Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Sneekes 20-03-2023

Fijne Service , oog voor de klant, antwoord op alle vragen wat het maken van de juiste keuze gemakkelijk maakt. Sneller levering.

Klaassen 20-03-2023

Aanrader: Expert!
Groot assortiment en goede voorlichting en informatie.
Het laten bezorgen was ook heel goed geregeld.

Verduin 20-03-2023

Wij wilden een nieuwe vaatwasser hebben en deze keer eens niet uitgaan van de bodemprijs. Tegelijkertijd moest hij ook door Expert geïnstalleerd worden. Wij hebben een uitstekend advies gekregen en die monteur was fantastisch. Alles netjes opgeruimd. Hij gunde zichzelf nog net een kopje koffie.
Dus eh .... Top

m*********@o********** 18-03-2023

We werden goed geholpen door de verkoper bij de aankoop van onze nieuwe wasmachine. Ook de bezorgers waren top en gaven nog eens uitleg. Daarna vroegen ze of er nog vragen waren, dus helemaal tevreden!

n**************@h********** 17-03-2023

Keurig geholpen en met uitleg van de producten. Heel vriendelijke en behulpzaam.

Vos Boonen 17-03-2023

36 jaar klant, bijna altijd naar volle tevredenheid!
Dit keer moet ik extra gaan betalen voor het omdraaien van de deur van mijn nieuwe warmtepomp droger! De heren van Expert hebben me niet gevraagd of de deur naar de goede kant opengaat. Dat had beter gemoeten!

Van Keulen 17-03-2023

Het adres voor een goede service, klantvriendelijkheid, vakkennis. Komen afspraken na. Bellen van tevoren nog voor t bezorgmoment.

w**********@k*********** 17-03-2023

Ik ben tevreden omdat ik 92 jaar bent en rustig uitleg krijg over product en nette bezorgers die alles regelen met plaatsen en instellen

m**********@g******** 17-03-2023

Mooi produkt, vooraf ingemeten, daarna snel en professioneel geïnstalleerd door mensen met kennis van zaken. Oude kookplaat netjes afgevoerd. Top en blij mee :-)

Siebelink 17-03-2023

Een nieuwe laptop gekocht.
Alles is thuis op vriendelijke wijze correct geïnstalleerd. Echt aan te
bevelen.

y**************@g******** 17-03-2023

Expert heeft een breed assortiment en we zijn zeer tevreden over de service.

Schuur 17-03-2023

Mooie winkel met uitgebreid assortiment. Lekker veel artikelen op voorraad.

Huijsmans 17-03-2023

ik kan expert ieder aan raden fijne zaak vriendelijk en behulpzaam met advies.

Van de Pol 17-03-2023

Goed geholpen door Expert Nijkerk. Snelle service, meedenken en vriendelijk personeel. Ik beveel ze zeker aan!

t*****@o********** 17-03-2023

Winkelpersoneel stond met deskundige advies klaar om mijn persoonlijke wensen van prijs en kwaliteit te voldoen

m**************@g******** 17-03-2023

Goede service, fijne mensen. Je wordt altijd goed geholpen en ze nemen ook de tijd voor je.

Gerritsen 17-03-2023

Prima aflevering van de koelkast , conform afspraak.
Goed advies en Expert komt de afspraken na. Deskundig personeel

Houtstra 17-03-2023

Telefonisch zeer correct geholpen en geadviseerd door medewerker van Expert Uithuizen. Prima service bij levering, koelkast goed ingebouwd, netjes gewerkt en oude koelkast meegenomen.

r**********@g******** 17-03-2023

Ideaal dat je het product in de winkel kunt kopen en ziet wat je koopt met uitleg!

Kubsch 17-03-2023

Persoonlijke aandacht erg belangrijk !! Drukte of wat dan ook mag geen excuus zijn om met een onvoldaan gevoel de winkel te verlaten.

f**********@h********** 16-03-2023

Ik ben super goed en snel geholpen en de levering was heel snel bezorging heel fijn werkte netjes vriendelijke bezorger alles netjes afgewerkt achtergelaten

Verharen 16-03-2023

Alleen maar zeer positieve ervaringen op alle gebieden, voor mij de perfecte winkel………in Wijchen👍

Verschoor 16-03-2023

Goed geholpen in de winkel, goed uitgelegd
Ook het bezorgen is goed gegaan niks op aan te merken

Bloksma 16-03-2023

Bij de aanschaf van een Vrieskast was de on opgedrongen service zeer goed, je kunt je wensen te kennen geven en dan wordt al het mogelijke gedaan om daar aan te voldoen,
Het betrof een Liebherr Vrieskast top kwaliteit en krijg je bij het online aanmelden nog eens 5 jaar extra garantie op reparatie en onderdelen mocht dit ondanks de zeer goede kwaliteit onverhoopt nodig zijn.
Wij zijn zeer tevreden en raden dan ook Expert aan

Brok 16-03-2023

Ik kan iedereen Expert aanbevelen. Eerste bezoek, uitleg, informatie, bestelling en aflevering ging allemaal netjes en op tijd.