Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Lith 28-02-2023

Expert loop er met een gerust hart naar binnen, laat je helpen door betrouwbaar personeel, geniet van de aanbiedingen en loop er met een blij hart naar buiten

n**********@m****** 28-02-2023

De medewerkers van expert Castricum weten wat ze doen. Hebben kennis van zaken en denken actief met je mee

Blokzijl 28-02-2023

Via website Waterkoker besteld, snel kunnen afhalen. Goede en vriendelijke service.

j***@k********* 28-02-2023

Heel vervelend dat de verkoper niet heeft gevraagd of de koel-vriescombinatie , links-of rechtsdraaiend afgeleverd moest worden.
Gevolg dat we dat nu zelf moeten doen.

e*******@g******** 28-02-2023

Fijne hulp gehad bij het kiezen. Het begrip wat ik wilde hebben en niet wat ze wilden verkopen

Westland 27-02-2023

Personeel is erg vriendelijk. En zeer deskundig.fijn zo 'n goede winkel in Ermelo.

Westra 27-02-2023

super klantvriendelijk,goede service.
daar dan coolblue en mediamarkt niet tegen op

s*****@r******** 27-02-2023

Goed advies! Persoonlijke service. Had een probleempje bij het aansluiten. Even bellen en binnen een paar minuten opgelost!

Kort 27-02-2023

Ik ga graag naar de plaatselijke winkel wordt je tenminste prima geholpen in mijn geval expert Lekkerkerk

Bianca 27-02-2023

Klantvriendelijk.
Goede en duidelijke uitleg
Leuk en positief dat je na de levering gebeld wordt met de vraag of alles goed is verlopen.

Oskam 27-02-2023

Uitstekend geholpen. En goede service. Bereikbaarheid Uitstekend. Volgende aankoop wordt weer een expert winkel

Martens 27-02-2023

Uitstekend geholpen in keuze en op afspraak fijn geplaatst. Zeer prettige monteur!!

Mulder 27-02-2023

Ben erg te spreken over expert, mooie winkel fijn personeel goede klandizie

Vermolen 27-02-2023

Tv gekocht bij expert dezelfde week geïnstalleerd alles werkt prima goede uitleg en vriendelijke mensen. Dit is een aanrader voor andere mensen die wat nodig hebben. Toppie bedankt.

Julsing 27-02-2023

Prettig geholpen door een deskundige en flexibele medewerker die meedacht over enkele specifieke wensen.

Verboom 27-02-2023

Ik ben uitstekend geholpen, heb een goed advies ontvangen en ook de levering van het product ging geheel volgens afspraak!

Kromhout Van Der Meer 27-02-2023

De Atag oven/magnetron BMC46121C is prachtig,, werkt intuïtief, heel gemakkelijk met een keur aan mogelijkheden. Expert zowel in Huizen als Zeewolde heel prettig. Zeer persoonlijke, effectieve en deskundige medewerkers en monteurs bij ,dit is de 5e aankoop witgoed binnen anderhalf jaar bij expert.

Beumer 27-02-2023

Mensen ga naar expert als je je klant wil voelen en goede service wilt krijgen .

m*****@y*********** 27-02-2023

Behulpzame mensen in de winkel. Website is makkelijk te gebruiken. Complete service van inmeten tot installatie

a******@z******* 27-02-2023

Goed advies, goede prijs/kwaliteits verhouding. Uitstekende service. Zeer goed allemaal. Hou het vol!!

Broer 27-02-2023

Vriendelijk, deskundig en een gezonde portie humor, ook zeer belangrijk in deze saaie tijden.

Hustinx 27-02-2023

Prima plaatselijke winkel met ouderwetse maar noodzakelijke aandacht en deskundigheid. Kan geen grote winkelketen mee evenaren.

g******@h********** 27-02-2023

Nieuwe vaatwasmachine van Atag. Zeer deskundig gemonteerd en uitleg gekregen bij het inbouwen. Oude vaatwasser ook mee genomen. Goede service

m***********************@o********** 27-02-2023

Fijne service, goed bereikbaar. Je ziet wel dat Expert vaak iets duurder is dan andere websites, maar ik vind het bij grote aankopen dan ook wel waard.

De Man 27-02-2023

Er werd heel goed naar onze wensen voor een nieuwe Laptop geluisterd. Alle opties zijn uitvoerig doorgesproken. Dit kwam op ons zo positief over dat we gelijk tot de aankoop zijn overgegaan.