Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

v**********@h****** 02-03-2023

Doorgaans goed geadviseerd door medewerkers. De een is wat enthousiaster en geeft meer info op maat dan de ander.

Werson 02-03-2023

Een fijne winkel, wij zijn goed geholpen. Het was niet eenvoudig maar er werd meegedacht en een oplossing gevonden. De installatie was even een probleem, geheel door onze schuld maar de monteur was heel vriendelijk en kwam op een andere dag terug toen het probleem was opgelost en heeft het karwei afgemaakt. Niets dan lof voor dit bedrijf.

f************@h********** 02-03-2023

Vriendelijk, bekwaam personeel dat met je meedenkt en vakkundig advies geeft.

RH 02-03-2023

EXPERT RODEN TOP ZAAK MET GEWELDIGE MEDEWERKERS DIE NIET EERDER WEGGAAN DAN DAT ALLES NAAR WENS IS GEINSTALLEERD

Van den Brink 01-03-2023

Zeer goede klantvriendelijke behandeling. Helaas installatiekosten voor de tv hoog in relatie tot de hoeveelheid werk die werd verricht.

Eijk 01-03-2023

Tot en met de aankoop en service, is alles uitstekend verlopen. De verkoper was deskundig
en nam ruim de tijd om alles uit te leggen. Ook de monteurs waren zeer vriendelijk en begripvol.

Noppers 01-03-2023

Koop niet online, steun de plaatselijke ondernemer, voor een stofzuiger of ander artikel moet u bij EXPERT Vroomshoop zijn!

v*************@g******** 01-03-2023

Na mijn aankoop 3 dagen later was er een geweldige actie , als dit aangegeven was had ik een paar dagen later mijn aankoop gedaan

k************@g******** 01-03-2023

Via winkel gedaan ,maar via website was beter.Niet afgeleverd conform afspraak.Kennus van product was matig.Dus voortaan via website

Verhoeven 01-03-2023

Deskundig personeel fijn om het gewoon in de winkel de uitleg te horen en is t ook nog op voorraad, kon t meteen mee nemen toppers Expert Venray

Van der Veer 01-03-2023

Ik koop al mijn technische producten bij Expert in Buitenveldert! De service is uitstekend, kennis van zaken, het plaatsen van het product uitstekend en het opruimen!

Slooijer 01-03-2023

Erg snel en netjes geholpen bij aankomst in de winkel. Er werd goed meegedacht met de 'eisen' die ik had bij bepaalde producten en ook de bezorging en bezorgers waren vriendelijk een netjes. Net uit huis gegaan en moest dus nog van alles halen, van een vaatwasser en een vriezer tot een wasmachine en een stofzuiger. Ik heb ze allemaal hier gehaald en kan het anderen ook aanbevelen.

Van Dokkum 01-03-2023

Website is overzichtelijk, maar het is veel prettiger om de fysieke winkel te bezoeken.

w*********@h********** 01-03-2023

Ze hebben een goed assortiment, goede prijsverhouding en brengen grote artikelen bij je thuis

j**********@u********* 01-03-2023

Voor een product groot of klein op huishoudelijk gebied moet men bij Expert zijn; je kunt er niet omheen

Teunissen 01-03-2023

Prima geholpen bij de aankoop van een vaatwasmachine.
Binnen een paar dagen vakkundig geplaatst in onze keuken.
Top!

Kijzers 01-03-2023

Al jarenlang goede ervaring met Expert. Nu weer een een energie zuinige waterpompdroger van Bosch gekocht. Kan ik van harte aanbevelen.

m***@k************ 01-03-2023

Prima service, als het er niet is kan het besteld worden. Basis produten op voorraad. Prima winkel!

r**********@g******** 01-03-2023

We zijn in de winkel goed geholpen en het product was niet op voorraad. Na 3 dagen werd het product als nog geleverd en ge-installeerd.

Diks 28-02-2023

Fijne winkel met goede keuze, deskundige adviezen en plezierige betrokken medewerkers. 👍

Vos 28-02-2023

Ondanks het feit, dat een Expert winkel dichterbij het product niet op voorraad had, dacht een Expert winkel verder weg enorm met ons mee. De noodzaak van snelle levering werd ingezien en heeft geleid tot een uiterst soepele aanpassing van het leveringsschema van de bezorgers. Dezen hebben uiterst effectief het product geplaatst en uitleg over het gebruik gegeven.

b*********@g******** 28-02-2023

Heel prettig in de winkel geholpen en een uitstekende service (zelfs na 4 maanden) Vriendelijke en deskundige monteur Expert Leersum is een echte aanrader!

h******@k*********** 28-02-2023

Goede service alleen het garantie verhaal over invullen van gegevens online met de klant voor de leverancier moet beter. Leverancier vraagt serie nr. Of productie die info zit op de doos die door expert wordt afgevoerd daardoor niet is te achterhalen.

a*************@p******** 28-02-2023

Heel fijn dat inmeten door professionals gebeurt en met directe afstemming op beoogde koelkast. Snel, deskundig, klantgericht, service. Zowel aan telefoon als ter plekke de monteurs. Top!

Van den Bogaard 28-02-2023

Naar expert gaan is altijd een feest, en ook daarna ben ik blij als ik er ben geweest