Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

h************@g******** 28-03-2023

Zeker aan te raden om je producten hier te kopen. In alle opzichten zeer goed geholpen.

Den Dulk 28-03-2023

Prettig geholpen en fijne levering. Wij komen vaak terug bij Expert Berkel Rodenrijs.

Burger 28-03-2023

de winkel in bolsward hebben we een goede ervaring zowel in klantvriendelijk heid en tot nu toe ook de prijzen

Vos 28-03-2023

Prima, no-nonsense, goede begeleiding, niet opdringerig, persoonlijk. Veel beter dan bij de grote concurrenten, want ik hou niet zo van dat schreeuwerige gedoe, verplicht een hele ronde maken door de winkel. Bij Expert is dat niet, je wordt met rust gelaten en krijgt begeleiding als je er om vraagt en die is prima. Ook komt Expert naar mijn idee prima mee met de prijzen en het is een leverancier (bijna) om de hoek.

m*******@h********* 27-03-2023

Uitstekende zaak met fijn personeel die ook verstand hebben van de producten die te koop zijn in de winkel

Palts 27-03-2023

We werden in eerste instantie geholpen door iemand die er nog niet zo lang werkt.
Dat wisten wij niet, daardoor moesten wij 3 maanden op onze vriezer wachten, jammer.
Iemand met meer ervaring had dit misschien doorzien.
Wij doen al meer dan 30 jaar zaken met expert Dronten, helaas was de laatste bestelling een beetje rommelig als we het zo mogen zeggen.

Valentijn 27-03-2023

Kwaliteit en prijs is super ook na de garantie denken ze mee voor een oplossing

Guffens 27-03-2023

We zijn zeer tevreden monteur dacht goed mee met onze wensen en heeft netjes gewerkt

h*********@h********** 27-03-2023

Ik ben ontzettende tevreden over service en personeel en qualiteit van de producten van Expert.

Wageningen 27-03-2023

Prima winkel om je witgoed aan te schaffen. Hebben nog tijd voor de klant en geven deskundig advies.

p************@h******** 27-03-2023

Ivm ziekte moesten wij de geplande keukenverbouwing afzeggen. Omdat alle apparaten al oud waren hebben wij toen besloten om alle apparaten te vervangen. eerst kwamen ze alles inmeten en die gegevens werden prima doorgespeeld naar de winkel. Hier hebben we de volgende dag alle apparatuur uitgezocht, waarbij ook goed gekeken werd naar onze wensen, de aanbiedingen en de beschikbaarheid. Na ons akkoord op de aanbieding zijn de apparaten besteld en twee weken later geïnstalleerd. Ook dat verliep zeer plezierig, het enige probleem was dat de geplande tijd voor de inbouw veel te krap was gepland, maar hiervoor kwamen ze twee dagen later terug en verliep ook prima. Expert Rheden/Dieren is zeker een aanrader.

Joling Schilderwerken 27-03-2023

Prima medewerkers die weten waar ze het over hebben. Genoeg keuze en voor nette prijzen.

De Vlaming 27-03-2023

Grote deskundigheid bij het maken van de keuze en het plaatsen van het product.

Van Dijk 27-03-2023

Heb koffieapparaat hier gekocht. 1 keer gebruikt. Slappe bak mag hem niet meer teru brengen!

r*************@g******** 27-03-2023

We zijn ontzettend goed geholpen met het aansluiten van onze nieuwe droger. Het vereiste kennis en ervaring om het apparaat in onze woning icm. wasmachine te plaatsen. Het personeel heeft daarmee geholpen en hebben ons een duidelijke uitleg gegeven.

Hennipman 27-03-2023

Voor iets meer heb je hele goeie service en een prima product wat op tijd geleverd en aangesloten is/wordt!

Angenent 27-03-2023

Altijd kwalitatief goed en ben zeer tevreden met de snelle en nette aflevering van het artikel. Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.

Verkerk 27-03-2023

Niets dan lof! Het enige nadeel van regelmatig bezoek is dat je na afloop altijd weer een verzoek om een review ontvangt. Voor de rest van 2023 geef ik nu al vol vertrouwen tenminste 5 sterren en vul ik geen revieuws meer in.

v***@h********** 27-03-2023

Indeling vaatwasser vind ik minder praktisch dan 12 jaar terug. Had zelfde merk, Bosch smal model, besteld als 12 jaar terug, bv bovenste uitschuifrek voor bekers/schaaltjes etc. zit lager dan vorige model en daarom komen borden in rek daaronder soms tegen sproeier aan en zo nog een paar dingen.

j********@t********** 27-03-2023

Onze ervaring bij Expert in Apeldoorn is goed en betrouwbaar. De wasmachine en de droger van AEG zijn in de winkel goed uitgelegd door Remco. De bezorging was ook goed en de uitleg ook. Dit was ook fijn want je bent vaak de helft alweer vergeten. Als we in de toekomst weer iets op gebied van witgoed of op tv gebied nodig hebben zullen we zeker weer naar Expert gaan. Bedankt Expert een hele tevreden familie uit Apeldoorn

Methorst 27-03-2023

Nadat mijn koelkast het had begeven (kortsluiting en 2 jaar oud)wilde ik dezelfde koelvries combinatie..niet meer te koop..zoektocht via website kwam in bij Expert in Oss terecht voor een een matzwarte koelvries..om 11.00 besteld om 16.00 uur dezelfde dag geleverd..Klasse!!
Dit was meedenken met de klant die geen koelvries meer had.

Loes Teunissen 26-03-2023

Ik heb een vrieskast van Liebherr FNf 4204-20 gekocht bij Expert in Veldhoven.
De vrieskast moest naar een slaapkamer op de eerste verdieping getild worden en dat terwijl er ook een traplift langs de trap naar boven loopt. Het was een hele zware klus voor de twee bezorgers. De klus is geklaard en ik heb geen schade opgelopen. De service is perfect. Dank jullie wel

Mulder 25-03-2023

prima zaak, goede prijs en geweldige service. voor mij geen enkele reden om bij een ander te kijken of product daar wellicht goedkoper is

Kattouw 25-03-2023

Goede producten, deskundig advies en uitstekende service. Het grote voordeel ten opzichte van online winkelen.

Compagner 25-03-2023

Ik koop geregeld huishoudelijke apparaten bij Expert in Meppel, mijn ervaringen zijn goed. Je wordt prima geholpen in de winkel, er wordt meegedacht en je wordt van goed advies voorzien. Levering aan huis is ook uitstekend, conform afspraak op juiste moment.
Ik ben een tevreden klant dus!