Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

De Boer 22-02-2023

Voor de 2e keer in korte tijd een product gekocht bij Expert. Zij doen hun naam eer aan, uitstekende kennis van de producten en
zeer korte levertijd van besteld gascomfort.

Willemsen 22-02-2023

Heel tevreden.
De service in de winkel en bij de levering en montage thuis.
Bedankt

r**********@h****** 22-02-2023

Winkelpersoneel erg vriendelijk en behulpzaam. Denkt mee met de klant en adviseert indien nodig.

c********@l****** 22-02-2023

Expert Leersum is een prettige winkel. Vriendelijk personeel.
Installatie thuis is gedaan door vakbekwame en vriendelijke monteur.

Van Krimpen 22-02-2023

goede service .vakmensen en vriendelijk
een bedrijf waar je op kan vertrouwen en met je meedenken

Koehoorn 22-02-2023

Onze ervaring met Expert - aan de Loper in Vlaardingen is al haast 45 jaar. Je word goed voorgelicht en met eerlijk geadvies eerd. Wij en ik weet uit ervaring met vele andere is Expert voor ons een vertrouwd adres.

j**********@h********* 22-02-2023

Ik had 3 typen wasmachines vooraf geselecteerd en in de winkel is geadviseerd welke ik het beste kon kiezen (voordeel van een winkel t.o.v. internet)

De Vries 22-02-2023

Uitstekend geholpen! Hele goede service! Supersnelle levering (zelfde dag)! Zeer tevreden, ook over de bezorgers alsmede monteurs!!

Van der Velden 21-02-2023

Alle moord-en brandroepers op uw terrein vergeten, wellicht bent u wat duurder maar de voordelen wegen meer dan op dan die paar euro's

Huberts 21-02-2023

Persoonlijke klantbenadering erg vriendelijke medewerkers ruim assortiment scherpe prijzen

Broersma 21-02-2023

Uitstekende service door een vakkundige monteur die meedenkt om de beste oplossing van plaatsing te bedenken

Schepers 21-02-2023

Zijn zeer goed geholpen,zelfs met artikelen die niet in het standaard assortiment zitten .
Levering en plaatsing erg professioneel....

Van den Wall Bake 21-02-2023

goede service en aandacht is op een gegeven moment belangrijker dan de prijs

Vroegindeweij 21-02-2023

Goede spullen aardige bezorgers maar slecht afspraken maken omtrend de bezorging en dan een smoes( liegen ) over dat ik niet thuis zou zijn geweest op de bezorgtijd , de bezorgers waren hier wel eerlijk in en zeiden veel te vroeg te zijn geweest , dus waarom liegen zeg gewoon onze fout en ga niet de fout bij de klant neerleggen .

Moed 21-02-2023

Een winkel waar ik graag kom. Goede kwaliteit, een ruime keuze en goede service.

Bloemen 21-02-2023

Bij installatie stelt de DigitRadio 10 IR wat cryptische vragen, bijvoorbeeld "DTS inschakelen? Ja / Nee". Onvindbaar in de bijgesloten (Duitstalige) handleiding. Maar na connectie met Wifi is het vlot genoeg gebeurd.
Na aansluiting op de VCR-ingang komen alle mogelijke radiozenders nu ruisvrij uit mijn audio-installatie, die nog uit eind jaren 70 stamt!

Van Gils 21-02-2023

Weinig gemerkt van Expert meerwaarde dan andere internetwinkel, was alleen wat duurder.

b***@l****** 20-02-2023

Van koop top ophangen en installeren geen omkijken naar. Een service waar je blij van wordt.

f************@g******** 20-02-2023

Ben van Dijk Expert is een uitstekende leverancier. Goed winkelpersoneel met veel kennis. Aflevering van de oven mooi op tijd. Meteen geïnstalleerd en aangesloten. Aardig personeel. Alles was top.

Van Hoorn 20-02-2023

Wij zijn goed geholpen met het kopen van het product. Ook de service is goed.

Sanne 20-02-2023

Apparaat werd op tijd geleverd maar zowel in de winkel als bij levering heb ik een wat nonchalante houding ervaren terwijl ik toch een duur apparaat had gekocht. Bij levering werd er nauwelijks uitleg gegeven en plastic werd niet van het apparaat gehaald. Toen ik dit later alsnog zelf wilde doen(stond nl als voorwaarde voor aansluiting) verschoof het apparaat waardoor de computer ontregelde en opnieuw een installateur moest komen. Belde hierover naar de winkel maar niemand in de zaak wist waar dit euvel aan kon liggen. Monteur had het vrij snel geregeld en leverde wel service en gaf uitleg.

k****@h******** 20-02-2023

Altijd prima geholpen, maar na deze slechte ervaring zien ze mij niet meer bij Expert. Hoe makkelijk is een aankoop als je aanwijst welke ereader je wilt hebben. Is dan een vriendelijk woord en een aankoop leuk afhandelen teveel gevraagd?

p*****@g************* 20-02-2023

Wanneer je tijd neemt voor je aankoop , ontvang je de service die je verwacht maar ook krijgt!!!

m***************@h********** 20-02-2023

Deskundige medewerkers (in filiaal Raalte) die goede adviezen geven, met je meedenken bij de keuze en uitstekende klantenservice en nazorg bij problemen leveren. Zeer tevreden!

j***************@l******* 20-02-2023

prima service vanaf onze telefonische bestelling t/m de levering, plaatsing en uitleg.