloten.(op zolder) Super goede service dus!

Mike Brinkman 21-05-2017 In de winkel gekocht
Expert Berkhof

Super en snelle service.

Op een morgen gebeld en ze stonden binnen een uur voor de deur, probleem verholpen en ik kon gelukkig mijn wasjes weer draaien! Dit is volgens mij alleen mogelijk bij Expert!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

maarten 20-05-2017 In de winkel gekocht
dirksland

goede voorlichting .ruime keus

ruime keuze /goede voorlichting , goede prijzen ,perfecte service , plaatsing en instalatie op de tijd en dag dat voor ons mogelijk was.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Annie Gorter 19-05-2017 In de winkel gekocht
Oosterwolde

Geweldige service en waar je nog als klant wordt geholpen

Nieuwe wasmachine gekocht. Keurig door de bazin te woord gestaan en door haar een goeie keuze gemaakt! Hier weten ze nog hoe met klanten om te gaan.
Daarna keurig door de bezorger afgeleverd.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

E. Lanting 18-05-2017 In de winkel gekocht
Haren

Goed advies! Geweldig geholpen. Blij met Mn TV

Mooie nette winkel, eindelijkers winkel met aandacht voor ons als klant. We zijn dan ook heel blij met het advies bij aankoop van onze TV

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 18-05-2017 In de winkel gekocht
Zelhem

Geweldige Service, Fijn Personeel, lekker in de buurt

Goede levering, en goed vriendelijk personeel, met meedenkende ideeën en prima oplossingen, het assortiment is uitstekend

Jan 15-05-2017 In de winkel gekocht
Sneek

HEOS Bar + Subwoofer

Ik heb sinds enkele weken een Denon HEOS systeem (een subwoofer + soundbar) wat een fantastische geluidskwaliteit. Via de soundbar heeft de tv een schitterend geluid gekregen en het tv geluid is weer duidelijk verstaanbaar geworden. Via de app is er van alles te koppelen. Spotify, napster noem maar op. Alles is dus te regelen via de telefoon of tablet. Een zeer diepe, krachtige basweergave en scherpe, hoge tonen. En alles zonder vervorming van het geluid bij een hoge volume. IK ben er echt heel tevreden over. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Steven 30-04-2017 In de winkel gekocht
Expert Zwolle-Zuid

Super winkel Zwolle Zuid Expert

Mensen in deze winkel hebben en nemen de tijd voor jou als klant. Goede en snelle service.
Niet in huis dan kan je zelfs leenapparatuur krijgen. Top winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ad J 27-04-2017 In de winkel gekocht
Expert Boijink Eekmolenweg 6 7241CM Lochem

Klant vriendelijke winkel

Goed en klant vriendelijk geholpen door behulpzame verkoper.
Was geen moeite om de nodige stofzuigers te demonstreren.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Harry 25-04-2017 Via de website gekocht

goede service en behulpzaam

vorig jaar tv voor op camping gekocht bij expert via website , werd voor mij gedaan in Wezup gld na 2 dagen smsje uw toestel is binnen goede uitleg en vriendelijk personeel
een aanrader ook bij service na aankoop

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Christel Afman 25-04-2017 In de winkel gekocht
Beuningen

Expert Beuningen, niets dan lof!

Personeel is zeer kundig en klantvriendelijk. De service is al jaren top. Hoop dat deze mensen hier nog lang blijven.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Correctfan 24-04-2017 In de winkel gekocht
Purmerend

Mega slechte service en totaal los van de realiteit!

Na 18 jaar kopen bij Expert in Purmerend en voor vele duizenden euro gekocht te hebben, ben ik erachter gekomen dat de echte service`s totaal niet meer bestaat in de Expert toko in Purmerend.
Ik heb echter deze mega goeie service weer gevonden bij een andere winkel waar ik nooit wat gekocht had en zij 1000 % hun best hadden gedaan om voor mij een hele goede oplossing gezocht hadden waarbij ik enorm tevreden mee en dat was bij Correct in Rotterdam!
Voor mij NOOIT meer Expert!!!

cam reijrink 13-04-2017 In de winkel gekocht
EXPERT van velthoven in Diessen

geweldige servise

Heb een wasmachine gekocht bij expert in Diessen dinsdag gebeld dat de oude wasmachine het niet meer deed Een kwartier na het bellen stond de monteur bij mij aan de deur. Maar een wasautomaat van 21 jaar was de reparatie te duur vonden wij Dus een nieuwe Miele uitgezocht de dag erna en twee uur erna kon ik weer wassen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J. Hoefmans 05-04-2017 In de winkel gekocht
Zwolle v.d. Capellenstraat 145

Prettig om te winkelen.

Klantvriendelijk en attent, Een goed advies bij aanschaf van een product is regel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan deze winkel van harte aanbevelen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

pam 02-04-2017 Via de website gekocht

alles wat ze verspreken op de site is waar.

Alle shops zeggen van alles,expert doet dit alles.
Ben wel verast ,was nog geen klant van expert .
Mijn weg was vooral mediamarkt ,(ich bin doch nicht bloed )
Maar zij kunnen niet die service brengen van expert,en voor dezefde prijs .

mevr versteeg 28-03-2017 In de winkel gekocht
Expert Genderen

Expert Genderen

zondagavond de vaatwasser kapot, 's maandags middags een nieuwe geplaatst.
Super tevreden over de service en de vakkundigheid in de winkel. Altijd behulpzaam!!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Irma van der Laan 23-03-2017 In de winkel gekocht
Expert de Loper in Vlaardingen.

Klacht netjes afgehandeld.

In de eerste instantie was ik niet tevreden na het bestellen en laten plaatsen van een nieuwe wasmachine door Expert de Loper in Vlaardingen. Ook nadat er een monteur bij was geweest nog steeds klachten die ik zelf diende op te lossen. Na een aantal dagen werd ik door de eigenaar gebeld, hij stelde voor het probleem op te laten lossen door een loodgieter op kosten van Expert. Uiteindelijk is alles dus netjes afgehandeld en ben ik tevreden over deze zaak.

Ton Hendriks 20-03-2017 In de winkel gekocht
Expert v.Erp Helftheuvel Den Bosch

geweldig personeel

Personeel heeft verstand van elk product.
Geven een eerlijk advies.
Geen gezeur of gemaak bij teruggave garantie.
Nette winkel en goed overzicht van producten.
Kortom u bent op de juiste plaats bij v. Expert.
Gr. Van een tevreden klant

Wasdroger 20-03-2017 In de winkel gekocht
Lemmer

Goede prijs prestatie verhouding.. wat een verbetering.

Advies v d medewerkers is inmiddels maatgevend geworden. Vooral als je maar moeilijk afscheid kunt nemen van je inmiddels 20 jaar oude droger. Juist dan blijkt de toegevoegde waarde v de lokale medewerker.

Pieter 12-03-2017 In de winkel gekocht
Dokkum

Super Service bij Expert Dokkum

Wij komen al jaren bij Expert in Dokkum. De service is hier echt geweldig. Ze helpen je met je aankopen tot je echt 100 procent tevreden bent. Hoe vaak je ook bij hun komt voor vragen over producten, ze staan je altijd vriendelijk en vakkundig te woord.

VIRMAR 07-03-2017 Via de website gekocht

Vreemde voorlichting

In de fysieke winkel (Haren GN) naar Miele vaatwasser geinformeerd, hadden allen maar de twee duurste staan en er werd niet over de wat goedkopere gesproken. Wel andere merken. uiteindelijk hebben we de Miele G 4203 Active online gekocht.