Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Vergeer 07-09-2024

Het begint al met de ontvangst. Vriendelijk personeel en een duidelijke uitleg over de apparatuur. Levering op het afgesproken tijd stip. Capo Cuijk, ga zo door.

b********@h******** 07-09-2024

Hier hebben ze geleerd dat een klant belangrijk is, en dat ze graag terug komen

Teun 07-09-2024

Aankoop en verdere afhandeling heel keurig. Lekker dichtbij en makkelijke communicatie. Al met al perfect!

c********@h********* 07-09-2024

mijn ervaring met jullie is fijn er erg vertrouwd als we wat nodig hebben

komen we altijd bij expert breukelen uit

Romumde 07-09-2024

Met name de installatie bij ons thuis heeft veel indruk gemaakt. Zeer vriendelijke kundige vakmensen! Chapeau!

p****************@g******** 07-09-2024

Zeer goed personeel die weet waar zij het over hebben om te verkopen. Wat u ook wilt

a***********@t********* 07-09-2024

Jammer dat er twee medewerkers die alles gingen aansluiten waarvan 1 geen nederlands en de ander gebrekkig nederland spraken. Gelukkig kwam er later nog een derde medewerker. Hij sprak goed nederlands.

o*****@l****** 07-09-2024

Tv kon niet geleverd worden op aangeklikte datum vanwege onderbezetting. Het is/was vakantie periode dus alle begrip daarvoor. Uiteindelijk door een familielid de tv laten afhalen ipv bezorgen. Netjes gecommuniceerd vanuit expert over bezetting.

j****************@g******** 07-09-2024

Fijn om online voorraad te kunnen zien en zo te kunnen afhalen bij een winkel naar keuze. Perfecte service vriendelijke medewerker.

g********@h****** 07-09-2024

Expert is een degelijke winkel. Alleen de afstemming tussen de webwinkel en de lokale winkels kan beter. Uiteindelijk komt alles goed, maar de processen zijn niet altijd klantgericht. Voor alle duidelijkheid ik ben niet ontevreden maar er is zeker verbeteringspotentieel.

Twigt 07-09-2024

Uitgebreid assortiment, meestal deskundig personeel, kan soms beter. Goede after service

l********@l****** 07-09-2024

Snelle levering van de producten. Verzocht om installatie en ook dit ging snel en werd gedaan door een zeer vriendelijke medewerker die er alle tijd voor nam.

Schrauwen 06-09-2024

Goede service en advies, voor een goede prijs een wasmachine met 10 jaar garantie, alles werd netje geïnstalleerd en aangesloten.

t*****@c******** 06-09-2024

Voor goed advies en service: ga naar Expert in Bodegraven.

Niet duur maar wel goed!

Biesmans 06-09-2024

Als je bij ons in huis de naam Doornenbal roept dan beginnen alle electrische apparaten te dansen. Al jaren vaste klant.

c********@h********** 06-09-2024

Men denkt graag met je mee en alternatieven worden ook besproken. Wij komen zeker terug!

a*****@z******* 06-09-2024

De online bestelling werd doorgezet naar een winkel waar het betreffende product niet op voorraad was. Daarna werd mij door de winkel telefonisch gemeld dat de de leverancier ook geen voorraad had, waardoor de leverdatum onbekend zou zijn. Ik vertelde toen dat ik had gezien, dat andere winkels het artikel wel op voorraad hadden. Een half uur daarna kreeg ik de melding dat de order naar een andere winkel was doorgezet en twee dagen later had ik de bestelling thuis. Foutje op het hoofdkantoor. Als ik zelf niet goed gekeken had, had de levering lang kunnen duren...

r********@i********* 06-09-2024

Ik begreep van de e- mail dat mijn producten uitgepakt zouden worden en op hun plaats gezet zouden worden. Dit is echter niet gebeurd. De houding van de bezorgers vond ik beneden pijl. Net of ze het niet interesseerde.

m***@f********* 06-09-2024

Gewoon fijn om het product (op ware grootte) te zien en goede uitleg te krijgen.

Munster 06-09-2024

Persoonlijk contact werkt voor mij altijd. En vooral als het vriendelijk en deskundig is.

Kabel 06-09-2024

Zeer oplossingsgerichte instelling en bereid tot geven van gewenst advies. Leveringen altijd op tijd met vakkundige aansluiting. Wij zijn hierover zeer tevreden.

De Jong 06-09-2024

Altijd prettig 'winkelen'; no nonsense, gericht advies, helder zonder opdringerig te worden

Wiegers 06-09-2024

Door meer dan vijftig jaar bij experts mijn spullen te kopen heb ik geen behoefte aan een andere.

i******@g******** 05-09-2024

Online besteld en uiteindelijke bezorging was prima geregeld, op tijd vriendelijke bezorger en legde alles goed uit

Schrauwen 05-09-2024

Snel en vriendelijk geholpen. Snelle levering en fijn dat er even gebeld werd om het tijdstip van levering door te geven, zodat je niet heel de dag ervoor thuis hoeft te blijven.