Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Expert is een klantgerichte vakspeciaalzaak in home-elektronica die zich onderscheidt met de pijlers; Beste Service, Persoonlijk Advies en Vertrouwd Dichtbij. Drie kernwaarden waarmee Expert van toegevoegde waarde is in de markt. Dankzij 140 winkels door heel Nederland en een landelijke webwinkel is Expert altijd vertrouwd dichtbij. Wanneer u online koopt bij Expert, koopt u bij de Expertwinkel in uw buurt. U bepaalt zelf of u uw product wilt ophalen of door Expert thuis wilt laten bezorgen wanneer het ú uitkomt! Maar ook na uw aankoop staan wij voor u klaar als u vragen heeft over installatie, garanties of reparatie. Online kopen bij Expert is veilig, vertrouwd en dichtbij!

Deze score is berekend op basis van 898 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

Jeanne 21-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Het is prettig dat je ook even gebeld wordt door de winkel zelf wanneer het pakket bezorgd wordt. 😁😀

Evelien 21-07-2018 In de winkel gekocht
Expert Apeldoorn

Goede uitleg en tips!

We werden heel goed geholpen en kregen goede uitleg. Hierdoor zijn we ook terug gegaan naar deze winkel om het product hier te kopen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

LvG 21-07-2018 In de winkel gekocht
Cuijk

Prima winkel en prima personeel

Je wordt deskundig en prettige geholpen.
Uitleg over de diverse mogelijkheden van welk apparaat je wilt hebben is vriendelijk niet opdringerig en deskundig. Het personeel weet war ze het over hebben.

A. Ligtenberg 21-07-2018 In de winkel gekocht
Breda

Prima

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik gehoord heb dat de service goed is. Personeel in de winkel is vriendelijk en er wordt goed uitleg gegeven over het artikel.

Bertie 21-07-2018 In de winkel gekocht
Expert, Coenders in Horst

Goed geholpen!

Ik heb deze shop gekozen, daar ik graag in een echte winkel iets koop. Als er iets niet goed is kan ik terug. Ik ben netjes geholpen bij de aankoop van twee artikelen. De uitleg was goed en het gaf me een positief gevoel. Jammer vond ik dat het beide showmodellen waren en toen ik vroeg naar een korting was dat niet mogelijk. Ik heb dit geaccepteerd, daar ik niet wil zeuren. Toch jammer.

Anita van 't Wout 21-07-2018 In de winkel gekocht
Purmerend

Kom zeker al 20 jaar bij deze expert

Heerlijke winkel , en het is een hecht vast team wat er werkt , kom er al twintig jaar en in der loop der jaren , zeker al drie keer mijn complete huishoudelijke apparatuur daar gekocht , van wasmachine tot stofzuiger , vaatwasser , tablet , goede service en altijd met vriendelijk gezicht en goede info
Ook de bezorgdienst goede ervaring mee

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

😂😂😂 21-07-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ik heb voor de expert gekozen omdat ik vind dat jullie bij expert hele goede service hebben dit wou ik even delen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Verzendkosten

A. van Ommen 20-07-2018 In de winkel gekocht
Hardinxveld-Giessendam

Wij zijn bijzonder goed geholpen

Het is een fijne winkel. Het personeel is vriendelijk, en je wordt er goed geholpen.
Bovendien is er een ruim assortiment.

Linda 20-07-2018 In de winkel gekocht
Haren Gn

Top service!

Wij zijn een aantal keren terug geweest omdat wij twijfelden welke t.v. wij zouden aanschaffen en elke keer werden wij weer fantastisch geholpen. Uiteindelijk hebben wij een prachtige t.v. gekocht waar wij zeer tevreden over zijn. Onze complimenten!

Roeland 20-07-2018 In de winkel gekocht
Expert Houten

Prima service

Prima voorlichting in de winkel gehad. Bij levering bleek nadat ze de straat uit reden dat de geleverde droger niet het bestelde type was. (wasdrogers lijken erg op elkaar, deze was luxer dan de bestelde). Na telefoontje zelfde dag nog gecorrigeerd.

J J de Vries 20-07-2018 In de winkel gekocht
Naaldwijk.

Bij Expert zijn de ware experts aan het woord!

We zijn erg prettig geholpen. We hadden een lastige vraag. We kregen deskundig advies. Waarbij we geen druk hebben ervaren om een aankoop bij hen te doen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Kim 20-07-2018 In de winkel gekocht
Venray

Prima service!

