Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kox 08-03-2023

uitstekend geholpen en geadviseerd. Ook de aflevering en plaatsen is perfect gegaan. vakbekwame mensen

Van der Ploeg 08-03-2023

Geef aan wat je wilt dan krijg je het advies dat daar bij past. Geen verkoop praatjes

Wanst 08-03-2023

Keurig advies zo als altijd, reeds decennia klant en nooit teleurgesteld bedankt weer voor de service en het advies!

De Groot 08-03-2023

in EXPERT in gennep wordt je goed en deskundig geholpen ik kan de mensen aan bevelen !!

Ollefers 08-03-2023

Je wordt buitengewoon vriendelijk geholpen. Men neemt alle tijd voor je.
Ook het afleveren thuis is prima verlopen. Vriendelijke mannen.
Niet te beroerd om extra werkzaam heden te verrichten.

h******@h******** 08-03-2023

Ik kan enkel maar zeggen tegen vrienden/kennissen dat ik goed geholpen ben bij jullie

s*************@g******** 08-03-2023

Sympathiek geholpen. Veel kennis van zaken. Goede service in de winkel en bij de bezorgers tevens installateurs. Goede prijs kwaliteitsverhouding

Mateman 08-03-2023

Bij expert Zelhem zijn wij snel en vakkundig geholpen en met name de werkwijze van en de informatie door monteur Hans staat ons erg aan.

Spierenburg 07-03-2023

Vaatwasser gekocht bij Expert en laten plaatsen. Vakkundig uitgevoerd door vriendelijk personeel. Kan dit bedrijf aanbevelen.

Evers 07-03-2023

Fijne winkel! Klantvriendelijke medewerkers die goede hulp bieden! Erg deskundig!

t*****@k*********** 07-03-2023

Al jaren mijn vaste adres vanwege deskundigheid en uitstekende kwaliteit en service.

h********@g******** 07-03-2023

Betreft winkel Heemskerk, aankoop TV.
Zeer prettig en accuraat geholpen, heel goede toepasselijke informatie over de verschillende types.

t*********@u********* 07-03-2023

Ga eerst naar Expert U zult als tevreden klant weggaan de winkel of bij thuis bezorging

Van der Stouwe 06-03-2023

Wil je geen stress bij installeren zou ik toch eens de service van Expert proberen .

Rosing 06-03-2023

Bij expert wordt je behandeld als een klant en niet als iemand die we even iets gaan aansmeren.
Top organisatie.

Hes 06-03-2023

Medewerker denk met je mee als je een specifiek iets wilt kopen. Zij kijken naar functionaliteit, en niet naar wat voor hun het meeste oplevert. Een dikke 9 voor Expert Beenen in Gorredijk.

Blik 06-03-2023

Senseo de smalle versie in moderne design lekkere koffie 3 soorten.
Zelfs een espresso.

Lemke 06-03-2023

vriendelijk, correct, zeer klant gericht. Duidelijke uitleg ,komen afspraken na. Klasse dikke 10.

r***********@h********* 06-03-2023

Vriendelijk personeel nemen de tijd voor je en het product wat je koop wordt netjes afgeleverd

j*********@l****** 06-03-2023

Ruime keus in nette winkel; verder goed geholpen. 13:15 gekocht ; 15:15 uur bezorgd. Netjes en snel.

Arendsen 06-03-2023

Fijne uitleg en ze kijken met jou mee wat het beste bij je past. snelle levering

Van Nulck 06-03-2023

goede adviezen en vakkundige installatie van zonnepanelen, elektrische boiler en, inductie kookplaat en vaatwasser

a***********@h****** 06-03-2023

Je wordt geholpen door vakmensen en niet door schooljongens zonder productkennis

Lansink 06-03-2023

Prima zaak, waar service en meedenken met de klant hoog in het vaandel staan.

j*****@g******** 06-03-2023

De koelkast van Bosch Kir 41 Eddo voldoet aan de verwachting, helder licht en zeer stil