Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

h********@g******** 20-02-2023

Prima service, vriendelijk personeel, juiste advisering! Deze winkel is een aanrader.

Vogelzang 20-02-2023

Geweldig goed advies en meedenken, alle tijd en aandacht voor de klant zowel in de winkel als bij aflevering!

Kramer 20-02-2023

De mensen die er werken hebben kennis van zaken ,wij komen graag in deze winkel . Ook voor informatie helpen ze je op weg

Schrijver 20-02-2023

het advies en meedenken van de medewerkers is fantastisch , het geeft een goed gevoel om hier mijn aankopen te doen
het zijn toppers

j*********@h****** 20-02-2023

Zeer ruime keus in producten, deskundig personeel, goede uitleg werking product

Ter Haak 20-02-2023

Goede uitleg, fijn persoonlijk advies en goede levering op het afgesproken moment. Een aanrader!

p******@b**************** 20-02-2023

Fijne winkel, betrokken en deskundig personeel, goede prijzen, goede brengservice!

Hollander 20-02-2023

We zijn goed geïnformeerd bij de aanschaf van een Phillips Airfyer.
We eten nu echt minder vette patat en snacks.

h******@g******** 20-02-2023

Volgens de verkoper was het vrij eenvoudig om de Brother printer te installeren. Wij zijn er nogal een poosje druk mee bezig geweest voor dat het eindelijk werkte met laptop en telefoon.

j*****@z***** 20-02-2023

een fijne winkel met uitgebreid en divers assortiment waar je vriendelijk en vakkundig wordt geholpen

Prins 20-02-2023

zeer goed personeel en heel vriendelijk geholpen we komen zeker
terug in de winkel wij zijn zeer te spreken over jullie personeel

Beekman 20-02-2023

Er lopen genoeg mensen in de winkel die je kunnen helpen. Veel keus, mooie grote winkel.
Voor prijs /kwaliteit hoef ik nergens anders heen.

Steijns 19-02-2023

Mooi product voor zeer goede prijs,instalatie perfect gedaan,zowel winkel als thuis zeer vriendelijke en professionele werkers.

r************@g******** 19-02-2023

Komen afspraken na, vriezer wordt op de juiste plek gezet. Duidelijke uitleg en een behulpzame medewerker

b***************@g******** 18-02-2023

Niet elke Expert zal even goed zijn, maar de Expert in Burgum kan ik zeker aanbevelen.

Huisman 18-02-2023

Expert Berkhof Vroomshoop heeft ons goed geholpen en meegedacht bij het uitzoeken en plaatsen van onze nieuwe tv.

f*********@h********** 17-02-2023

Prettige benadering in de winkel, goed assortiment.Snelle en correcte levering.

Staal 17-02-2023

Doe niet moeilijk, ga gewoon naar de winkel, laat u adviseren en neem het product mee (indien mogelijk)

De Wit 17-02-2023

Koelkast, oven, vaatwasser of radio.....bij Expert kan je daarvoor altijd goed terecht. En ook de levering en (eventuele) montage van de produkten is naar volle tevredenheid. Bij expert werkt vriendelijk en deskundig personeel waardoor je een goed advies ontvangt.
Dus: "Wat voor aankoop je ook doet, bij Expert zit je altijd goed".

g*************@g******** 17-02-2023

Expert Sneek is een uitstekende keuze. Gedegen vakmanschap en snelle levering.

Munsters 17-02-2023

in de website was alles goed te vinden wat ik nodig had en zeer uitgebreid.

Blume 17-02-2023

Voorwitgoed altijd geslaagd bij Expert. Uitstekend advies en waar voor je geld.

Van Veenendaal 17-02-2023

In de winkel wordt je goed geholpen, maar het afleveren vindt ik de laatste tijd slecht en is een man die het netjes doet en uitleg geven ect. maar de rest vindt ik zeer slecht.

Lust 17-02-2023

Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop en de hulp zowel in de winkel als bij het leveren

De Vries 17-02-2023

We doen al vaker zaken met de vestiging in Naaldwijk.
Dit bevalt prima en de service is heel persoonlijk