Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Wesdorp 27-02-2023

Mooi wasmachine ontzettend stil tal van elektronische mogelijkheden tot bleutooth toe, kortom een goed product!!

Van Grinsven 24-02-2023

Vraag om advies en geef aan wat u wilt hebben en waar het aan moet voldoen en zij geven u een uitstekend advies

Leeuw 24-02-2023

1. Gastvrij in de winkel, men neemt alle tijd en geeft mij als klant een fijn gevoel, geen druk.
2. Afspraken worden nagekomen.
3. Keurig verwijderen van de oude en plaatsen van de nieuwe, alles wordt meegenomen.
4. Fijne en verzorgde medewerkers die de producten komen plaatsen.

j******@h****** 24-02-2023

Ik kan iedereen deze winkel aanbevelen. Deskundig en vriendelijk personeel.

Raaff 24-02-2023

ben zeer tevreden met de aankoop- en de hierbij verstrekte hulp bij het monteren van de inbouwkoelkast!

Hilarius 24-02-2023

Expert Haaksbergen een aanrader om uw producten te kopen. Goede voorlichting, inlevend vermogen, duidelijke afspraken. Deskundige levering van het product (wasmachine).
Prima en dat zal ik persoonlijk nogmaals met hen delen.

f**************@g******** 24-02-2023

Zeer goede service en kwaliteit vriendelijke personeel en hebben verstand van wat ze verkopen.

Schoonhoven 24-02-2023

Zeer goede informatie en advies door ervaren medewerkers. Vriendelijke benadering, zeer goede sevice

i***@e************ 24-02-2023

Zeer vriendelijk en erg hulpvaardig personeel dat heel graag met je mee denkt.

c******@b************ 24-02-2023

Onze ervaring met expert Dongen is zeer goed, vriendelijk, professioneel en kundig betreffende de producten die zij verkopen.

l*********@h********** 24-02-2023

Bij binnenkomst wat langer moeten wachten op een medewerker maar het was wel wat druk.
De verkoper nam de moeite om alles te laten zien en horen (Sonos mogelijke opties).
Service was fijn, kon mee met de prijs van de concurrent. Al met al een goede indruk.

p******@k*********** 24-02-2023

Uitstekende service, vriendelijk en kundigheid bij Expert Naaldwijk. Wij komen en kopen er al vele jaren.

Van Bommel 24-02-2023

Ik ben heel goed geholpen
Ben er erg blij mee
Ik ben al jaren klant en dat zal zo blijven.
Heel tevreden

l***************@i*********** 23-02-2023

Zo fijn om je vragen te kunnen stellen in een winkel, waar de medewerker actief meedenkt. Oók bij een product van een paar tientjes.

r*************@k********* 23-02-2023

Wij zouden geen aanbeveling doen. Service leek goed, maar na 10 maanden al te wachten op een koelkast nog steeds niets.

Simons 23-02-2023

Expert, zoals aangegeven, vertrouwd dichtbij. Met regelmatig aantrekkelijke aanbiedingen en goede service van de aardige en vakkundige medewerkers.

c********************@z******* 23-02-2023

Goede service, medewerkers denken met je mee en kan al je vragen aan de deskundige voorleggen
Een zaak die men kan vertrouwen

Janssen 23-02-2023

Fijn geholpen in de winkel en zeer blij met de bezorgers, vriendelijk, niet gehaast

c*********@h********** 23-02-2023

Ik koop vaker bij Expert Wijchen omdat dit voor mij het meest praktisch is maar ook vanwege het fijne en betrokken personeel dat met je meedenkt.

c*******@k********* 23-02-2023

Expert is voor 100% aan te raden.
Perfecte kwaliteit en empathische bediening.
Ze gaan echt voor de klanten!
Top service!!!

Huizinga 23-02-2023

Goede ervaring met experts
Prima service
Klant vriendelijk
Goede uitleg over product
Top

Mutsaers 23-02-2023

Een heel prettige winkel, goed en vriendelijk personeel, goede uitleg over het product enen goede bezorging.

a*********@h********** 22-02-2023

Alles was prima in orde. Enige smetje is dat town wij de droger kwamen kopen, een medewerker die ons zag staan het belangrijker vond om een iPad te poetsen dan ons even te woord te staan. Zijn collega had pas tijd voor ons. We verwachten niet veel, maar hij had wel even kunnen zeggen; mijn collega helpt jullie zometeen. Een ogenblikje geduld alsjeblieft.

v*********@g******** 22-02-2023

Ik werd goed geholpen, kreeg goed advies over welke producten het beste passen bij wat ik nodig heb. Heel eerlijk advies, dus niet per definitie het duurste product.

u*****@z******* 22-02-2023

dit is de zaak waar ik altijd mijn witgoed en andere zaken koop. Fijne zaak, goed en vriendelijk personeel. Een aanrader