Onlangs hebben we bij Expert Venray een stofzuiger laten repareren waarbij het snoer continu oprolde. Nadat we de stofzuiger na reparatie op hadden gehaald, bleek de klacht niet verholpen.
Wederom de stofzuiger ter reparatie aangeboden waarbij deze kosteloos, als service voor het ongemak, gemaakt is.
En dit alles in een relatief korte tijd!
Wij zijn zeer tevreden over het vriendelijke personeel en de uitstekende service!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerard 20-07-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam buitenverldert

Wat een geweldig en vriendelijk bedrijf

Was op internet aan het kijken naar een wasautomaat maar kwam er niet meer uit, omdat ik uit mijn omgeving al zoveel goede berichten had gehoord ben ik ook naar de Expert in Amsterdam gegaan. Een prachtige winkel met veel keuze en werd super vriendelijk te woord gestaan door dhr. Woltering en uiteindelijk met een machine naar mijn wens uitgezocht. Kon heel snel geleverd worden en hoefde maar 3 uurtjes thuis te blijven en de bezorgers, keurige kerels met verstand van zaken, hebben dat zware ding naar 3 hoog gesjouwd en de oude weer retour genomen en de droger weer keurig terug geplaatst. ECHTE TOPSERVICE en kan het aan iedereen aanraden

Corry verhagen 20-07-2018 In de winkel gekocht
Dongen

Geweldige service

Prima winkel. Goede service. Klantvriendelijk.zal iedereen deze winkel aanbevelen. Beoordeling een dikke 10

henkje 54 20-07-2018 In de winkel gekocht
1771EB Wieringerwerf

wat goed is is goed

Ik koop al jaren bij Expert in ons dorp, vriendelijk, kundig en luisteren zijn de kenmerken van deze winkel

Jeanne 20-07-2018 Via de website gekocht

OK service maar een beetje vreemd.

Online bestellen via expert is prima, geen problemen mee gehad. De aanloop daarentegen was wel vreemd. Via de website van expert gekeken waar mijn product te krijgen was, daar naar toe gereden in de veronderstelling dat deze informatie klopt. Vervolgens is dit product niet daar beschikbaar omdat deze onvindbaar was. Vervolgens bestel ik maar online en zie ik dat het product vanuit die betreffende winkel verstuurd wordt. Beetje vreemd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Robbert Minnema 20-07-2018 In de winkel gekocht
Haren

Uitstekende service

Expert Zuidhorn had mijn gevraagde artikel niet op voorraad. Hebben gebeld met Expert Haren.
Toen ik in Haren kwam lag de soundbar klaar.
Dat noem ik nou service.

Christ 20-07-2018 In de winkel gekocht
Deurne

Hele duidelijke uitleg gehad

Expert Deurne is ons vaste adres voor witgoed e.d. omdat we altijd duidelijke uitleg krijgen en we graag gebruik maken van hun goede service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Meijer Expert 19-07-2018 In de winkel gekocht
Burgum

Uistekende srvice

Komen hun afspraken altijd correct na en geven een uitstekende service en nazorg. Hebben een enorme kennis op het gebied van elektronica en geven dan ook goed onderbouwde adviezen. Grote klantvriendelijkheid.

Tv Sonos playbase blue ray speler en diepvriezer 19-07-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Op een eenvoudige duidelijke wijze word je alles uitgelegd; ze nemen er de er de tijd voor je alles uit te leggen👍

Ria Haast 19-07-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Goede service

Goede service goed geholpen in de winkel. Uitgebreid assortiment. Goed en vriendelijk personeel . Goede uitleg over het produkt.

Salahdin 19-07-2018 In de winkel gekocht
Beuningen

Geweldige service!

Geweldige service aangeboden door kennis te bieden en het juiste product aan te bieden voor een uitstekende prijs.

Willie 19-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en snel

Duidelijke site, keuze was snel gemaakt en snel besteld. En dan ook nog de volgende dag snel bezorgd met een duidelijke en aardige kaart met info erbij. Maakt een erge goede indruk.

Rieneke 19-07-2018 In de winkel gekocht
Wolvega

super service

Gekozen voor deze winkel omdat het in de buurt is. Tv was ineens kapot en er moest met spoed een nieuwe komen omdat we de tweede helft van de halve finale van Wimbledon 'moesten' zien 's middags. Tv die wij wilden hebben was niet op voorraad. We kregen tot levering een goede leen-tv mee zodat we de wedstrijd konden zien. Echt ontzettend fijn!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerhard 19-07-2018 In de winkel gekocht
Expert Apeldoorn

Perfecte dienstverlening !!

perfecte shop met heldere en duidelijke communicatie. Zeer tevreden over de serviceverlening, nette winkel

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Elberse 19-07-2018 Via de website gekocht

Service zoals het hoort !

