Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Bey 25-03-2023

Expert Boskoop is een winkel met aandacht voor de klant en houden zich aan de gemaakte afspraken.

hjh 24-03-2023

Mijn/onze motivatie om bij expert Twello te gaan shoppen is de kennis en bevlogenheid van de medewerkers.
Deze mensen hebben echt verstand van zaken of het nou om een vrieskast gaat of een stofzuiger of een wasmachine zijn weten waar ze het over hebben.

Dingen 24-03-2023

altijd goede service, zeer behulpzaam, en denken mee over het aan te schaffen product, en goede uitleg over het product.
voor mijn aankopen van wit en bruingoed ga ik naar Expert

Hiemstra 24-03-2023

Koop in een andere stad niet wat uw eigen stad u biedt. Bij Expert Sneek zult u veelal slagen en krijgt u de nodige aandacht bij een aankoop.

m************@h********** 24-03-2023

In de winkel heel goed geholpen. Niet alles was voorradig, maar zodra de voorraad aangevuld was ben ik meteen gebeld voor een bezorgafspraak. Super goede service en tevreden over de producten!

Spindelaar 24-03-2023

Expert voor al u wensen
Op elektronica gebied goede serves
En klantvriendelijk

Postma 24-03-2023

Expert burgum, daar wil je heen vanwege de zeer goede service, en vakbekwaamheid van het personeel.

Van Asseldonk 24-03-2023

Goed geholpen in de winkel, fijne service en snel thuis bezorgd en opgehangen 👍

Grijze 24-03-2023

Er is veel te kiezen. Kijk goed rond en wees niet bang om advies te vragen.

j************@h********** 24-03-2023

Prima klantgericht advies en snelle en vakbekwame installatie. Een dikke tien!

Den Ouden 24-03-2023

Prima prijs van de gekochte produkten, deskundig advies, perfecte aflevering, sympathieke mensen. Kortom: perfect.

Van Tongeren 24-03-2023

Geweldig, vriendelijk, betrouwbaar.
Prettig en gezellige verkoper!
Dus heel tevreden!
Aanrader om bij Exper te kopen

Edward Dyson 24-03-2023

Uitstekend service van een zeer kundig medewerker die de moeite nam om onze vragen te beantworden en het product uitleggen

Trudy Vis 24-03-2023

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe Miele stofzuiger de oude is 20 jaar oud en doet het nog steeds ,gebruik hem nu boven

Caron 23-03-2023

Zeer uitgebreid aanbod van producten in de winkel, dus veel te bekijken, en gericht informatie inwinnen.
Goede service-verlening.

f****@h*************** 23-03-2023

Zo maar de winkel ingelopen met een bepaalde tv in mijn hoofd en door verkoopster overtuigd dat er nog een betere optie was en ze had gelijk .
alles laten bezorgen en aansluiten en mooi tijd en keurig netjes .
Super tevreden

Veen 23-03-2023

Keurig aan huis geleverd en perfect geïnstalleerd.
Vriendelijke uitleg over de werking.

j********@g******** 23-03-2023

Klacht over beschadiging bij levering werd goed en snel opgepakt. Snelle levering en werd zelfs actief benaderd voor eerdere levering. Netjes op zijn plek gezet. Zelf nog wel moeten stellen om de koelkast echt goed stabiel te laten staan. Goede service en netjes de afspraken nagekomen.

Van Raaij 23-03-2023

Expert prima winkel goede service en deskundigheid van de medewerkers.
Ik raad iedereen aan om daar uw tv of koelkast of wasmachine of andere spullen daar te kopen.

Expert helemaal TOP

Vermeulen 23-03-2023

bij binnen komst kregen wij de gelegenheid om rustig rond te kijken
daarna werden wij heel vriendelijk geholpen door een prima medewerker grote klasse.

d*****************@g******** 23-03-2023

Kwaliteit ,vriendelijk en deskundigheid .
Meegedacht met de wensen van de klant.

l**********@h********** 23-03-2023

Enthousiaste medewerker die ons goed heeft voorgelicht om het juiste product te kopen

r******@d*********** 23-03-2023

Expert levert top service tegen een goede prijs. Instalatie wordt volledig verzorgd en bij eventuele vragen of problemen is hun ondersteuning top.

j******@h********* 23-03-2023

Fijne verkoop met goede adviezen in een ruime winkel mat veel keuze mogelijkheden. De bezorgers plaatsen de nieuwe apparatuur en sluiten deze direct aan dat alles met de grootste zorg en nemen de oude apparatuur mee. Kortom, een aanrader!!!

Kees Dekker 23-03-2023

Kundig en vriendelijk personeel. Of je nu stofzuigerzakken koopt of een prijzige tv, ze ataan je altijd vriendelijk te woord.