Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Baars 16-03-2023

Heb per mail een computer besteld en uit gelegd wat ik er mee ga doen. Prima ingespeeld op mijn behoefte ( ik game niet heb geen grote vermogens of snelheden nodig. Gewoon een degelijke werk computer ) daar is prima op ingespeeld!

Hoogenraad 16-03-2023

Goed advies , deskundig en nette aflevering en aansluiting van onze wasmachine . Afvoer oude WM .

g*************@o********** 16-03-2023

De dienstverlening Laat te wensen over. Ligt duidelijk aan de dienstdoende verkoper.

Brouwer 16-03-2023

Gewoon kopen bij expert naaldwijk, doe dat al jaren,nog nooit een klacht gehad

i**********@t********* 16-03-2023

Het tafelmodel AEG koelkastje ziet er heel goed uit, ik hoor het niet, ik hoop dat het
lang goed blijft.

j****************@g******** 16-03-2023

Zeer goede winkel met bekwaam personeel, met de beste producten en goede prijzen.

m***************@t********* 16-03-2023

De monteurs hebben met pen op de muur het ophangsysteem afgetekend. Dit is niet meer te verwijderen.

Kleinjan 16-03-2023

Prettige winkel waar je goed geholpen wordt.
Vriendelijk personeel, goede service.

Reichgelt 16-03-2023

Elektrische deken die het niet meer deed is vervangen voor een nieuwe. Dat is service!

s****@r********** 16-03-2023

Expert van de Griendt is een vriendelijk en betrouwbaar bedrijf, ze staan voor hun zaak.

Schrijver 16-03-2023

Een nieuwe vaatwasser gekocht. Bosch SMB4HBX00N , bijna geluidloos, fijn in gebruik.
Service in winkel en thuis bij instaleren is goed.

f********@o********** 16-03-2023

Ben zeer tevreden over de tijd die werd besteed aan de uitleg van het product.

Blaeke 15-03-2023

Expert Heemskerk een winkel waarbij je vriendelijk te woord word gestaan en heel belangrijk is dat zij produkt kennis hebben zodat zij samen met jouw wensen tot een juiste aankoop of advies komen.

n*******@h********** 14-03-2023

Goed bedrijf met vriendelijk en kundig personeel. Ook het inbouwen van de apparatuur verliep vlekkeloos. Zeer goed geholpen en erg tevreden!

h*******@g******** 14-03-2023

Het op tijd bekijken van de product dat vervangen een moet worden, dan goed keuze maken bij aankoop

a**********************@u********* 14-03-2023

Er is bij deze winkel in de breedte deskundigheid beschikbaar, niet alleen over de nieuwste telefoon of de grootste TV. Afspraken rond de levering werden ruimschoots gehaald.

d**********@h********** 14-03-2023

Keurige service en kundige monteur die onze koelkast heeft geïnstalleerd en direct de oude inbouw koelkast mee terug nam.

Bosgra 14-03-2023

Bij onze zoektocht naar een nieuwe TV werden wij opmerkzaam gemaakt op de nieuwe Expert vestiging aan de Boulevard 1945 in Enschede. Wij hadden reeds meerdere winkels bezocht en ons een beeld gevormd van de TV die wij wilden hebben. In de winkel werden wij aangenaam verrast door de kennis van de winkeldame omtrent de verschillende beeldschermsoorten ed. Ik had mij van tevoren op de hoogte gebracht, door veel TV-expert reviews op YouTube te bekijken. Het bleek dat de winkeldame uitstekend op de hoogte was ( en geen buls***) verkondigde. Dat gaf al veel vertrouwen. Zij nam uitgebreid de tijd ons voor te lichten. Uiteindelijk mede hierom ( en de actie van de gratis soundbar, ha ha ) hier tot aankoop overgegaan. Levering en plaatsing was ook correct en vakkundig. Deze winkel is een aanrader.

c**************@g******** 14-03-2023

Expert L.E.C. B.V. In Hengelo is een zeer klantvriendelijk zaak met uitstekende service.

Eichhorn 14-03-2023

Al meerdere artikelen gekocht bij Expert Schipper en altijd naar tevredenheid geholpen.

e********@u********* 13-03-2023

Prima geholpen in de winkel wat heeft geresulteerd in de aankoop van een uitstekende wasmachine met het oog op prijs en kwaliteit.

Went 13-03-2023

Zeer vriendelijk personeel, mooie nette winkel met een ruim assortiment en scherpe acties!

m**********@g******** 13-03-2023

Keurig, gedegen en eerlijk advies bij Expert Meijer Franeker.wij
Aangeschafte tv iets duurder dan gepland, maar zeker de juiste keus gemaakt.
Na het weekend bleek de prijs bij Expert verlaagd te zijn, werd hierover gebeld dat de prijs naar beneden is aangepast.

Schol 13-03-2023

Een nieuwe droger gekocht. We zijn super vriendelijk geholpen en hebben goed advies gekregen. En hij is dezelfde dag al bezorgd en geïnstalleerd. Super blij mee!

Kerkdijk 13-03-2023

Expert is concurrerend, heeft een hoog service niveau en veel lokale vestigingen, kortom altijd dichtbij en snel reagerend bij storingen