Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4726 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van Graafeiland 16-03-2024

Product oke levering door DHL zeer slecht eerst datum verplaatsen en dan melden niet thuis en moeten ophalen in andere dorp. Dat is niet de bedoeling van bezorging aan huis.

p************@y******** 16-03-2024

As jo hjir yn de winkel wat keapje wolle moatte je wol geduld hawwe.

As it jo beurt net is liket it krekt of binne je der net.

l*******@g******** 16-03-2024

Was altijd erg enthousiast over Expert Lampe. Is na mijn laatste ervaring sterk gedaald.Jammer

m******@h********** 16-03-2024

In de winkel vakkundig geholpen. Aflevering en installatie ging perfect.

Ben een tevrede klant 👍

e*****@q********** 16-03-2024

heb al n paar keer iets gekocht bij expert en kan zeggen dat ik zeer tevreden ben

r*********@p******** 16-03-2024

Bij de telefonische bestelling was niet aangegeven dat de oude wasmachine op een trekschakelaar zat. De monteur heeft dit goed opgelost door een stekker op de trekschakelaar te zetten, zodat de nieuwe wasmachine aangesloten kon worden. Wel met een meerprijs maar dat is logisch. Prima service.

i***@p*********** 16-03-2024

Fijne serieuze mensen die verstand van zaken hebben.

En daarbij aardig zijn en expert's in hun know how.

t********@g******** 16-03-2024

Klanten beter voorlichten over het wel of niet zelf installeren van een product.

Dammer 16-03-2024

De reden om bij expert te bestellen is dat alles wat je koop prima van kwaliteit is en

kwantiteit is cq prijs verhouding alle elektriche apparaten hebben wij gekocht bij expert

ik zij tegen een van de medewerkers behalve mijn vrouw !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Koenen 16-03-2024

Het is aan te raden om daar je witgoed te kopen , de verkopers zeer vriendelijk en ervaren TOP

w*******@c******** 16-03-2024

Goede begeleiding in de winkel en goede service bij aflevering van het produkt.

Doornenbal 16-03-2024

Ik werd snel geholpen.Er werd snel geconstateerd dat mijn bestelling in een ander filiaal voorradig was en deze werd onmiddellijk besteld .2 dagen later kon ik mijn bestelling af hallen. Prima geregeld.

j***********@z******* 16-03-2024

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Duidelijke uitleg gekregen en als er iets niet is kijken ze hoe ze je verder kunnen helpen.

e******@g******** 16-03-2024

Slechte ervaring met dit bedrijf. Ga sowieso niets meer kopen bij hun en mijn familie (potentiële klanten) ook niet.

Doggen 16-03-2024

volop keus, goede informatie, reuze vriendelijk, zeer snelle levering en prima installatie van de tv

m*************@h********** 16-03-2024

Het gewenste product kon pas later dan onze bedoeling geleverd worden. Het ging om een verjaardagscadeau. Na contact heeft Expert de moeite genomen om het product uit een ander filiaal te laten komen, zodat we het op tijd hadden voor de verjaardag. Top service!

c**************@g******** 16-03-2024

I have waited for more than a week after I made the purchase online to receive it and did not get any updates about my order during my waiting time. In addition the customer service is very inadequate.

r*********@u********* 16-03-2024

Schrok even dat de leveringsdatum kon afwijken dat kregen we te horen nadat we hadden besteld maar 1 telefoontje heeft dat opgelost wij zijn netjes teruggebeld

h***********@g******** 16-03-2024

Wordt sneller geleverd, dan aangegeven! Product werkt zoals de website aangeeft.

Storm Van 's Gravesande 15-03-2024

De keuze was gauw gemaakt. De installatie was afgesproken en op de dag werd tijdig gebeld dat het tijdstip laten zou zijn.

Uiteindelijk kwam de winkelchef zelf om 17.30 met de bestelde OLED TV

die gelukkig aan de bestaande voorziening kon worden bevestigd.

p******@h********** 15-03-2024

Als ik had geweten dat het artikel niet geleverd kon worden op zaterdag, had ik waarschijnlijk ergens anders besteld. Het artikel was tot dusver naar tevredenheid overigens.

c******@p******** 15-03-2024

Bij Expert vind je tenminste nog én ruime keus aan goede producten, én een prettige service in winkel en bij levering en montage, dat bij vergelijkbare leveranciers vaak geheel ontbreekt.

De klant mag z’n handjes dichtknijpen bij aankoop hier. Expert heet niet voor niets zo! Een zaak om in ere te houden!

Van der Werf 15-03-2024

Sneek had het artikel niet op voorraad en wilde niet leveren terwijl het wel via de website te verkrijgen was; toen maar naar Bolsward gegaan waar het wel op voorraad was.

Nieuwenhout 15-03-2024

Wij kopen al sinds jaar en dag bij Expert.

Uitstekende kwaliteit en goede voorlichting.

Bovendien concurrerende prijs.

n**********@h********** 15-03-2024

Wij zijn zeer prettig geholpen er werd goed meegedacht. Het plaatsen van onze koelvriescombinatie is uitstekend gedaan. Wij bevelen uw bedrijf dan ook aan.