Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4496 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

v***@l****** 15-03-2024

Expert is een degelijke, betrouwbare en professionele winkel die al meer dan 55 jaar bestaat. De naam Expert doet de winkel eer aan.

Dussel 15-03-2024

Goeie producten wat betreft merken dus de beteremerken goede uitleg van producten

l**********@h******** 15-03-2024

ik werd heel goed via de mail geadviseerd met links erbij zodat ik gelijk naar het artikel kon kijken

kortom uitstekend

Van Oostveen-klein 15-03-2024

Geweldig geholpen door een kapot artikel, [waar nog garantie opzat] te vervangen door een nieuw artikel. Zeer goede service!

Janssen 15-03-2024

Er wordt je niks aangesmeerd, ze denken mee met jouw behoeftes om de beste keuze te maken, en de service is zó goed dat alleen dát al de moeite waard is om bij expert te kopen.

v***********@g******** 15-03-2024

Er werd aangegeven op de website dat het oude product mee retour werd genomen, dit is echter niet het geval. Nu moest mijn moeder van 73 zelf met de oude friteuse naar het milieu park lopen, als we dit van te voren hadden geweten, hadden we de bestelling niet geplaatst.

Majoor 15-03-2024

Kan aanraden om bij Expert Huizen Uw artikel te kopen

Prima uitleg in de winkel ,vlotte levering en deskundige mensen bij het afleveren .

Boekhoven 15-03-2024

Over het algemeen ben ik tevreden over Expert Heemskerk. De inzet en vriendelijkheid van de medewerkenden.

j************@k********* 15-03-2024

Via internet besteld en opgehaald in de winkel. Dus verder geen poespas gewoon snel en efficiënt.

i****@h********* 15-03-2024

Bezorger was niet vriendelijk.

Heb nog wel contact met de winkel gehad over het gekochte product en goed advies gehad.

r************@g******** 15-03-2024

We zijn zeer goed geïnformeerd ,zodat we ook een goede keuze konden maken, die bij ons paste.

De Haan 15-03-2024

Klantvriendelijkheid is prima op lokatie wijchen, bezorging en installeren was ook prima en snel. Enige minpunt vindt ik als je een prijzig product koopt dat je moet betalen voor het bezorgen en installeren. Persoonlijk zou dat een meerwaarde kwa service moeten zijn. Bv bij een vanaf prijs gratis bezorging en installatie, of bij terugkerende klant.

n**********@g******** 15-03-2024

Na 4 dagen bleek de oven stuk ! Dit mag niet gebeuren! En ook dat ik mn oven ging gebruiken op 31 december 2023 met oud en nieuw. Kon letterlijk al mn hapjes weg gooien! Na de tijd een nieuwe geleverd hoort niet te gebeuren!

t*******@g******** 15-03-2024

Hebben al meerdere produchten bij Expert Woerden gekocht, goede vriendelijke service en vlotte bezorging met installatie.

Verspoor 15-03-2024

Altijd een prettige samenwerking tot op heden ervaren. Bellen netjes altijd op. Goede service.

h************@o********** 15-03-2024

Prima prijzen, servicegerichte klantenservice (tegenwoordig is dat bijzonder!), goede producten, goede installatieservice. Ik ben tevreden!

Schulte 15-03-2024

Vorig jaar september een kookplaat, in de winkel, uitgezocht en de verkoper daarbij aangegeven, dat ik nog een nieuwe groepenkast ging laten plaatsen in de meterkast. In de veronderstelling dat het een 2 fasen kookplaat is, de installateur een fornuisgroep laten installeren, en vervolgens de kookplaat in december, in de winkel, besteld. Op de orderbevestiging stond naast de kookplaat ook een 5-aderige aansluitkabel met perilex stekker. Zodoende, is mij niet opgevallen dat er niets niet klopte.

Toen de monteur en collega, tussen kerst en oud en nieuw, de kookplaat wilden installeren en hem uit de doos haalden, bleek het een 1 fasen kookplaat te zijn. De verkoper had destijds nog aangegeven, dat zijn collega eerst alles doormeet alvorens de kookplaat aan te sluiten. Wat wil je doormeten aan een 1 fasen kookplaat? Dat is de stekker in het stopcontact en je kunt koken. Heel simpel gezegd.

De monteur gaf de optie om een 70 cm kookplaat te installeren i.p.v. 60 cm, omdat deze bij hun op voorraad was. Anders zou er een besteld moeten worden. Voor de laatste optie gekozen en m.b.v. de monteur een nieuwe kookplaat uitgezocht. Deze is vervolgens begin januari geïnstalleerd.
De monteur en zijn collega hebben prima werk geleverd, maar de verkoper had mij van beter advies moeten voorzien, dan had ik de juiste kookplaat in een keer besteld. Blijkbaar heeft de beste man geen verstand van kookplaten.

f**********@y******** 15-03-2024

Expert is goedkoop. Wasmachine is goed. Maar de goedlope prijs zit 'm in service. Daar short het aan. Zeer onbeschoft bezorgers. Alleen daarom zou ik niets meer bestellen bij Expert.

k**********@h********** 15-03-2024

Snelle levering, goede cashback deal, fijn product, Geen op of aanmerking, gewoon waar voor je geld.

g************@h********** 15-03-2024

uitgebreid assortiment. bestelling plaatsen gaat heel gemakkelijk. goede prijs/kwaliteitverhouding.

snelle levering. prettige winkelmedewerkers.

i************@g******** 15-03-2024

nou ik had hem besteld op een datum te verkrijgen, maar dat werd uitgesteld vanwege uitverkocht, dat is te begrijpen, bij het installeren had ik zelf nog iets meer tijd willen hebben voor het schikken van de neerzet plaats ivm oud stof te reinigen maar gelukkig kon ik dat snel door ervaring, afgesteld om stabiel neer te zetten en klaar is kees

m***********@h****** 15-03-2024

Houd het bij 1 product, want 4 zoals wij tegelijkertijd hadden willen hebben lukt niet. 4e product moeten we nu weer achteraan bellen. Eind oktober begonnen en nu al februari.

vd Berge 15-03-2024

Expert heeft niet alleen goede service in de winkel, maar ook aan huis. Als er iets is, dan komen ze snel en blijven tot het is opgelost. Ook als dat langer duurt dan eigenlijk was gepland. Maar toen de monteur wegging, werkte het allemaal wel, ondanks een tegenslag (lekkage) die niet direct met het apparaat zelf te maken had.

Hendriks 15-03-2024

bij aanschaf van wasmachine is deze niet gesteld in de wastoren, dit is op later moment hersteld.

o*****@c******** 15-03-2024

Prima geholpen. Koelkast is netjes geplaatst en er werd keurig gewerkt. Levering stond op 2 dagen maar is echter bij plaatsen een weekje later. Is geen probleem maar weet je niet bij bestellen.