De bestelde vaatwasser is conform de afspraak op tijd geleverd en netjes geplaatst. Vriendelijke monteur. Reparatie is ook correct verlopen. Expert komt dus belofte na !

Annette Hulst 19-07-2018 Via de website gekocht

Goed en snel geregeld

Via de site besteld, de volgende dag in de winkel opgehaald na een belletje van de Expert dat het binnen was. Snel en simpel. In de winkel afgerekend.

Henny 19-07-2018 In de winkel gekocht
Maastricht

Altijd geeeldige service. Top

Zeer goede service ,zeer deskundig en altijd goede hulp ook later telefonisch iets minder bereikbaar maar zeer aantebevelen

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 19-07-2018 In de winkel gekocht
Ommen

Scheerapparat goede uitleg

Personeel geeft goede informatie over de voor - en nadelen van de diverse modellen. Dat voegt toe tov internet aankoop

W.derksen 19-07-2018 In de winkel gekocht
Wijchen

Middelmatig

Er zat al water in het reservoir, dus zeiden wij dat het al gebruikt was! Nee, dat deden ze op de fabriek om het te testen!! Nog nooit van gehoord.

David 19-07-2018 Via de website gekocht

Beste geregeld

Snel duidelijk en volgende dag in huis, nog even gebeld dat ik er een kabeltje bij wilde, geen probleem direct meegeleverd

Jan 19-07-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Kon online de bestelling doen en ophalen in het filiaal met een korte beknopte uitleg. Werkt prima en ik hoef thuis niet te zitten wachten op de pakketbezorger.

Marie Jacqueline 19-07-2018 In de winkel gekocht
Uithuizen

Heel goede service

Prettig dat ze goed telefonisch bereikbaar zijn. Je kunt vragen stellen over het product. Ik heb een Samsung Galaxy tab A gekocht. Hierbij kon je 30 euro korting krijgen via de website van Samsung. Ik kreeg een digitale factuur en een factuur op papier. De digitale had ik nodig voor het aanvragen van de korting bij Samsung. Dit werd mij netjes uitgelegd.

Peter 19-07-2018 Via de website gekocht

Grote verrassing

Via zoekactie op internet bij Expert uitgekomen.Volgens de website zou de levering plaatsvinden na 5 werkdagen.De dag na bestelling (maandag)werd ik al gebeld door Expert Goor dat de bestelling in behandeling was.Dinsdag werd er gebeld met de vraag of de machine al geleverd kon worden. Verrassend snel dus. Prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Winfred 19-07-2018 In de winkel gekocht
A..j. Ernststraat

geweldige service

Personeel bestaat uit vriendelijke geduldige mensen. De wachttijden zijn minimaal. Er is de mogelijkheid om gratis te parkeren. Die winkel is centraal gelegen. Je hoeft niet naar Amsterdam Zuidoost. Dus ook per fiets te bereiken. Groot assortiment. Lage prijzen. Alles wordt thuisgebracht naar evt. de 3de etage. Levering dezelfde dag. Meer producten onlangs daar gekocht. Verpakking wordt afgevoerd en het product aangesloten. Je wordt er blij van.

AngelaDeurne 19-07-2018 In de winkel gekocht
Deurne

Fijne winkel, fijne medewerkers!

Fijne winkel. En de verkoper is een hele fijne, gezellige en goede verkoper. Hij luistert goed naar wat je wil en daar speelt hij goed op in. Een hele fijne winkel. Netjes behandeld.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dabiku 19-07-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service

Na bestelling van tv dezelfde dag nog gebeld met de mededeling dat de tv al in de winkel stond. Dit was zeer snel

W van der Lecq 19-07-2018 In de winkel gekocht
Boskoop

Expert stelt nooit teleur.

Expert is secuur in het maken van een afspraak. De medewerkers zijn heel deskundig en behulpzaam. Ze nemen de tijd voor je en adviseren bij het maken van een keuze.
Aflevering is op tijd.Het apparaat wordt geplaatst en de hulp en uitleg bij bediening van het apparaat is geweldig, ook voor ouderen , zoals wij. Is er een probleem waarbij je hulp nodig hebt. Dat kan altijd geregeld en wordt niet gekoppeld aan kopen. Wij kopen daar al onze elektrische apparaten.

