Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

k*********@h******** 06-03-2023

Wij zouden iedereen die Elektronica apparatuur zouden willen aanschaffen, ga een keer bij Expert langs voor advies.
Onze ervaring is je wordt goed geholpen door de medewerkers van Expert.

Van Nispen 06-03-2023

Afgelopen zaterdag morgen soundbar gesteld 's middags geleverd en naar volle tevredenheid geplaatst

a*****@g******** 05-03-2023

Een prettige winkel en vriendelijk personeel. Ze geven goede voorlichting en hebben geduld.

g*******@h********** 05-03-2023

Een enthousiaste verkoper die om kon gaan met mijn enthousiaste vader. Werden gelijk gericht geholpen en kregen op al onze vragen een eerlijk antwoord. Dit gaf een gevoel van vertrouwen en daarom besloten we tot koop over te gaan.
Een 1,5 uur later stond de droger al op de plek van de oude droger. De oude droger werd mee genomen, waarbij er nog wat water vrij kwam. Dit werd door de bezorgers zelf opgeruimd.

Smaling 04-03-2023

Na aankoop van een laptop, E 75,- betaald voor het laten overzetten van gegevens van mijn tablet naar de nieuwe laptop. Email op het tablet verdwenen. Na diverse telefoontjes, die een lange wachttijd hadden, en diverse malen naar de winkel, mijn nieuwe laptop en tablet na 2 weken nog steeds niet in orde en niet terug.
Het gevoel afgescheept te worden, wordt steeds groter!
Laatste keer dat ik bij Expert gekocht heb.

Beldman 04-03-2023

Mooie winkel met een leuke uitstraling, overzichtelijk en praktisch ingericht. Goed team van medewerkers die vlot en deskundig te werk gaan.

t********@h****** 04-03-2023

Deskundig en vriendelijk personeel. Komen afspraken na.
Kortom een goede service.

Dick en Marianne 03-03-2023

Voor ons fijne winkel met ruim assortiment en persoonlijke aandacht en advies.Al 50 jaar lang schaffen wij echt alles aan bij Expert Leersum ..
Reparatie of garantie koop bewust .
Dat is voor ons een Must.

Prak 03-03-2023

Goed advies gekregen voordat ik een TV en soundbar ging bestellen. Achteraf bleek het een perfecte aankoop! Ook de montage en installatie zijn prima verlopen. Helemaal tevreden en zeker een aanrader.

Jack 03-03-2023

Expert Amsterdam ( Bushoff) heeft zich weer eens bewezen als een topservice bedrijf.
Komen er al vele jaren naar volle tevredenheid.
Gisteren gekocht en een dag later geleverd en aangesloten door eigen medewerkers.
Eerlijke informatie ,deskundige voorlichting over het product en komen hun beloftes na.
Niet duurder dan de ketens , top service .
Blijven Expert Bushoff trouw !

Sturkenboom 03-03-2023

Wil je ontzorgd worden als klant en hecht je waarde aan een goede service dan beveel ik expert aan

Mooij 03-03-2023

Expert Heemskerk is een fijne winkel. Vriendelijke behulpzame en deskundige medewerkers en uitstekende service !

Hilgers 03-03-2023

m.b.t. winkel in Vlaardingen (de Loper) wordt er fijn geholpen, nemen alle tijd.
En prima service.

Kok 03-03-2023

Fijne, deskundige verkoper. Dacht goed mee over onze wensen. Prettige ervaring.

h******@h********** 03-03-2023

Goede service alleen zijn de monteurs anders talig waardoor communiceren wat moeizamer gaat.

w********@x******** 03-03-2023

Expert Apeldoorn is een zeer betrouwbare winkel met deskundige mensen en een uitstekende service voor een redelijke prijs.

Rossem 03-03-2023

Heel prettig om een winkel in het dorp te hebben met een heel uitgebreid assortiment en buitengewoon goede, professionele, vriendelijke en persoonlijke service.

Burns 03-03-2023

De expert in Heemskerk is een top winkel. Deskundige, zeer vriendelijke medewerkers.

Leunissen 03-03-2023

Expert Laren denkt mee over de aankoop van een product. De service gerichtheid van de medewerkers is groot. De uiteindelijke levering en installatie van de inductie kookplaat is perfect volgens afspraak verlopen. Ik ben erg blij met het resultaat.

Huiberts 03-03-2023

Uitstekende hulp om tot de juiste keuze te komen. Goede communicatie omtrent de levering. Deskundige plaatsing.

Kim 02-03-2023

In de winkel ben ik in eerste instantie voor informatie gegaan, prima uitleg, later het product gekocht.

Van den Pol 02-03-2023

We zijn wederom heel goed gehopen. Goed advies en volgens is het nodige onderdeel besteld. We kregen keurig een melding toen het onderdeel binnen was. Handig dat de factuur per mail verzonden kon worden.

e*****************@g******** 02-03-2023

Deze winkel is heel klantvriendelijk, deskundig personeel en een uitstekende service.
Beter kan niet in Breda!

a************@q********** 02-03-2023

Goede klantvriendelijk telefonisch contact en afhandeling van de bestelling. Vriendelijke en behulpzame bezorgers. Alles verliep volgens afspraak. Top

Kieft 02-03-2023

Waren persoonlijk niet in de winkel geweest, wasmachine via telefoon besteld!
Goede communicatie tussen EXPERT en klant !
Zou EXPERT zeker aanbevelen als iemand op zoek is naar een elektronisch apparaat!