Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Alzerda 10-03-2023

Bij Expert kun je je prima laten adviseren en overleggen wat je zelf al op het internet gevonden hebt in de winkel of telefonisch. Het advies van de monteurs is heel goed en ook de plaatsing. Eerlijk gezegd heb ik bij verschillende Expert winkels dingen gekocht en laten plaatsen of inbouwen en ik ben over iedere Expert winkel tevreden over de service en het meedenken.

i***@d*************** 10-03-2023

Super goed en klantvriendelijk geholpen. Deze mate van service krijg je niet bij een grote webwinkel. Echt een aanrader.

f************@o********** 10-03-2023

Voor een weloverwogen keuze en goed advies ga lekker even shoppen in de winkel. En laat je goed voorlichten. Online is niet altijd alles. Persoonlijke contact en daarbij de betrokkenheid is ook wel heel erg fijn

h*****@k********* 10-03-2023

Goede productkennis en behulpzaam bij het maken van een keuze van de verschillende merken van een artikel.

Kremers 10-03-2023

Expert in Assen is een overzichtelijke winkel waar je deskundig geholpen wordt. Kennis over het product en keuze aanbod zijn erg goed. Je betaald misschien wat meer dan in een grote winkel maar dat weegt niet op tegen de service en kennis.

Eilers 10-03-2023

Expert Lemmer heeft kundige medewerkers en ik kan er altijd terecht met mijn vragen.

Den Houter 09-03-2023

De informatie en advies van de medewerkers is zeer goed en het installeren is super.

i***@e********* 09-03-2023

Snel via website keuze kunnen maken, via winkel goed advies gekregen en correct volgens afspraak geleverd. Prima ervaring

Bothe 09-03-2023

Hulp bij installatie was zeer goed en dat is zeker belangrijk voor oudere mensen!

Rijken 09-03-2023

Goede service, voor uitdagingen om iets goed te krijgen,denkt men heel creatief, men wil het produkt zo goed mogelijk afleveren

r**********@z******* 09-03-2023

Duidelijke uitleg over de verschillende producten en meedenken met de klant.

Tsong 09-03-2023

Er wordt goed geluisterd naar behoefte van de klant en verkoper was zeer geduldig.
Denkt met de klant mee

p*******@u********* 09-03-2023

Ik heb telefonisch de vaatwasser besteld.
De medewerker gaf duidelijke info inzake type en/of de vlotte levering.
De medewerkers communiceren op een prettige en adequate manier.

Landkroon 09-03-2023

Expert Wieringerwerf: vriendelijke medewerkers, meedenken, goede service en uitstekende vakkennis!

Boon 09-03-2023

Prima geholpen met een stofzuiger en een laptop. Precies wat we wilde. Uitstekend advies.

Kouters 09-03-2023

Erg goedkoop was deze blu-ray speler niet maar deze is de beste die ik ooit gehad heb .

Tuinema 09-03-2023

Onze ervaring met expert delfzijl zijn uitmuntend te noemen goede service duidelijke voorlichting prima personeel.

Geronkica Antwerpen. .Geen aanrader !! 09-03-2023

Bij Geronika besteld , kreeg de doos met de post , het was niet dicht geplakt scaneticet zat op de onderkant . Bovenkant was dus open en geen afstandsbedienning bij ! Heb nog boos moeten worden om een factuur te krijgen ! Geronika Expert antwerpen Dave Haverhals . Deed onverschillig !
Officiele reactie van Expert 09-03-2023

Bedankt voor je review. Ik zie dat de review is bedoeld voor een Expertwinkel die valt onder de Belgische Expertgroep. Je hebt je review echter geplaatst op de reviewsite van de Nederlandse Expertgroep. Je kunt hiervoor contact opnemen met de de Belgische klantenservice via info@expert.be of je review achterlaten op kieskeurig.be dan komt deze bij de juiste organisatie terecht en kunnen ze dit daar verder oppakken.

Broekema 08-03-2023

Geweldig goede ervaring bij het uitzoeken en kopen van een warmtepompdroger in de winkel met voldoende keus in alle prijsklassen. Ook de bezorging, installatie en uitleg van het apparaat waren helemaal prima!
Zeker een aanrader om eerst in eigen dorp te kijken bij onze Expert !!

c********@c***** 08-03-2023

Mijn ervaringen bij Expert de Graaf te Castricum zijn altijd altijd inclusief een goed advies en prima service met aandacht voor de klant en zeer vakkundig.

Boon 08-03-2023

Expert Hillegom heeft ons prima geholpen. Prettig om naar een lokale winkel te kunnen waar ze deskundig advies geven. De medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk. Echt een top winkel met top service.

m*****************@a********** 08-03-2023

Bij Expert in Hengelo word je geholpen door vriendelijke medewerkers die verstand hebben van de betreffende producten. Afspraken worden nagekomen en men denkt met de klant mee. Hele fijne winkel.

Elders 08-03-2023

We hebben deze week onze inductie fornuis en koelkast ontvangen. Het is netjes aangesloten en een duidelijke uitleg. We zijn zeer tevreden

De Ridder 08-03-2023

Voor mij was het duidelijk ik wist vooraf wat ik wilde. Dus de vraag was kort en de hulp was adequaat

Koens 08-03-2023

Telefonisch contact gehad voor levering inbouw koelkast. Gratis in meting bij afname koelkast
Prima geregeld, geen gedoe met de oude koelkast,werd meegenomen