Ad Versmissen 19-07-2018 In de winkel gekocht
Drunen

Altijd vriendelijk en inderdaad geweldige service

Eerlijk in advies. Veel verstand van hun te leveren producten. Zolang als wij in Drunen wonen komen wij bij Expert en dat bevalt ons tot heden zeer goed.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Alexy 19-07-2018 Via de website gekocht

Direct een telefoontje uit de winkel

Na de bestelling van mijn wasmachine werd ik direct gebeld om een afspraak te maken om te leveren. En niet de hele dag wachten maar tussen 13-15 dus dat is ook concreet en goed te doen.
Wel jammer dat hij niet kosteloos wordt aangesloten of naar boven gebracht. Dat zou toch een stukje service moeten zijn.

s.hof 19-07-2018 In de winkel gekocht
Heerenveen

De verkoop verliep probleemloos bij het afrekenen werden persoonlijke gegevens gevraagd dit was zo zei de verkoper ivm de garantie. Zou je geen garantiebewijs meer hebben dan hadden zij altijd nog de gegevens. Tevens kreeg ik per mail een afschrift van de nota per mail toegestuurd. Later bleek dat voor deze zogenaamde service €0,97 in rekening te zijn gebracht. Dit soort service heb ik niet nodig en diend naar mijn mening te worden vermeld. Ik ben echt wel in staat om mijn garantiebewijzen op een juiste wijze op te bergen.

Expert Heerenveen 19-07-2018

Beste heer/mevrouw Hof.

De € 0,97 aan kosten staan als thuiskopieheffing op uw aankoopnota gespecificeerd. Dit is een belasting die de overheid hef,t zodat die aan auteursrechthebbenden ten goede komt om thuiskopien te compenseren.

Onze service is uiteraard gratis, dit doen wij graag voor u.
Wij wensen u nog veel plezier met uw aanschaf.

Mocht u nog verdere vragen hebben bent u altijd van harte welkom in onze winkel.

Ingrid 19-07-2018 In de winkel gekocht
ZUID-SCHARWOUDE

Goed advies bij aankoop

Prettige winkel met goed assortiment. De televisie die we gekocht hebben voldoet volledig aan onze wensen. De verkoper hielp ons zonder te sturend te zijn in het maken voor de voor ons beste keuze.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kohkohri 19-07-2018 In de winkel gekocht
Harlingen

Beste Expert van Harlingen

Service & snel! Meer niet, maar we typen wel even naar de 100 karakters geen probleem. Hoihohihohihigi

Erwin 19-07-2018 In de winkel gekocht
Twello

Super klantvriendelijk

Super goed geholpen bij de aankoop van een nieuwe sonos beam door de Expert in Twello. Zeer vriendelijk personeel, snel en met kennis van het product.

Mir 19-07-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld!!

Snelle levering, er werd rekening gehouden met onze wensen
Alle op tijd binnen en kinderen blij met huncadeau!

Anissa 19-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service

De service is hartstikke top! Erg blij met mijn aankoop erg snel ontvangen.

Telefonisch ook erg goed geholpen met de medewerker.

Karin 19-07-2018 Via de website gekocht

Super service

Snelle levering en super klant vriendelijk. Is ook duidelijke op de site ook bij elke product beschrijvingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lex suerink 19-07-2018 In de winkel gekocht
Drunen

Super service

Altijd vriendelijke medewerkers hebben ervaring met het product waar de klant om vraagt.waarom moet ik een uitgebreide revieu schrijven hou van kort en krachtig.

P.Heath 19-07-2018 In de winkel gekocht
Ommen

Snel, goed en deskundig

Ik kom al meer dan 30 jaar bij deze winkel en ze helpen je altijd goed en met verstand van zaken.
De dienstverlening ook prima: ze komen aan huis en zorgen dat alles voor elkaar komt
Top, ga zo door

Alexandra 19-07-2018 In de winkel gekocht
Haren

Expert Haren. Gewoon goed!

Expert Haren werd aangeraden om de WiFi te verbeteren zonder meer MB’s te moeten kopen.
Toegespitste service, aardige en vooral kundige mensen die ook van elkaar weten wat ze aan het doen zijn. Top.
En ook nog met oog voor de portemonnee! Wat wil een klant nog neer? ExpertHaren👍