Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

s********@l****** 23-03-2023

Goede service en goed advies gekregen. De levering was super snel en erg blij mee

w*********@g******** 22-03-2023

De gehele service in de winkel bij levering en bij reparatie is super goed en de prijs is ook redelijk goed.

j**************@g******** 22-03-2023

Klantvriendelijk personeel. Goede en duidelijke uitleg. Tijd voor de klanten.
Kunt altijd terecht voor vragen.

Schepers 22-03-2023

Expert is een mooie winkel met veel keus.
Verkopers zijn klantvriendelijk, netjes, beleefd.
Komen afspraken na en bezorgen zoals afgesproken.
Toppers

Radewalt 22-03-2023

Zeer goede communicatie ,fijn geholpen door de monteur, deskundig, keurig werk geleverd.

Kösters 22-03-2023

Ik ga de volgende keer weer naar Expert Gennep! Erg vriendelijke en behulpzame medewerkers. Ze nemen de tijd en leggen goed uit, zodat je een weloverwogen keuze kan maken!

Majoor 22-03-2023

Onze tevredenheid en dank gaan uit naar de medewerkers van Expert, welke de voor hen bekende klus tot
onze grote tevredenheid hebben opgelost
Cees Majoor

j*****************@g******** 22-03-2023

Goed advies bij het kiezen van een alternatief merk voor wat we altijd hadden. Een actie op een ander merk was net afgelopen en we kregen alsnog korting. Thuis bezorgd, geïnstalleerd en heel goed uitgelegd hoe alles werkt.

Kotterer 22-03-2023

deskundig, betrouwbaar, vriendelijk. Wij kopen altijd bij expert in haaksbergen.

Popma 22-03-2023

Onlangs bij deze Expert/Meppel, vriendelijk en vakkundig geholpen. Product nog niet in gebruik genomen, dus (nog) geen oordeel over.

v******@h********** 22-03-2023

Bij expert Janaen in Uithuizen kan je uitstekend terecht voor allerlei artikelen van computers, televisie enz.

b********@h********** 21-03-2023

Wij kopen graag bij Expert. De medewerkers zijn niet opdringerig maar helpen prima zodra ze merken dat je een van hen wilt spreken. Goede producten en prima advies welk product het beste overeenkomt met wat je nodig hebt. Sommige dingen kun je elders goedkoper krijgen maar advies en service zijn vaak belangrijker.

Wijskamp 21-03-2023

De service die je hier krijgt, krijg je beslist niet wanneer je het online bij anderen besteld.
Dat is de prijs dubbel en dwars waard.

Vervoort 21-03-2023

Altijd prettig om een vertrouwd adres te hebben waar men verstand heeft van de producten. En waar je advies krijgt bij het kiezen ervan.

Marga 21-03-2023

Wij hebben heel veel problemen gehad met het koffieapparaat Jura D4, die we hebben gekocht bij Expert in Berkel en Rodenrijs. Maar de mensen bij deze Expert hebben goede service verleend. Zij hebben contact onderhouden met Jura, wat heel moeizaam ging. Het apparaat is in een paar maanden tijd 4 keer terug geweest naar Jura, omdat die elke keer kapot ging. Het zware apparaat is bij mij thuis opgehaald en gebracht. Toen die na de vierde keer weer kapot ging zei ik: 'ik hoef hem niet meer" . De mensen bij Expert gaven mij gelijk. Ik heb bij hen een ander apparaat uit mogen zoeken (geen Jura dit keer!) en zij nemen de onderhandelingen met de Jura voor mij over. Super service

j*********@f********* 21-03-2023

Wij zijn goed en geadviseerd en er is ons niets opgedrongen. Er werd ons niet de duurste keuze aangepraat. We kregen ook de gelegenheid en tijd om te overleggen.

m*****************@h****** 20-03-2023

Fijn en vriendelijk personeel.
Altijd goed en eerlijk advies.
Wij komen er al jaren en zullen dit blijven doen.

Rietveld 20-03-2023

Fijne kleinschalige winkel met ruime keuze. Zeer behulpzaam klantvriendelijk personeel. Kortom een aanrader je komt in een warm bad.

g*******************@g************** 20-03-2023

Advies bij aan koop wasmachine was duidelijk.
Service bij plaatsen en uitleg machine was uitstekend

Koopmans 20-03-2023

Super fijne winkel in Den Burg en ben super goed geholpen bij de aanschaf van mijn broodbakmachine

Bakker 20-03-2023

Goed advies en levering zeer goed. Je wordt ook op de hoogte gehouden van de tijd

Meupelenberg 20-03-2023

Echt een super fijne winkel met een eerlijk advies, deskundige informatie

En meedenkend in oplossingen

Bakker 20-03-2023

Wij zijn bijzonder blij met onze tv en Sonos soundbar, uitstekende combinatie.

e******@h********** 20-03-2023

Fijn en vlot geholpen. Afspraak voor bezorgen goed nagekomen, aflevering netjes.

s***********@g******** 20-03-2023

In winkel hulp bij zoeken naar het juiste product,vriendelijke bediening perfecte plaatsing dit vind je bij expert,